Suositelkaa läppäriä!
Elikkä jos joku viitsisi etsiä mulle netin syövereistä jonkun ok läppärin. Sellaisen millä voisin selailla nettiä ja hoitaa pankkiasioita! Itse en ymmärrä mitään näistä tietokoneista :(
Linkkejä satelemaan.. Kiitos!
Kommentit (33)
Kaikki on siis tällä palstalla yhtä surkeita koneiden kanssa kuin minä..
Chromebook mikäli nuo ovat pääasiat, mitä läppärillä teet:
Vierailija kirjoitti:
Gigantti on hanurista!
Sitä täällä ei kysytty, talipää
500-1000 euron läppäriä suosittelisin silloin. Tuon hintahaarukan alaluokasta, jos haluat edullisempaa, mutta ei aivan niin laadukasta, hintahaarukan ylähaarukasta sitten, jos haluat vähän laadukkaampaa ja olet valmis myös maksamaan. Joka tapauksessa suosittelen ottamaan takuulaajennuksen siihen läppäriin.
http://eltonkauppa.fi/index.php?id_product=10&controller=product
Ainakin edullinen ja soveltuu kyllä perushommiin
Ompa ikävää porukkaa täällä. Aloittajalle, kone jossa riittävästi muistia ja nopea prosessori. Kaikki muu on tyhjää silkkoa.
Edullisen ja jonkun toimivan tarvitsen. Ei tulisi kauheen kovaan käyttöön kun en koneella juurikaan istu. Mutta välillä tarvitsisi jotain lukea tai hoitaa asioita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Edullisen ja jonkun toimivan tarvitsen. Ei tulisi kauheen kovaan käyttöön kun en koneella juurikaan istu. Mutta välillä tarvitsisi jotain lukea tai hoitaa asioita. Ap
Osta Asus-merkkinen läppäri hintaluokkaan 500-800 euroa. Jos laadukkaamman haluat, niin sitten 800-1000 euron hintaluokkaan kuuluvan koneen.
Vierailija kirjoitti:
Tähän on sopiva esim. Lacer 8gt muistilla ja 4 prosessorin ytimellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta Asus-merkkinen läppäri hintaluokkaan 500-800 euroa. Jos laadukkaamman haluat, niin sitten 800-1000 euron hintaluokkaan kuuluvan koneen.
Asukset oli ennen hyviä, mutta nykyään kehnoja. Kehoittaisin pysymään kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Elikkä jos joku viitsisi etsiä mulle netin syövereistä jonkun ok läppärin. Sellaisen millä voisin selailla nettiä ja hoitaa pankkiasioita! Itse en ymmärrä mitään näistä tietokoneista :(
Linkkejä satelemaan.. Kiitos!
Esim. iPad riittää tuohon vallan mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Me ostettiin just halpa perusläppäri. HPn joku, oisko maksanut 600
Hp on hidas, perus varmaa laatua muuten ok.
Onko näissä kaikissa merkeissä kovat erot toimivuuden kannalta? Applea en halua kun rn osaa käyttää. Ap
Omena