Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka monella mies hoitaa ruoka-asiat?

Vierailija
20.02.2016 |

.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies käy kaupassa, kokkaa ja siivoaa. Mä teen mitä mä ehin ja jaksan vapaapäivinä. Olen siis ite töissä ja mies ei tällä hetkellä. En kyl sit tiiä mitä tapahtuu jos mieskin saa töitä :D tilataa varmaa pizzaa joka päivä...

Vierailija
22/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies käy kaupassa, kokkaa ja siivoaa. Mä teen mitä mä ehin ja jaksan vapaapäivinä. Olen siis ite töissä ja mies ei tällä hetkellä. En kyl sit tiiä mitä tapahtuu jos mieskin saa töitä :D tilataa varmaa pizzaa joka päivä...

Mä tykkään myös enkä tosiaankaan valita vaikkei aina maistuiskaan.. Mies ei mun tekemiäni edes syö yleensä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

erittäin harvoin tekee ruokaa kaupassa ei käy juuri koskaan

:( Ap

Vierailija
24/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies hoitaa nykyään aika pitkälti ruoan teon ja ostamisen omasta halustaan ja aloitteestaan. Tykkää kokeilla uusia reseptejä yms. Kyllä minäkin välillä teen perusruokia, mutta en kokeile mitään uusia reseptejä niin innokkaasti ja jätän ruokaostospäätökset miehelle.

Vierailija
25/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies käy kaupassa. Ruokaa tekee se, joka ehtii, harvemmin minä.

Vierailija
26/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kaupassa, teen lähes kaikki ruuat, siivoan, pesen pyykit, käyn töissä, kuskaan lapsia harrastuksiin, yritän liikkua ja treenata. Nukun myös jossain välissä.

Vaimo käy töissä ja pihtaa.

Vierailija
27/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies hoitaa nykyään aika pitkälti ruoan teon ja ostamisen omasta halustaan ja aloitteestaan. Tykkää kokeilla uusia reseptejä yms. Kyllä minäkin välillä teen perusruokia, mutta en kokeile mitään uusia reseptejä niin innokkaasti ja jätän ruokaostospäätökset miehelle.

Meillä vähän sama tilanne. Teen perusruokaa, mutta hyvää sellaista. Mies halua aina vaihtelua ja uutta ja tekee sit. Ap

Vierailija
28/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kaupassa, teen lähes kaikki ruuat, siivoan, pesen pyykit, käyn töissä, kuskaan lapsia harrastuksiin, yritän liikkua ja treenata. Nukun myös jossain välissä.

Vaimo käy töissä ja pihtaa.

O ou. Ap

Vierailija
29/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies hoitaa ostokset pääsääntöisesti. Joskus saatan lähteä mukaan tai hoitaa ostokset ilman miestä. Mies tekee meillä ruuat, koska nauttii siitä ja osaa. Mä voin autella, tehdä vaikka salaatin. Minä en pidä ruuanlaitosta. Leipominen on enemmän mun juttu. Kun mies ei ole kotona, lämmitetään lasten kanssa miehen aiemmin tekemiä ruokia. Niitä löytyy pakastimestakin. Aivan ihana mies! Kyselee multa, mitä mun tekee mieli ja hemmottelee mua sitten kokkailuillaan.

Vierailija
30/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies hoitaa ostokset pääsääntöisesti. Joskus saatan lähteä mukaan tai hoitaa ostokset ilman miestä. Mies tekee meillä ruuat, koska nauttii siitä ja osaa. Mä voin autella, tehdä vaikka salaatin. Minä en pidä ruuanlaitosta. Leipominen on enemmän mun juttu. Kun mies ei ole kotona, lämmitetään lasten kanssa miehen aiemmin tekemiä ruokia. Niitä löytyy pakastimestakin. Aivan ihana mies! Kyselee multa, mitä mun tekee mieli ja hemmottelee mua sitten kokkailuillaan.

Hieno tilanne :) Ap

Vierailija
31/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käy kaupassa, suunnitellaan ruuat yhdessä. Mies kokkaa aina, minä leivon leivät ym. Yleensä saan myös iltapalan valmiina sohvalle <3

Vierailija
32/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä käydään kaupassa ja yhdessä tehdään ruoat, syödään ja tiskataankin yhdessä.

Vierailija
33/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies käy kaupassa, suunnitellaan ruuat yhdessä. Mies kokkaa aina, minä leivon leivät ym. Yleensä saan myös iltapalan valmiina sohvalle <3

:) Ap

Vierailija
34/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä käydään kaupassa ja yhdessä tehdään ruoat, syödään ja tiskataankin yhdessä.

Ootte nuoria ja rakastuneita, oletan :) Ap

Vierailija
35/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

o/ enkä edes käy töissä. Lapsikin kulki ihan vauvasta asti isän mukana ostoksilla, kulkee edelleen. Olen käynyt tasan kerran lapsen kanssa kahdestaan ruokakaupassa lapsen ollessa alle 7 v.

Vierailija
36/47 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies tekee valtaosan ruoista. Mulla on pidempi työaika ja työmatka, joten hän on kotona aiemmin.

Mä hoidan pääosan harrastuksista, hankinnoista, vaatehuollosta jne.

Meillä käy siivooja, kumpikin tekee ylläpitosiivousta. Minä enemmän.

Vierailija
37/47 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies hoitaa kaiken, koska mä en kuulemma osaa mitään :( Ostan aina vääriä asioita ja väärän määrän, teen vääränlaista ruokaa enkä muutenkaan osaa mitään hänen mielestään. Ap

Oletko jotenkin vajaa? Normaali ihminen opettelee kokkaamaan ja hallitsee arkensa. Miehenä sinut olisi jo haukuttu maan rakoon.

No en todellakaan ole :D Osaan omasta ja lasten mielestä myös kokata. Lapset kuiskaa usein, että älä kerro isille mutta sä teet parempaa.. Kertonee enemmän miehestä tuo turha moittiminen. Hän siis laittaa terveellistä ja vähärasvaista ruokaa, kun taas mä vaan hyvää.. Ap

Hauskaa. Tästä tuli jostain syystä mieleen ne lukemattomat viestit, joissa mamma valittaa, kuinka itse koittaa kovasti satsata lasten terveelliseen ruokavalioon ja isukki vain omilla kokkausvuoroillaan tilaa pitsaa, käyttää penskat hesessä tai hätätapauksessa lykkää nugetit ja ranskikset uuniin. Ja kerää tietysti lapsilta ne McIrtopisteet. Isukki ei tosin taitaisi montaa yläpeukkua saada jos kehuisi, että lapset tykkää ja valittaisi mamman turhasta moittimisesta ;)

Vierailija
38/47 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä. Mies saa edes tiskejä laitettua koneeseen..

Vierailija
39/47 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitkälti mies teker ruokaostokset, koska ruoka kiinnostaa häntä enemmän kuin minus ja koska hän syö enemmän kuin me muut yhteensä. Loogista siis.

Vierailija
40/47 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaava menee näin. Minä laitan aamulla smoothien valmiiksi ja kahvin tippumaan. Mies tekee leivät koko porukalle (Meillä 3lasta). Kaupassa käymme ehkä suurimmaksi osaksi yhdessä. Mies ehkä enemmän. Ruoan laittaa ja suunnittelee pääsääntöisesti aina mies (Osaa muuten tosi hyvin kokata) ja minä teen iltapalan. Pyykit ja siivoukset on enimmäkseen mun vastuulla ja lasten harrastukset miehen (Olen itsekin aika paljon mukana harrastuksissa). Tällainen työnjako meillä. N38