Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua ketkä ottaa hiusten ja ripsien pidennyksiä etc.

Vierailija
20.02.2016 |

Eikö ihmisillä ole enää omaa tukkaa ja ripsiä ollenkaan? Oma tukkani kasvaa aina kohisten ja jos käyn kasvohoidossa, niin aina kysytään onko mulla pidennykset, vaikka on ihan omat ripset.

Onneksi olen luonnonkaunis, niin en ikinä lähtisi moiseen pelleilyyn vaikka en olisikaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi että. Kaikilla ei ole paksuja, kauniita hiuksia ja jos haluaa sellaiset, niin hiuslisäkkeet ovat hyvä vaihtoehto. Kaikilla ei myöskään ole paksuja, tummia, pitkiä ripsiä.

Hienoa, jos sinulla on, mutta anna muiden tehdä ulkonäölleen mitä haluavat. Samoin sinä voit tehdä tai olla tekemättä omalle ulkonäöllesi mitä haluat.

Vierailija
2/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kasvaa tukka kohisten, mutta ei se sellainen valtava hollywood-pehko latvoihin asti ole, jos antaa kasvaa peppuun asti. Tosin tällä hetkellä ei ole pidennystä/tuuhennusta, pärjään toki ilmankin. Sama varmaan ripsien pidennyksissä, onhan ihmisillä ripset, mutta onko tuuheat/pitkät/kaarevat/mustat... Harvalla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ripsienpidennykset ihan vaan koska näytän mielestäni niin paljon paremmalta ne päässä, jopa krapulassa :D

Vierailija
4/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi ottaa ripsienpidennyksiä koska minulla on muutenkin herkät silmät ja mitä muilla olen nähnyt niin monilla on rumat överi isot ripset.

Hiustenpidennyksiä myöskään en ota koska en halua että minusta tulee kalju

Vierailija
5/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-90 luvuilla ei pidennyksistä niin ripsien ja tukan sekä rakennekynsien osalta oltu kuultukaan. Tietty silloinkin meikkailtiin, tukkaa laitettiin, käytiin solariumissa jne.

Kaikki elivät kuitenkin niillä antimilla mitä oli syntymälahjaksi saatu ja kaikilla oli hauskaa.

Mutta aika oli eri ja olen iloinen, että olin silloin nuori. Ei tarvinnu ottaa omaa lärvikuvaa nettiin viiden minuutin välein.

Vierailija
6/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattokaapa Johanna Tukiaista jolla ollu tukkahiusten pidennykset koko ikänsä. Nyt melken kalju ja käyttää vaan peruukkia.

Vierailija
7/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ripsienpidennykset ihan vaan koska näytän mielestäni niin paljon paremmalta ne päässä, jopa krapulassa :D

Sille liimalle sit herkistyy ajan kuluessa :)

Vierailija
8/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi että. Kaikilla ei ole paksuja, kauniita hiuksia ja jos haluaa sellaiset, niin hiuslisäkkeet ovat hyvä vaihtoehto. Kaikilla ei myöskään ole paksuja, tummia, pitkiä ripsiä.

Hienoa, jos sinulla on, mutta anna muiden tehdä ulkonäölleen mitä haluavat. Samoin sinä voit tehdä tai olla tekemättä omalle ulkonäöllesi mitä haluat.

Pitäisikö kaikilla muka olla paksut pitkät hiukset ja ripset? Miksei voisi opetella pitämään itsestään sellaisena, kuin on? Lisäkkeitä taitavat ottaa lähinnä itseensä tyytymättömät, heikkoitsetuntoiset ja pinnalliset ihmiset.

Vierailija
9/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö kaikilla muka olla paksut pitkät hiukset ja ripset? Miksei voisi opetella pitämään itsestään sellaisena, kuin on? Lisäkkeitä taitavat ottaa lähinnä itseensä tyytymättömät, heikkoitsetuntoiset ja pinnalliset ihmiset.

No jos on aina haaveillu pitkästä ja tuuheasta tukasta niin ei se huonosta itsetunnosta kerro :D kertoo vaan että se miellyttää. Taisitkin juuri kuvailla itsesi. Perus seinäruusu.

Vierailija
10/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos on aina haaveillu pitkästä ja tuuheasta tukasta niin ei se huonosta itsetunnosta kerro :D kertoo vaan että se miellyttää. Taisitkin juuri kuvailla itsesi. Perus seinäruusu.

Kyllä se usein kertoo. Ainakin kykenemättömyydestä pitää todellisesta itsestään. Ei ne lisäkkeet edes ketään kaunista, sen näkee jo kauas, etteivät ole aitoja. Mutta mikäs siinä, jos tykkää näyttää halvalta.

Vierailija
11/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten kadulla vastaan kävelevistä lähes jokaisen hevosenharja ja hämähäkinjalkaripset ovat identtiset. Upeaa! VAPAUTTAKAA MIELENNE, löytäkää itsenne, näyttäkää itseltänne!! HERÄTKÄÄ!!! *läisk läisk läisk*

Vierailija
12/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humblebrag.

Vierailija
13/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään tartte, mutta 20-30 v ottavat joilla heikko itsetunto ja tietysti koska kaveritkin ottaa. Monet nuoret naiset ovat niin kauniita ilman mitään lisäilyjä ja kun he vielä tajuaisivat, etä se on se mikä eniten miehiä viehättää. Miehet haluavat just herätä sen naapurin tytön vierestä. Nykyään vaan on tukka, ripset, meikit lähteneet, push upit ja muut venkoilut lattialla, kun mies herää eikä sitten edes tunnista koko naista. Parisuhteessa kuitenkin yleensä norminaiset ovat kotona ollessaanvapaa-ajalla ilman meikkiä, niin minusta on ihana kun mieheni sanoo, että sinä et edes miään meikkiä tarvitse.

Vierailija
14/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin tyhmänä leikkaamaan oman ihanan tukkani polkkamittaan, josta en sitten tykännytkään. Ei oikein jäänyt muuta vaihtoehtoa kuin pidennykset. Tällä hetkellä olen onnellinen tähän ratkaisuun.

Ripsipidennyksiä en uskalla tai halua ottaa, koska mun silmät on tosi arat. Mutta jokainen tehköön mitä itse parhaaksi näkee.

Vierailija
15/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tosiaan läheskään kohisten kasva ne hiukset. Puoli senttiä kuukaudessa korkeintaan, ja latvat hamppuuntuu 1 cm kuukaudessa, vaikka mitä niille tekis. Paha kasvattaa, mulla kai on tämmönen hiuslaatu, karhea ja hieman luonnonkihara. Mulla on ollut ompelu- ja klipsipidennykset ja kaikki sanoo, että pitkät hiukset sopii mulle parhaiten. Jotain 3 vuotta oon siis yrittänyt kasvattaa ja olkapäälle asti saan oman tukan kasvatettua.

Vierailija
16/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten sitten ne ihmiset kun ei edes ollu näitä pidennysjuttuja? Mun mielestä kaikki oli kauniita eikä kukaan edes osannut ajatella kasvaako tukka tai ripset.Nää on kaikki markkinavoimien juttuja. Uskaltakaa ihmiset olla omia ittejänne ilman pidennyksiä. Katsokaa oman äitinne nuoruuskuvia. On varmasti ollut kaunis ilman tekojuttuja ja niin olet sinäkin.

Vierailija
17/17 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se usein kertoo. Ainakin kykenemättömyydestä pitää todellisesta itsestään. Ei ne lisäkkeet edes ketään kaunista, sen näkee jo kauas, etteivät ole aitoja. Mutta mikäs siinä, jos tykkää näyttää halvalta.

Niitä on laadukkaitakin olemassa ja hyvin hoidettuja/laitettuja joista ei näe onko ne pidennyksiä. Aika hömelö vastaus sulta kun et kuitenkaan liiaksi asiasta tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän