Miehet ottavat vaimokseen usein äitinsä näköisen naisen
Minunkin anoppia on usein luultu äidikseni, jos olemme liikkuneet yhdessä. Sama pätee tässä
http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/art-2000001122779.html
Kommentit (11)
Ja kaikki naiset haluaa panna isiensä kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
Hahha eipä pidä meillä ollenkaan paikkaansa! :D Miestä nauratti kun näytin uutisen.
Siis siitä uutisesta, jossa todettiin tämä. Ei tämä minkä sinä linkitit.. :'D
Olen lukenut tälläisiä tutkimuksia, joten kai se sitten pitää osittain paikkaansa. Itse en kyllä tunne ketään, joka muistuttaisi anoppiansa, yleensä juuri päinvastoin.
Eläimillä tuota on myös kokeiltu ja esim. orit astuu mielummin tamman, joka on saman värinen kuin sen emä, tosi kummallista.
Madeleine on ottanut yhtä happaman ja nyrpeän näköisen miehen kuin mitä hänen isänsä on.
Mä olen aivan erinäköinen kuin anoppi ja luonteeltanikin ihan erilainen. Miehen veljen vaimo taas on kuin kopio anopista. Kuten myös veljeni vaimo on kuin meidän äiti.
Mulla ja miehelläni on meistä kolmesta varmaan eniten haasteita parisuhteessa. Ainakin siltä usein vaikuttaa.
Mä en kyllä muistuta yhtään anoppiani. Hmmm....
Vierailija kirjoitti:
Eläimillä tuota on myös kokeiltu ja esim. orit astuu mielummin tamman, joka on saman värinen kuin sen emä, tosi kummallista.
Orit astuu ihan minkä värisen tamman tahansa jos sillä on kiima eikä ole tulossa turpaan muilta oriilta.
Mun mies on kopio luonteen perusteella mun isästä. Itse en ole yhtään samanlainen kuin anoppini. Mut johtuu varmaan siitä, et mies ei kestä äitiään. Että ehkä parempi näin :D mut oon kopio äitiäni eli ehkä mekin saadaan yhtä pitkä parisuhde kuin mun vanhemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orit astuu ihan minkä värisen tamman tahansa jos sillä on kiima eikä ole tulossa turpaan muilta oriilta.
Tuo on oikea tutkimus, joka tehtiin loimilla, sen takia siihen ei vaikuttanut esim. sen tamman haju.
Hahha eipä pidä meillä ollenkaan paikkaansa! :D Miestä nauratti kun näytin uutisen.