Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ottavat vaimokseen usein äitinsä näköisen naisen

Vierailija
20.02.2016 |

Minunkin anoppia on usein luultu äidikseni, jos olemme liikkuneet yhdessä. Sama pätee tässä
http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/art-2000001122779.html

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahha eipä pidä meillä ollenkaan paikkaansa! :D Miestä nauratti kun näytin uutisen.

Vierailija
2/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki naiset haluaa panna isiensä kanssa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahha eipä pidä meillä ollenkaan paikkaansa! :D Miestä nauratti kun näytin uutisen.

Siis siitä uutisesta, jossa todettiin tämä. Ei tämä minkä sinä linkitit.. :'D

Vierailija
4/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut tälläisiä tutkimuksia, joten kai se sitten pitää osittain paikkaansa. Itse en kyllä tunne ketään, joka muistuttaisi anoppiansa, yleensä juuri päinvastoin.

Vierailija
5/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimillä tuota on myös kokeiltu ja esim. orit astuu mielummin tamman, joka on saman värinen kuin sen emä, tosi kummallista.

Vierailija
6/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madeleine on ottanut yhtä happaman ja nyrpeän näköisen miehen kuin mitä hänen isänsä on.

Vierailija
7/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aivan erinäköinen kuin anoppi ja luonteeltanikin ihan erilainen. Miehen veljen vaimo taas on kuin kopio anopista. Kuten myös veljeni vaimo on kuin meidän äiti.

Mulla ja miehelläni on meistä kolmesta varmaan eniten haasteita parisuhteessa. Ainakin siltä usein vaikuttaa.

Vierailija
8/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä muistuta yhtään anoppiani. Hmmm....

Vierailija
9/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläimillä tuota on myös kokeiltu ja esim. orit astuu mielummin tamman, joka on saman värinen kuin sen emä, tosi kummallista.

Orit astuu ihan minkä värisen tamman tahansa jos sillä on kiima eikä ole tulossa turpaan muilta oriilta.

Vierailija
10/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on kopio luonteen perusteella mun isästä. Itse en ole yhtään samanlainen kuin anoppini. Mut johtuu varmaan siitä, et mies ei kestä äitiään. Että ehkä parempi näin :D mut oon kopio äitiäni eli ehkä mekin saadaan yhtä pitkä parisuhde kuin mun vanhemmilla.

Vierailija
11/11 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Orit astuu ihan minkä värisen tamman tahansa jos sillä on kiima eikä ole tulossa turpaan muilta oriilta.

Tuo on oikea tutkimus, joka tehtiin loimilla, sen takia siihen ei vaikuttanut esim. sen tamman haju.