Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpaako miehille enää 26-vuotias neitsyt?

Vierailija
20.02.2016 |

Vai olenko jo liian vanha? Ymmärrän, etten voi kilpailla enää 18-22-vuotiaiden puhtoisten naisten kanssa, enkä ole enää parhaassa lastentekoiässä, mutta ehkä minulla voisi olla muutakin annettavaa, kuin nuoruuteni. Periaatteeni on, ettei seksiä ennen avioliittoa, joten minun kanssani saisit odottaa ensimmäistä kertaa. Seksi ei muutenkaan saisi olla merkityksellisin asia liitossamme, vaan sen tulisi perustua rakkauteen. Onko minulla mitään toivoa? Pidän vanhemmista miehistä. Ihanteellinen ikäero olisi 10-25 vuotta minua vanhempi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet halua mennä enää naimisiin.

Vierailija
2/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä uskon löytäväni vielä miehen, jonka arvot eivät ole tämän pinnallisen ja seksualisoituneen maailman mukaiset, vaan hän haluaa elää perinteisten arvojen mukaan, kuten minäkin. Pelkään kuitenkin aviokelpoisuuteni romahtaneen, koska olen odottanut näin kauan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä uskon löytäväni vielä miehen, jonka arvot eivät ole tämän pinnallisen ja seksualisoituneen maailman mukaiset, vaan hän haluaa elää perinteisten arvojen mukaan, kuten minäkin. Pelkään kuitenkin aviokelpoisuuteni romahtaneen, koska olen odottanut näin kauan.

Ei ole romahtanut mihinkään usko pois. Miehissä on myös paljon niitä jotka ajattelevat samalla tavalla kuin sinä. Kyse on vain siitä, että kohtaatte ja löydätte toisenne.

t. yksi joka mahtuu tuohon aikaväliin ja hyvinkin voisi kiinnostua jos tilaisuus tulisi ja kohdattaisiin.

Vierailija
4/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä hyvässä iässä. paras ikä saada lapsia on ale 40-vuotiaana, joten toivoa ei kannata heittää pitkään aikaan.

Hyviä miehiä on paljon, mutta niitä tapaa harvoin. Ikä ei saa olla ratkaiseva tekijä. Voit löytää myös nuoremman miehen, joka on olemukseltaan kuin vanhempi mies. Riittää, kun seuraat tunteitasi.

Rakkaus on psykologisen määritelmän mukaan kolmikanta: läheisyyttä, sitoutumista ja intohimoa. Aivan oikein, se ei ole pelkästään intohimoa.

Vierailija
5/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole romahtanut mihinkään usko pois. Miehissä on myös paljon niitä jotka ajattelevat samalla tavalla kuin sinä. Kyse on vain siitä, että kohtaatte ja löydätte toisenne.

t. yksi joka mahtuu tuohon aikaväliin ja hyvinkin voisi kiinnostua jos tilaisuus tulisi ja kohdattaisiin.

Onko sinulla sähköpostiosoitetta, niin voisimme kirjoitella? Oletko uskossa?

Vierailija
6/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistunut uskis! Jee jee...

Vierailija
7/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle kelpaisi muuten, tosin en haluaisi naimisiin ennen seksiä. Kelpaisiko sinulle ap yli 30 vuotias kokematon mies?

Vierailija
8/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä nyt naimisiin menee ennen kuin on vehkeet testattu? Ostatko auton koeajamatta?

Vierailija
9/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eka kerta kuukaus sitten ja oon 25. Kuulemma ei huomannut mistään sitä ja mies piti sitä paljastusta läppänä :D itsevarmuus taitaa olla se juttu. Sitä ei panemalla saada.

Oot ap vielä nuori. Lapsia saat vielä ihan varmana. Kaikkien ei tarvitse jaella toosaa estoitta.

Vierailija
10/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle kelpaisi muuten, tosin en haluaisi naimisiin ennen seksiä. Kelpaisiko sinulle ap yli 30 vuotias kokematon mies?

Jos kokemattoluudella tarkoitat seksiä harrastamatonta, niin kokematon olisi ihanne. Pahoin pelkään, ettei heitä vain ole oman ikähaarukkani miehissä niin paljon, joten siitä vaatimuksesta olen joustanut. Nuorempana se oli ehdotonta. Tärkeää minulle yhä on, että ensimmäinen kerta on vasta hääyönä.

Vierailija
11/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokematon voi olla todella innokas ja kokeilunhaluinen.

Tosin eka kerta varmasti pettymys. Kuvitelmissa kaikki täydellistä, ei oikeasti.

Itse olin 30 v, tosin näytin 18v ja mies nauroi ja pilkkasi minua.

Vierailija
12/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokematon voi olla todella innokas ja kokeilunhaluinen.

Tosin eka kerta varmasti pettymys. Kuvitelmissa kaikki täydellistä, ei oikeasti.

Itse olin 30 v, tosin näytin 18v ja mies nauroi ja pilkkasi minua.

Miksi nauroi ja pilkkasi? Minkä ikäinen se mies oli?

Vierailija
13/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla sähköpostiosoitetta, niin voisimme kirjoitella? Oletko uskossa?

Ei en ole.

Jos ja kun koet uskonnon hyvin tärkeäksi, ehdotan että etsit mahdollista kumppania sen seurakunnan tilaisuuksista jonka uskontoa tunnustat. Mahdollisuutesi löytää sieltä elämänkumppani on varmasti parempi kuin täältä palstalta.

Vierailija
14/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ikäsi laskee markkina-arvoasi. Samoin uskovaisuus.

Vierailija
15/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kelpaa vaikka kuinka monelle miehelle. Se että seksi ei ole sinulle "merkityksellisin" asia on isompi este. Luin tuon nimittäin niin, että seksiä olisi korkeintaan pari kertaa kuussa.

Vierailija
16/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa, mutta yks ongelma: immenkalvo sitkastuu iän myötä ja sen puhkaisemiseen tarvitaan hevosen ....!

Vierailija
17/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät ettei seksi ole sinulle tärkeää suhteessa jos et ole sitä kokenut vielä?

Vierailija
18/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ikäsi laskee markkina-arvoasi. Samoin uskovaisuus.

Vierailija
19/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ettei seksi ole sinulle tärkeää suhteessa jos et ole sitä kokenut vielä?

Koska se on uskovainen :D

Vierailija
20/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha ajatusvääristymä sinulla. Jokainen mies haluaa aina mahdollisimman kokematton naisen. Neitsyys on korvaamattoman arvokas asia.