Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kevollinen nainen 35v miehelle?

Vierailija
20.02.2016 |

Mistä löytäisi koskemattoman kilmekymppisen naisen joka on säilyttänyt vielä seksuaalisen puhtautensa neitsyytensä. Ei haittaa jos nainen on tehnyt käsitöitä kun siitä ei tartu tauteja. Haluaisin nsisen jonka kanssa ei tarvitse miettiä kuinka monta miestä on ollut pesällä ennen minua ja pelätä parantumayyomia seksitauteja kuten kondyloomaa tai herpestä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luostarista?

Vierailija
2/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis kevollisen kilmekymppisen nsisen. Taidat olla aika hyvässä kaasussa jo tähän aikaan iltapäivästä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyytyisit vanhaan kolmekymppiseen naiseen? Kaltaisesi uros ansaitsee nuoren 18-20v. koskemattoman tyttösen. Onhan se kuitenkin niin, että naiset pilaantuvat jo ennen kuin täyttävät 25. Mutta miehet ne vaan paranee 9-kymppisiksi asti! Totuus. Fakta. Varma tieto. 

Vierailija
4/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi 25-vuotias neitsyt. :)

Vierailija
5/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi etsit kolmekympistä? Helpommin niitä siveellisiä ja puhtaita naisia löytyy 2-kymppisten joukosta, eikä roiku paikat niin pahasti vielä.

M33, naimisissa 22v naisen kanssa

Vierailija
6/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aivan liian nuori minulle.

Vierailija
7/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile mutsias , tuskin pidät tautisena kun olet itse pullahtanut ulos sieltä. 

Vierailija
8/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse neitsyt? Muuten et minulle kelpaa...

Vierailija
9/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet aivan liian nuori minulle.

Miten niin? :( Ei mulla synkkaa oman ikäisten kanssa.

Vierailija
10/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

93-vuotias naapurini pyysi minua etsimään itselleen naisen. Leskimies kaipaa seuraa.

Ensin hän totesi, että 40-50 -vuotias käy. Myöhemmin hän lisäsi, että 30-vuotiaskin on ok.

Hänellä on Alzheimer. Onko sinullakin?

Vierailija
11/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ite neitsyt? Btw. Vaikk ninen oliskin jonkun muun kanssa pannut, niin tuskin naisella silti mitään tautia on. ;) ps. Oot aika myöhää liikkeellä jos etit neitsyttä.

Vierailija
12/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 26-vuotias neitsyt ja periaatteenani on, ettei seksiä ennen avioliittoa. Olen ujo ja kiltti, annan aika helposti periksi muille välttääkseni konfliktit. En tykkää riitelystä. En juo alkoholia enkä käy baareissa. Kunnioitan perinteisiä arvoja ja haluan, että mies on mies talossa. Pidän kunnia-asiana olla itse nainen, joka hoitaa kodin ja hemmottelee miestään. Olisikohan kuitenkin liian nuori sinulle?

Vierailija
13/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse neitsyt? Muuten et minulle kelpaa...

En kehtaisi myöntää muyalla kellekään mutta kyllä.

Vierailija
14/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi etsit kolmekympistä? Helpommin niitä siveellisiä ja puhtaita naisia löytyy 2-kymppisten joukosta, eikä roiku paikat niin pahasti vielä.

Onko sulla postimyyntivaimo? En tunne ketään, joka ottais noin vanhan miehen.

Vierailija
15/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 26-vuotias neitsyt ja periaatteenani on, ettei seksiä ennen avioliittoa. Olen ujo ja kiltti, annan aika helposti periksi muille välttääkseni konfliktit. En tykkää riitelystä. En juo alkoholia enkä käy baareissa. Kunnioitan perinteisiä arvoja ja haluan, että mies on mies talossa. Pidän kunnia-asiana olla itse nainen, joka hoitaa kodin ja hemmottelee miestään. Olisikohan kuitenkin liian nuori sinulle?

Ikävä kyllä olet. Olen ajatellut että 5 v olisi sopiva maksimi ikäero.

Vierailija
16/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä siis et kehtaisi myöntää olevasi neitsyt mutta naisen pitäisi ehdottomasti kehdata tunnustaa olevansa sellainen...sinussa on jotain vialla...

Vierailija
17/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytäthän tämän vastauksen myös nuorelle timmille vaimollesi? Kirjoitit kuitenkin niin kauniisti hänestä. Ja toivo, ettei älyä kuitenkaan sitä, mikä saattaa mielipiteesi hänestä olla kymmenen vuoden kuluttua. Saatat mennä itse vaihtoon jo nyt.

Vierailija
18/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei voi mitään. Itse pidän vanhemmista miehistä. Ihanteellinen ikäero olisi n. 10-25 vuotta minua vanhempi mies. Vuoden tai pari voin tuossa joustaa, eli 35-vuotiaskin kävisi.

Vierailija
19/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alanuolitatte kun miehelle ei kelpaa liian nuori nainen... Mutta tsemppaatte heitä, jotka vastustavat nuori nainen, vanha mies -pareja? Feminismi on typerryttänyt aivonne.

Vierailija
20/36 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei voi mitään. Itse pidän vanhemmista miehistä. Ihanteellinen ikäero olisi n. 10-25 vuotta minua vanhempi mies. Vuoden tai pari voin tuossa joustaa, eli 35-vuotiaskin kävisi.

Saatpahan perinnön aiemmin ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi