Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä (merkki)käsilaukku?

Vierailija
20.02.2016 |

Kertokaapa, mikä käsilaukkumerkki olisi nyt "in" aikuiselle naiselle. Haluan siis tilavan, kestävän laukun arkikäyttöön, hinta max. n. 300 euroa. Olen käyttänyt ns. markettilaukkuja aina mutta ne hajoavat hetkessä. Nyt siis haluaisin investoida hieman parempaan laukkuun, mutta en tiedä mitä merkkejä katsella tai mistä aloittaa.
Olen lähdössä lomalle Budapestiin, osaako kukaan sanoa, tekisinkö siellä edullisemmin laukkuostokseni?
Kiitos neuvoista!

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budjetillasi 300 e ei saa merkkikäsilaukkua. Michael Kors ei ole mikään merkkilaukku.

Vierailija
22/60 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkkikäsilaukkua ei saa uutena 300 eurolla.

Kyllä tässä lueteltuja merkkejä saa hyvinkin, tietysti koosta ja ostopaikasta riippuen. Ja tottakai ne ovat merkkilaukkuja, vaikka eivät mitään luksusmerkkilaukkuja olisikaan.

Joo, en mitään yltiöluksusmerkkejä haikailekaan, ja budjetin jo sanoinkin.

Kiitos jo tulleista vinkeistä, lisääkin saa laittaa!

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Budjetillasi 300 e ei saa merkkikäsilaukkua. Michael Kors ei ole mikään merkkilaukku.

Joku muu on tuon Korsin perään kysellyt, en minä. Mikä ja minkähintainen muuten on mielestäsi merkkikäsilaukku, kerro ihan noin mielenkiinnosta...

AP

Vierailija
24/60 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko esimerkiksi Furlan Perla tote sun makuun?

Vierailija
25/60 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten Michael Kors menettänyt maineensa? Onko siitä tullut pikkupimujen merkki?

New Yorkissa Michael Korsin 200-500 euron laukkuja käyttää ainakin tuntemani pörssi- ja finanssialan naiset jotka kolmissa-nelissäkymmenissä ja tienaavat satoja tonneja vuodessa. En tajua miksi sitä pidetään pissismerkkinä täällä Suomessa. Ruotsissakin se on vähän vanhempien suosiossa.

Eiköhän pörssiväki käytä kuitenkin +1000e maksavia Michael Kors laukkuja, eikä noita muutaman satasen hintaisia MICHAEL By Michael Korseja.

Vierailija
26/60 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Whyredin Ona siinä isoimmassa koossa?

Vierailija
27/60 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös pari Whyredin nahkalaukkua, sekä Whistlesiltä. Cosilta löytyy välillä myös eleettömiä nahkalaukkuja, mitä itse preferoin. 

Itse asiassa Marimekollakin on välillä ihan kivoja veskoja (en puhu niistä kangaskasseista), jotka voisi sopia vähän boheemiin toimistolookiin.

Vierailija
29/60 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin koomista. Tämän keskustelun inspiroimana seurasin eräässä juhlassa, missä oli lähinnä diplomaatteja eri maista ja korkeissa viroissa (kenraali yms) olevia sotilaita puolisoineen, ja katselin laukkuja aikuisilla naisilla, ja ainoa näkyvä merkki illan aikana olo Guess. Mitä voi selittää se, että tilaisuus oli amerikkalainen. Oikeasti menestyvän naisen ei tarvitse päteä merkeillä, ja oikeasti usassa monelle menestyvälle naiselle kelpaa se Michael Michael Kors. Ja ne, jotka joutuvat ostamaan statuksensa, on sitten ne kalliimmat logot.

Vierailija
30/60 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin koomista. Tämän keskustelun inspiroimana seurasin eräässä juhlassa, missä oli lähinnä diplomaatteja eri maista ja korkeissa viroissa (kenraali yms) olevia sotilaita puolisoineen, ja katselin laukkuja aikuisilla naisilla, ja ainoa näkyvä merkki illan aikana olo Guess. Mitä voi selittää se, että tilaisuus oli amerikkalainen. Oikeasti menestyvän naisen ei tarvitse päteä merkeillä, ja oikeasti usassa monelle menestyvälle naiselle kelpaa se Michael Michael Kors. Ja ne, jotka joutuvat ostamaan statuksensa, on sitten ne kalliimmat logot.

Siis en nimenomaan tämän ketjun inspiroimana, vaan vastaavien keskustelujen.

Vierailija
31/60 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

DKNY

Vierailija
33/60 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DKNY

DKNY:n laukut on aika tyylittömiä.

Vierailija
34/60 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Furla:

https://www.google.fi/search?q=furla+perla+tote&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=…

Juuri tätä tyyliä haen! Aika simppeliä, mutta pikku jujulla...

AP

Vierailija
35/60 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myös pari Whyredin nahkalaukkua, sekä Whistlesiltä. Cosilta löytyy välillä myös eleettömiä nahkalaukkuja, mitä itse preferoin. 

Itse asiassa Marimekollakin on välillä ihan kivoja veskoja (en puhu niistä kangaskasseista), jotka voisi sopia vähän boheemiin toimistolookiin.

Mä suosin Whyrediä kun siinä ei ole näkyvää logoa ja ne on ihan älyttömän laadukkaita. Mallisto vaan on tosi suppea.

Vierailija
36/60 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosisin suomalaista designia, kuten Marimekko, Lumi, tai Utua. Muutenkin tuolla budjetilla saat laadukkaan "merkittömänkin" nahkalaukun, kun laadulla tarkoitetaan nahan ja valmistuksen laatua. Kalliimmassa laukussa maksat lähinnä brändistä.

Vierailija
37/60 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku muu on tuon Korsin perään kysellyt, en minä. Mikä ja minkähintainen muuten on mielestäsi merkkikäsilaukku, kerro ihan noin mielenkiinnosta...

AP

Olen itse Prada-fani. Yli 1000 euroa maksavat, mutta hintahaarukkaa riittää aika korkealle. Myös Fendistä olen pitänyt.

Vierailija
38/60 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Whyredia saa ostaa? Pikainen haku ei tuottanut tulosta.

Vierailija
39/60 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut MK:n laukku reilun vuoden. Kyseiseen laukkuun päädyin koon, mallin, värin, materiaalin ja hintaluokan vuoksi. Olen ollut ihan pihalla sen suhteen, että kyseinen tuotemerkki on "pissis". :D

Hankintaan olen kuitenkin ollut todella tyytyväinen - laukku on edelleen ehjä ja hyvässä kunnossa, mitä ei muista halvemman hintaluokan laukuista pysty oman kokemukseni mukaan sanomaan.

Trendit tulevat vaihtumaan vielä lukemattomia kertoja sen ajan, mitä tuo kestävä laukkuni matkassani kulkee, toivottavasti vielä monta vuotta.

Vierailija
40/60 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Furlan myymälä on Espalla jos asun pks:lla. En tiedä ton toten hintaa, voi olla yli sun budjetin. Lentokentällä myydään laukkuja tax free, mutta valikoima on mikä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän