Vetovoiman laki toimii!
Olen nyt muutaman kuukauden ajan (huom! Myös joulumenot) ajatellut kuinka mukavaa on että on rahaa, saan säästöönkin (vaikkakin kymppejä tai korkeintaan pari sataa) ja uskotteko, se sama raha on riittänyt ja säästöönkin on mennyt vaikka aikaisemmin kaikki meni mikä tulikin. Oon ihan ihmeissäni tästä, en ole siis mitenkään tietoisesti pihistellyt vaan elänyt ihan normaalia elämää, ostanut vaatteitakin jne.
Ja tiedättekö, nyt sitten saan vielä sellaisen onnenkantamoisen, että saan ylimääräiset 1000 euroa rahaa! Ihan kummallista :)
Millaisia onnistumiskokemuksia teillä muilla on? Pidetään ketju positiivisena, jookos?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei toimi, koska muuten kaikki olisivat miljardööreja tai että edes nälänhätä poistuisi. Se on, mitenkäs sanoisin tämän nyt aloittajan toivomalla positiivisella tavalla, täyttä paskaa ja huijausta, missä apinaa koijataan.
Suurin osa ihmisistä nimenomaan ei ajattele vetovoiman lain mukaisesti, eikä sitä sitten tapahdukaan heille.
Eli yksi ainoa, yksi ainoa amerikkalainen on keksinyt jutun, joka toimii ja loput maailman 7 miljardia ihmistä ei siinä onnistu tai olisi voinut keksiä samaa. Selvä.
Ei se mikään yksi ainoa amerikkalainen ole, joka tämän vetovoiman lain ajatuksen on tajunnut, siitä on tekstejä ihan antiikista saakka ja esim. Einstein oli yksi joka uskoi tähän, ja katsokaa, mitä hän sai elämässään aikaiseksi! Jokainen, toistan, ihan jokainen ihminen 7 miljardista voi aloittaa ajattelemaan samalla tavalla. Suurin este on siinä etteivät ihmiset ryhdy ajattelemaan niin.
Onko jossain lähteitä että Einstein uskoi tähän teoriaan? Muutakuin että the secret kirjassa todetaan tämä? Helppo sanoa että joku tunnettu, kuollut henkilö on uskonut siihen ja tähän kun hän ei voi tulla oikaisemaan asiaa.
Voit vaikka googlata "einstein law of attraction" tai vaikka "law of attraction ancient knowledge" niin pystyt tutustumaan asiaan lisää. Myös Jungin synkronisiteetti lasketaan vetovoiman lain alle jne. Ilmiö on ollut olemassa niin kauan kuin on ihmisiäkin, koko tiede on kehittynyt koska keksintöjen tekijät ovat uskoneet saavuttavansa mitä saavuttivat ym.
Eli ennen lasisi oli puolityhjä, nyt puolitäysi? Hyvä olosi tulee siitä, kun asennoidut myönteisesti ja annat itsellesi luvan ottaa vastaan hyvää. Good for you!
You can do it -kalenterissa (apps) oli päivän lauseena jotain sellaista että teen 2 pientä toivomusta päivälle ja ne toteutuvat. Toinen oli että saan jotain halvalla tai edullisesti ja toinen että joku auttaa minua.
Ja kas, sain eräästä palvelusta ison alennuksen ja eräs tuttava halusi auttaa lainopillisessa asiassa.
Kyllä se toimii, mutta siihen pitää uskoa. Jos ei sisimmässään oikeasti usko, niin ei toimi. Ja pitää muistaa, että tunne on se moottori, ei järki. Pitää uskoa tunnetasolla.
Ja ei tämä mikään uusi juttu ole. Jo raamatussa todetaan uskon siirtävän vuoria yms. Ja kaikki muutkin filosofiat ovat samoilla linjoilla.
Tätä en vaan oikein ymmärrä:
Jos siis sinulla on rahasta negatiivinen kuva, se pysyy aivan varmasti kaukana, -mutta onnettomuuksia tapahtuu, koska vedit niitä puoleesi. Ei auta, vaikka sanot: -"Enhän minä sitä autokolaria halunnut! Minä en halua joutua vaarallisiin tilanteisiin!"
-"Kyllä. Sinä halusit ja vedit sen kolarin puoleesi."
Kaikki ikävä mitä sinulle tapahtuu, on siis omaa syytäsi koska vedät puoleesi niitä negatiivisia asioita tunteillasi, mutta raha pysyy poissa vaikka siihenkin liittyisi negatiivisia tunteita? Hmmm...
Vierailija kirjoitti:
Tätä en vaan oikein ymmärrä:
Jos siis sinulla on rahasta negatiivinen kuva, se pysyy aivan varmasti kaukana, -mutta onnettomuuksia tapahtuu, koska vedit niitä puoleesi. Ei auta, vaikka sanot: -"Enhän minä sitä autokolaria halunnut! Minä en halua joutua vaarallisiin tilanteisiin!"
-"Kyllä. Sinä halusit ja vedit sen kolarin puoleesi."
Kaikki ikävä mitä sinulle tapahtuu, on siis omaa syytäsi koska vedät puoleesi niitä negatiivisia asioita tunteillasi, mutta raha pysyy poissa vaikka siihenkin liittyisi negatiivisia tunteita? Hmmm...
Jonkin asian puutteeseen keskittyminen luo lisää sen puutetta. Pelko on voimakas tunne ja se voi vetää puoleensa asioita.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta en pysty olemaan positiivinen. Joka viikko ajattelen ja kuvittelen että lauantaina voitan lotossa, mutta ei!
Vetovoiman laissa onkin tarkoitus kuvitella itselleen joku toteutettavissa oleva asia, ei niinkään suurta lottovoittoa, muuttavansa avaruuteen, keksivänsä maailmanmullistavan syöpälääkkeen tms. Aloita haaveilemalla pienesti, olemalla kiitollinen jo olemassaolevasta ja katso mitä tapahtuu!
Tämä. Ihminen voi saada vain asioita, jotka pystyy uskovansa saamaan. Valitettavasti iso osa pystyy uskomaan vain huonoihin asioihin.
Noin muuten, joku sen lottovoiton aina saa.
Itse olen kyllä aina pyrkinyt manifestoimaan onnea, iloa, hyvinvointia. Raha on loppujen lopuksi vain väline, ja vaivalloinen sellainen. Jos oloni voi olla pakahduttavan onnellinen koko ajan ihan ilman rahan hallinnoinnin vaivaa, mitä minä sillä lottovoitolla tekisin?
Vierailija wrote:
Se ei toimi, koska muuten kaikki olisivat miljardööreja tai että edes nälänhätä poistuisi. Se on, mitenkäs sanoisin tämän nyt aloittajan toivomalla positiivisella tavalla, täyttä paskaa ja huijausta, missä apinaa koijataan.
Miten niin? Ei kaikki halua olla miljardöörejä - eli juuri todistat, että laki toimii, kun kaikki ei ole.
Entä yritätkö sinä aktiivisesti poistaa nälänhätää? Minä en.
Onko jossain lähteitä että Einstein uskoi tähän teoriaan? Muutakuin että the secret kirjassa todetaan tämä? Helppo sanoa että joku tunnettu, kuollut henkilö on uskonut siihen ja tähän kun hän ei voi tulla oikaisemaan asiaa.