Oudoin masturbointivälineesi?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Kesäkurpitsa, lattiaharja.
Tiepaalu. Käpy.
Käpy?! :'D
Hiusharjan kahva porkkana sormi anuksessa. Lasten kurahanska nahkarukkanen jonka sisällä vinyylihanska M37
Tyhjä viinapullo. Oli jääny tippa sinne ja perkele että kirveli pillussa. En suosittele.
Hiusharjan varsi ja dödöpullo. Mieheni on sitten tyydyttänyt mua kurkulla, jossa kortsu päällä.
Tuoreen inkiväärin kuorittu sormi. Googlaa "figging".
Sängyn patjan päälle tyyny ja sinne väliin raivokasta työntöä. M50
Raaka peruna. En suosittele. Piti käydä terveyskeskuksessa poistattamassa pimpistä.
Kurkku jonka päällä kortsu, syötin illallisvieraille jälkeenpäin salaatin seassa kuorineen, pesin toki ensin ne kondomin limat pois :)
Sitten on huulipunan hylsy, muovinen banaani, hiusharjan varsi, hiussuihkepullo (oli kyllä erittäin falloksisen muotoinen, teini-ikäinen minä kiittää tigiä), roll-on dödöpullo, kruunukynttilä, shampoopullo, käsirasva
Oma leluni, sellainen kovamuovinen tönöttävä pikkuinen, seisova nalle. Olin leikki-ikäinen.
Tussi, hiuslakkapullo, sellainen muovinen hierontmasse (?), käpy.
Mikä tää käpyjuttu oikein on, miten helvetissä sillä voi masturboida? Luulis sattuvan jos sellasen tunkee sisäänsä ellei vuoraa sitä jollain
Kierre kynttilä kelmun sisällä. Porkkana kastettuna rasva purkkiin hyviä anukseen työnnettynä
mieheni "dildottaa" mua joskus kesäkurpitsalla kun hänestä on kiihottavaa kun orgasmin jälkeen mun pillu "huohottaa" avoinaisena =)... ja kieltämättä tuo tunne kun olen ääriä myöden täynnä, tuohon hieman klitan hierontaa tai kielihoitoa niin jess, siitä se lähtee =)...
Oma nyrkki omaan pyllyyn, kokonainenkuorittu banaani pyllyyn, ja golfpalloja tykkään työnnellä😊 Olen poika
Stubin naamankuvaa vasten runkkasin ja siltä lähti hampaa kuninjaktio tuli.
PILLU