Kuinka kaunis olet? Asteikko 1-5.
Ja kuinka vanha olet, miten pitkä ja painava? Millaiset hiukset?
Kommentit (25)
3-
41v, 171cm, 91kg (!!), puolipitkät vaaleahkot + otsatukka
(työkaveri sanoi pikkujouluissa "helvetin pantavan näköiseksi muijaksi", mutta en oikeen usko)
0 (oikeasti! Olen helvetin ruma!) 27 v/165 cm/53 kg/tummat vähän yli olkapäiden, todella ohuet, sivuotsis
Olen ehkä 3,5, koska olen jo 44, mutta ikäisiini verrattuna 5- . 178/59, hiukset pitkät ja ruskeat.
Ööö joku 2? Olen 24, 171/57, tukka vaalea poikatukka. Jos tulen vastaan kadulla niin voisit hyvin luulla pojaksi, ei siis kauhean monen kauneusihanne.
1,5 olen 47 v, 165 cm lievästi ylipainoinen. Raidoitettu polkka, ohentuneet hiukset.
4? 20v, 164cm, 49kg, pitkät vaaleat hiukset. En ehkä ole ihan tämänajan kauneusihanteiden mukainen sillä olen todella sirorakenteinen ja harrastan balettia.
0, 30v, 167/90 (läskimooses), blondi polkka.
-5, 41v, 178cm ja 85kg. Punaruskea olkapäihin ulottuva tukka, ei otsatukkaa, ei mitään mallia tukassa. Olen susiruma ryhävalas.
2. 36v, 169/59. Suora kupariin taittuva brunette polkkatukka (olem maailman surkein hiustenlaittaja ja värjäyksenkin olen lopettuna vuonna kypärä ja kirves!). Mutta koska olen ihan kiva tyyppi ja otan muut ihmiset huomioon kanssakäymisissäni, nousee kokonaisarvosana ns. sisäisen kauneuden ansiosta korkeammalle, eli monet pitävät minua ihan viehättävänä.
3. 157cm ja 64kg ja 30v. Pitkä, puoleen selkään oleva luonnollisen vaalea tukka. Läskiä löytyy ihan riittävästi ja omasta mielestäni olen aika ruma ja lihava. Tosin ulkona käydessä ottajia riittäisi joten siksi uskallan arvioida olevani 3.
2, 160, 66, 50v
Ja otetaanpaas vähän takaisin
4, 160, 47, 23 - eli nätimpi nuorena.
Ikä tuo massaa. Olisin alle viiskytkiloisena aika kuivannäköinen. Pystyn vaatteilla hämäämään nykyisin aika hyvin painoani, koska valitsen tiimalasivartalolleni sopivia vaatteita. Bikinit sitten kertovat totuuden :( Tarvitsisi kiinteytyä...
3,5 ainakin useasti kutsuttu kauniiksi. Mut en ole mikään pitkäsäärinen missi jolla isot tissi vaan kroppa perus naama nätti ja paksutukka. Ilman vaatteita antaisin arvosanan 2. 25v 165cm 67kg
4. 172 cm, 65 kg 25 v. Kroppa olisi varmaan 5 (kilot juuri oikeassa paikassa ;)) mutta naama kyllä laskee pisteitä. Pitkät puolivaaleat hiukset joissa vaaleat raidat.
4/54/176/75/ pitkät vaaleat hiukset
Vierailija kirjoitti:
2, 160, 66, 50v
Ja otetaanpaas vähän takaisin
4, 160, 47, 23 - eli nätimpi nuorena.
Ikä tuo massaa. Olisin alle viiskytkiloisena aika kuivannäköinen. Pystyn vaatteilla hämäämään nykyisin aika hyvin painoani, koska valitsen tiimalasivartalolleni sopivia vaatteita. Bikinit sitten kertovat totuuden :( Tarvitsisi kiinteytyä...
Ainiin. Hiukset ovat suomalaiset babyhiukset, mutta ne on aina hoidetut ja kauniisti värjätyt. Nykyisillä tuuheuttavilla kampaamotuotteilla niihin saa hyvän volyymin. Eli laitan hiukset ja meikin joka aamu ennen töihinlähtöä. Nuorena blondi, nyt tummempi
Nuorena 4, nyt 1. Katoavaista on kauneus.
1, mutta toivon ja uskonkin, että ystäväni ja tuttavani eivät arvioi minua jatkuvasti vaan luonteeni menee ohi ulkonäköni.
4/28/160/51/vaaleanruskeat polkkapituiset hiukset