Mieheni on homo :(
En tiedä mitä oikein tekisin :( Tulevaisuuden haaveet ja kaikki on heitetty romukoppaan.. Olen menettänyt kaikki haluni aviomiestä kohtaan kun pari kuukautta sitten sain hänet kiinni ottamassa itseltään suihin..mies ei näe mitään väärää toiminnassaan ja on kuulemma jo nuoruudessaan ja seurusteluaikoinamme harrastanut tätä välillä paljonkin..
Kun kerroin miehelle miten paljon asia minua loukkaa ja hän lupasi lopettaa ja muuttua..menneisyyttä ei silti voi muuttaa.. Taitaa olla ero tulossa..
Kiitos kun sain avautua :(:(
Kommentit (38)
Miksi uroskoira nuolee muniaan? Koska se voi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ihminen pysty itseltään ottamaan suihin...
Muodon vuoksi-sarjassa (Nip/Tuck) oli jakso jossa äijä otti itseltään suihin. Heh!
Mutta tosissaan, onhan niitä jotain supernotkeita ihmisiä, niin miksei joku saisi itseään taivutettua riittävästi?
AP:lle sanoisin että jos tämä ei ole provo (haha, trolololoo), niin ennen niitä eroaikeitasi, kerro miehellesi että hänellä voisi olla loistava tulevaisuus aikuisviihteen parissa. ;)
Eihän tuo tarkoita että mies son homo. Vaikka omaa munaansa imee niin ei välttämättä halua muiden. Vähän sama kun oman pissa roikuminen käsille ei ällötä, mutta jos jonkun muun niin hyi yök.
Muistan jostain kuulleeni, että jokainen mies yrittää ainakin kerran elämässään ottaa itseltään suihin. Taisi olla joku radion hassunhauska aamushow, jossa kerrottiin tuosta "tutkimuksesta".
Eihän tuo tarkoita että mies son homo. Vaikka omaa munaansa imee niin ei välttämättä halua muiden. Vähän sama kun oman pissa roikuminen käsille ei ällötä, mutta jos jonkun muun niin hyi yök.
Nyt en kyllä ymmärrä yhtään, että mikä tuossa sinua loukkaa. Taipuisa mies
Eihän se nyt homo ole jos omaa munaansa imee. Sehän on itsetyydytystä. Sellainen on homo joka tykkää panna tuhkaluukkuun, onko se ruinannut sulta kakkosta?
ei se välttämäti homo ole, mutta ainakin itserakas
Jos on niin vähän siistii, ootte sit niinku parhaat ystävät, katsotte musikaaleja ja shoppailette yhdessä! Mä oon niiiin kade :)
ulkoapäin mies on tosi homofobinen, röyhtäilee ja pieree, mutta tosi tyttömäisiä piirteitä on kuitenkin. Muutenkin oon huomannut että vähän epävakaa persoonallisuus ja aika ämmämainen ja sit toi munan lutkuttaminen. Vittu.
-ap
I feel you. Mulla vaimo paljastui lesboksi. Tulin kotiin ja huomasin, miten valas näpelöi klitoristaan olohuoneen sohvalla pulleilla sormillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka mies ottaisi jos vaan taipuisi, harvalta onnaa.
miksi miehet ei voi ottaa toisiltansa suihin? siis jos on valmis imemään omaansa mutta harvalta se onnistuu kun ei oo notkeutta niin samahan se on pyytää naapurin penaa apuun ja puolin toisin imuttelua?
Minä käännyin osaksi juuri tuosta syystä homouteen, kun naiset eivät osaa ottaa kunnolla suihin. Löysät huulet ja iljettävästi rapsuvat geelikynnet. Miehet tietää mitä tehdä, että toinen mies nauttii. Pillun nussiminen on myös yliarvostettua, kuka jaksaa katsella naisen naamaa samalla kun höylää itseään tyhjäksi.
Mä jättäisin. Syystä, että normaali ihminen ei todellakaan tee mitään tuollaista. Hyi halvattu!
Nyt mä tajusin, miksi ihmiset joogaavat...
Ole hyvä.