Mieheni on homo :(
En tiedä mitä oikein tekisin :( Tulevaisuuden haaveet ja kaikki on heitetty romukoppaan.. Olen menettänyt kaikki haluni aviomiestä kohtaan kun pari kuukautta sitten sain hänet kiinni ottamassa itseltään suihin..mies ei näe mitään väärää toiminnassaan ja on kuulemma jo nuoruudessaan ja seurusteluaikoinamme harrastanut tätä välillä paljonkin..
Kun kerroin miehelle miten paljon asia minua loukkaa ja hän lupasi lopettaa ja muuttua..menneisyyttä ei silti voi muuttaa.. Taitaa olla ero tulossa..
Kiitos kun sain avautua :(:(
Kommentit (38)
Eihän ihminen pysty itseltään ottamaan suihin...
Termi on väärä. Miehesi ei ole homo vaan keskimääräistä pidemmälle edistynyt joogan harrastaja.
Onko homo jos masturboi? Silloinhan harrastaa seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa...suorastaan saman kanssa.
Täh? Millä lailla tuo liittyy homouteen? Aika notkea mies kyllä. En kyllä itse kokisi moista millään lailla negatiivisena.
En ole niin notkea että saisin otettua itseltäni suihin. olen kuitenkin tyydyttänyt itseäni kädelläni, joka on miehen käsi. Oleko siis homo?
Joka mies ottaisi jos vaan taipuisi, harvalta onnaa.
Kukapa mies ei ottaisi itseltään suihin jos pystyisi siihen.. Teiltä naisilta kun saisi helpommin sitä suuta, pillua ja persettä ei tarvitsisi miehen alentua jokaiseen irstauteen.
Ei hitto, tajusin just olevani lesbo, kun olen vaginaani roplannut nautintomielessä. :|
Miten itsensä tyydyttäminen tekee miehestä homon? ; )
Itsekin olin nuorempana niin notkea, että tuota tuli harrastettua usein.
-melkeinheteromies-
Vierailija kirjoitti:
miksi miehet ei voi ottaa toisiltansa suihin? siis jos on valmis imemään omaansa mutta harvalta se onnistuu kun ei oo notkeutta niin samahan se on pyytää naapurin penaa apuun ja puolin toisin imuttelua?
Vierailija kirjoitti:
Eihän ihminen pysty itseltään ottamaan suihin...
Laitapa googleen autofellation, niin pääset ihastelemaan videoita ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi miehet ei voi ottaa toisiltansa suihin? siis jos on valmis imemään omaansa mutta harvalta se onnistuu kun ei oo notkeutta niin samahan se on pyytää naapurin penaa apuun ja puolin toisin imuttelua?
Samahan se on naisenkin mennä sormettamaan naapurin Tiinaa? Vai oliko tässä viestissäsi jokin muukin pointti?
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, tajusin just olevani lesbo, kun olen vaginaani roplannut nautintomielessä. :|
Saman oivalsin :D
Miehesi ei ole homo, vaan ällistyttävän notkea,
Asialla ei ole mitään tekemistä homouden kanssa. Kyse on masturbaatiosta.
Se, että tehty tapa ällöttää sinua, ei ole mikään syy miehelle lakata tekemästä niin, jos haluaa ja se tuntuu hyvältä. Jokaisella ihmisellä on itsemääräämisoikeus omasta kropastaan. en näe mitään syytä loukkaantua asiasta, koska sillä ei ole mitään tekemistä sinun kanssa. Yhtälailla sinä voisit masturboida miten tykkäät, eikä miehellä olisi syytä tai oikeutta loukkaantua siitä ja kieltää sitä.
Sen sijaan voit toki vaikuttaa asiaan tarjoamalla itse suuseksiä miehelle, jos tykkäät siitä (ja jos mies sitä toivoo). Hän voi ohjata sinua tekemään sen niin, että se tuntuu samanlaiselta. Ei tuohon nyt maailma kaadu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi palstamammojen mielestä pettämistä ja homoa jos mikä.
Vierailija kirjoitti:
Kukapa mies ei ottaisi itseltään suihin jos pystyisi siihen.. Teiltä naisilta kun saisi helpommin sitä suuta, pillua ja persettä ei tarvitsisi miehen alentua jokaiseen irstauteen.
Koko asia kahdella lauseella kiteytettynä. Luvallasi kehystän mietelauseesi ja kiinnitän seinään vaimon vaginatoteemin viereen?
Ei mullekaan tulisi ekana mieleen, että mies on homo jos tykkää suuseksistä.. vaikka tuo kuullostaakin käsittämättömältä, että joku tosiaan taipuu noin, niin onkohan siinä oikeasti eroa, soolosekstaako omin käsin vai omalla suullaan? Ei tuosta kai kannata erokysymystä tehdä, jos hän ymmärtää että se loukkaa sinua ja löydätte jutellen ratkaisun (loukkaako muuten siksi, että koet, ettet ole pystynyt tarjoamaan hänelle riittävästi jotain mitä hän haluaa, kun kerta itseään pitää auttaa - itse kokisin ehkä niin, ja siksi se loukkaisi, ettei hän ole sitä sanonut minulle, vaan räpeltää sitten puutteessa muka salaa...)? Löytäisittekö yhdessä sen tavan ja määrän, millä hänkin olisi tyytyväinen?
Kaikkihan meistä vähän homoja on,,slack off..no big deal
Hmm, ei tuo kyllä välttämättä tarkoita lainkaan sitä, että miehesi olisi homo. Vai onko hän nyt suoraan kertonut homo olevansa. Ehkä hän nyt vain yksinkertaisesti kaipasi suuseksiä...vaikka onhan tuo hiukan outoa. Tuskin moni mies edes taipuisi siihen asentoon.Ymmärrän kyllä TÄYSIN, että tuo on sinusta väärin ja et halua niin tapahtuvan...ja vaikeahan sitä on ikinä unohtaa, vaikka sen nyt lopettaisikin.Mutta jos hän nyt sitten oikeasti on homo, niin hän on kyllä sitten tietoisesti pettänyt sinua koko ajan. Eihän tuollaoselle valheelle suhde voi perustua eikä mikään rakkauden määrä voi noita asioita tyhjäksi tehdä. Itse en näe mitään muuta tehtäväksi kuin ottaa ero ja aloittaa sitten pikkuhiljaa elämä "uudelleen". VOIMIA SINULLE TOIVOTA ja ettet anna "kävellä ylisesi". ARVISTA ITSEÄSI, oli miten oli!