15v teini itkee hullun lailla, poikaystävä vehdannut toisen kanssa...
15v tyttäreni on seurustellut nyt lähes vuoden erään vuotta vanhemman pojan kanssa. Tulin illansuussa töistä kotiin ja tyttö oli jo silloin sulkeutunut huoneeseensa. Menin katsomaan, kyselemään kuulumisia ja juttelemaan päivän tapahtumista kuten meillä on usein tapana, ja löysin teinin huoneesta itkemästä lohduttomasti.
Tyttö oli tänään koulussa saanut kuulla poikaystävän kaverilta, että poikaystävä on pelehtinyt jo puolitoista kuukautta toisen tytön kanssa salaa. Sekä poikaystävä että toinen tyttö ovat tytärtäni vuoden vanhempia, muuta teini ei suostunut asiasta puhumaan. Kuulemma moni on tiennyt pettämisestä mutta ei ole paljastanut asiaa. Tyttärelläni ja tämän poikaystävällä on paljon yhteisiä kavereita joista osa tiesi koko ajan. En tiedä, kuuluuko tämä toinen tyttö samoihin jengeihin tai ovatko tyttäreni kanssa ystäviä.
Teini itkeskellyt koko illan, kamalaahan petetyksi tuleminen iästä riippumatta on. Miten minun pitäisi toimia? Yritänkö keskustella tytön kanssa vai annanko käsitellä suruaan omassa rauhassaan? Tuon ikäisten kohdalla asiaa ei voi ottaa puheeksi vanhempien kanssa, harva teini sitä haluaakaan. Itsekin olen järkyttynyt, kun oli kuitenkin aika vakavasta seurustelusuhteesta kyse.
Kommentit (30)
Alaikäisten seksisuhteet johtavat aina traumaattisiin seurauksiin. Lasten pitäisi elää lapsina.
No sun tytär on aloittanut jännämiehillä jo hyvin nuorena. Itse aiheutettua tuskaa, ei kelvannut se koulun mukava hymyilevä urheilija poika.
Ihan normaalia että tuon ikäiset pojat nussii kaikkia jotka antaa.ei sen ikänen kykene uskollisuuteen.
Ensimmäisestä poikaystävästä eroaminen on aina maailman loppu ja äitinä et voi tehdä oikein mitään. Seurustelin teininä kaksi vuotta yhden pojan kanssa ja olin aivan rakastunut häneen. Poika jätti minut tylysti postikortilla ja kertoi siinä tavanneena toisen. Itkin silmät päästäni kokonaisen viikon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro sille, että jännämiehet on tuollasia ja ensi kerralla ottaa luokan nörttipojan
Kun minä olin yläasteella, niin poikaystäväni petti minua vuoden seurustelun jälkeen kuukauden sisään kolmen eri tytön kanssa. Poikaystäväni oli luokan nörtti, sellainen 160cm/45kg finninaamainen poika, jolla oli isot lasit. Minä olin pojan ensimmäinen tyttöystävä, joten ei edes ollut mitään pleijeritaustaa.
N18
Olin näköjään väärällä yläasteella. Itkettää
Läsnäolo ja lohduttaminen on varmaan paikallaan. Jos haluaa olla yksin niin annat olla.
joo, hienotunteisuutta peliin nyt. muistan kuinka mua vitutti oma äiti, joka väkisin istui sängynlaidalle ja paasas kaikki pojat läpi joita se ja sen siskot ja serkut jne oli riiannu ja sitte menny välit poikki, just sellanen vähättelevä tyyli, vaikka oikeasti se 15 vuotiaana tuntuu maailmanlopulta!
Vierailija kirjoitti:
Teinisuhteet kaatuu AINA. Kannattaisi jo ajoissa teroittaa tämä varhaisteinien päähän. Näin se vaan on.
Ei muuten kaadu. Itse edellen yhdessä riparilla tapaamani pojan kanssa. Johan tässä vasta 22 vuotta oltu yhdessä...
Halaamaan mene!