Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimo lähti päivän varotusajalla, isänä alle 2v kanssa odotellaan vaimoa/äitiä kotiin

jätetty
19.02.2016 |

Miteä tehdä kun lapsen äiti ja vaimo lähtee päivän varotusajalla?

Ollut reilun viikon "matkalla"(omien sanojensa mukaan äitinsä ja kavereiden luona). Lapsen kanssa kaikki menee jopa paremmin kuin aikaisemmin, mutta vähän hitaammin(kyllä se siitä...)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi et tuon parempaa menettänyt. Mitä enemmän häntä jankutat takaisin, sitä vähemmän häntä kiinnostaa. Jätä nyt ne lapsen kuvat ja kuulumiset lähettämättä. Ei häntä kiinnosta liekö koskaan kiinnostanutkaan. Hänhän saa uuden lapsen halutessaan tuon ulkolaisten kanssa, joten mitä sitä vanhaa miettimään.

Jatkatte lapsen kanssa elämää nyt keskenänne. Voit joskus näyttää hänelle äidin kuvaa ja kertoa, että äidillä on nyt uusi elämä.

Onko niin, ettei äidin sukua kiinosta myöskään lapsenne? Silloinhan omena ei olisi kauas tunnevammaisten puusta pudonnut.

Vierailija
42/43 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tekee tuota jatkuvasti, ja se on miesten mielestä ihan ok ja normaalia.

Ei kyllä tee eikä ole normaalia niissä piireissä joissa mä pyörin.

Ei tee missään nimessä täälläkään. Ei jätä äiti eikä isä omaa perhettään . Ikinä kuullutkaan että olisi tapahtunut tuollaista, täysin poikkeuksellista ja järkyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tekee tuota jatkuvasti, ja se on miesten mielestä ihan ok ja normaalia.

Ei kyllä tee eikä ole normaalia niissä piireissä joissa mä pyörin.

Ei tee missään nimessä täälläkään. Ei jätä äiti eikä isä omaa perhettään . Ikinä kuullutkaan että olisi tapahtunut tuollaista, täysin poikkeuksellista ja järkyttävää.

Pakko kai on ihmetellä tätä asennemaailmaa. Olen siis ap. onhan se järkyttävää, mutta musta ihan ok. perhe kolmas kenelle kerroin, niin selvis että heidän pojalle oli jäänyt kaksi lasta kun äiti oli häippässyt. Pojan äiti siis jolle kerroin meidän asiasta tiesi luetella 70 vuoden iässä varmaan ainakin kymmenen vastaavaa kohtalon oikkua. Luulen että tälläiset poikkeuksellisuuden lietsojat vain tuomitsevat kaiken vaikka tietävät totuuden olevan jotain aivan muuta.

Tuomitseminen ja haukkuminen musta saisi jäädä. Vaimoni on ihminen ja ansaitsee tulla hyväksytyksi. Olen hänen miehensä ja pyydän häntä perheneuvotteluun. Ettekö te hyvät ihmiset nyt voi ymmärtää toisia? Moni hieno herra on saanut äåärät ja tutkitusti moni hieno rouva on saanut vieraan kersat miehensä elätettäväksi. Faktaa on se ettei ne perheen jättämiset ja pettämiset mitään poikkeuksellista ole. Musta on hieno juttu että muija meni ja ei tarvitse ihmetellä kun tulee kikkarapäinen tumma vauva tms muka minun siittämän. Lopettakaa itsenne parantelua ja toisten halveksunta ja keskittykää siihen omaan hyvyyteenne ja ottakaa mielummin osaa tähän juttuun hyväåssä hengessä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi