Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimo lähti päivän varotusajalla, isänä alle 2v kanssa odotellaan vaimoa/äitiä kotiin

jätetty
19.02.2016 |

Miteä tehdä kun lapsen äiti ja vaimo lähtee päivän varotusajalla?

Ollut reilun viikon "matkalla"(omien sanojensa mukaan äitinsä ja kavereiden luona). Lapsen kanssa kaikki menee jopa paremmin kuin aikaisemmin, mutta vähän hitaammin(kyllä se siitä...)

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas hankala tilanne, voi ei.

Toivottavasti voitte keskustella ilman kiihkoa ja pääsette parhaaseen mahdolliseen ratkaisuun.

Hienoa, ettei lapsi itke mutsin perään. Toivottavasti ei lähtenyt iäksi lapsen elämästä.

Asioilla on tapana järjestyä ;)

Tsemppiä!

Vierailija
22/43 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tuolla sun logiikallasi aloittajan olisi pitänyt ottaa hatkat, koska hän kantaa muutenkin päävastuun lapsesta.

Kaikkea hyvää lapsillenne, toivottavasti eivät ala oireilla kun joutuvat olemaan pelinappulananne.

Viikkohan tätä on kestänyt, ja päivisin annan lapsilleni kaiken huomion ja rakkauden, iltaisin käyn lenkillä, neulon tms... En osallistu vaipanvaihtoihin/syöttöihin/viihdyttämiseen. Toki vastaan lapselleni, jos hän minulta jotain kysyy. Luulenpa että tulee todella sekopäisiä lapsia tulevaisuudessa näistä pelinappuloista 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tarvitsi hengähdystauon. Mitäs meinasit tehdä jatkossa, ettei toistu?

Hahaha! Ja tää viesti on saanut nyt yli 40 peukkua ylös ja 2 alas! :D Suomalaista "tasa-arvoa" taas. Jos mies tekisi saman niin eka viesti olisi "miksi olet tuollaisen miehen kanssa, eroa", ja se saisi 100 yläpeukkua.

Huah. No, onneksi vaimoni ei ole suomalainen niin en joudu kaksinaismoraalisten feministien aivoituksista stressaamaan. :)

Vierailija
24/43 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan olisi synnytyksen jalkeista masennusta. Miten saisit hanet laakariin?

Tämä. Itse olin myös aika lailla apaattinen raskausaikana puhjenneen kilpirauhastulehduksen takia, sekin selvis vasta 3v myöhemmin.

Vierailija
25/43 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei vaan olisi synnytyksen jalkeista masennusta. Miten saisit hanet laakariin?

Tämä. Itse olin myös aika lailla apaattinen raskausaikana puhjenneen kilpirauhastulehduksen takia, sekin selvis vasta 3v myöhemmin.

Joo, ja tämän kilpirauhaatulehduksen takia painosikin oli 110kg ja miehesi ei sinua halunnut jonka takia sait masennuksen vielä pahempana johon auttoi vain pussillinen sipsejä ja berliinin munkki ja kolme lusikallista kermavaahtoa kaakaossa joka juotiin suklaakakun jälkeen?

Vierailija
26/43 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä itsestäsi/perheestäsi (ennakoivan) lastensuojeluilmoituksen. Se ei ole mikään dramaattinen toimenpide, mutta silloin sosiaalitoimi on tietoinen tilanteestanne ja saatte mahdollisen tarpeen tulessa toivottavasti nopeampaan apua. Hyvin rahallisesti ja muutenkin toimeentuleva tuttu teki tuon itsestään kun mies jätti. Johti sossujen yhteen käyntiin, jossa todettiin ettei akuuttia tarvetta avulle ole

Vierailija
27/43 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras mitä tuossa tilanteessa voi toivoa on, että nainen kuolee tuolla reissullaan. Ei jää mitään seilaamista ja ihmissuhde draamaa kitumaan joka tuhoaisi teidät kaikki, vaan hiljainen kuolema ihmiselle, joka ei elämää ansainnut.

Totta. Uuden naisen löytäminen on tuossa tilanteessa 100x helpompaa kuin vanhannkorjaaminen. Lapsellekin paljon parempi.

Vierailija
28/43 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro sille vaimolle, että kaipaat koko sydämestäsi ja että tulisi kotiin ja että sitten asiat järjestyisi kyllä...

Vierailija
29/43 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tarvitsi hengähdystauon. Mitäs meinasit tehdä jatkossa, ettei toistu?

Hahaha! Ja tää viesti on saanut nyt yli 40 peukkua ylös ja 2 alas! :D Suomalaista "tasa-arvoa" taas. Jos mies tekisi saman niin eka viesti olisi "miksi olet tuollaisen miehen kanssa, eroa", ja se saisi 100 yläpeukkua.

Huah. No, onneksi vaimoni ei ole suomalainen niin en joudu kaksinaismoraalisten feministien aivoituksista stressaamaan. :)

Tähän ap olisi voinut vastata että jättää vaimonsa tai tukee vaimoaan. Mitä sä ajattelit?

Vierailija
30/43 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko väkivaltainen henkisesti tai fyysisesti? Itse otin samaan tapaan ritolat, kun kyllästyin hakattuna, raiskattuna ja haukuttuna olemiseen. Kun tiesin, ettei isä lapselle pahaa tee niin jätin hänetkin siinä mieleni myllerryksessä.

Vierailija
31/43 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko väkivaltainen henkisesti tai fyysisesti? Itse otin samaan tapaan ritolat, kun kyllästyin hakattuna, raiskattuna ja haukuttuna olemiseen. Kun tiesin, ettei isä lapselle pahaa tee niin jätin hänetkin siinä mieleni myllerryksessä.

LOL!

Miehen vika!!!

Miehen vika!!!

Vierailija
32/43 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen mies. Tuollaiset yllätysreissut ovat varma merkki sivusuhteesta ja siitä että ollaan valmiita ottamaan se riski että vanha suhde kariutuu.

Vierailija
33/43 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meillä ihan normaalia että miehellä on oltava hengähdystaukoja perhe-elämästä. Minä olenkin ottanut asenteen että myös minulla on, erotuksena aloitukseen minä olen kotona, mutta teen omia juttuja. Mies on tällä hetkellä väsynyt kaikkeen, vain viikon jälkeen! Siis viikon! Ei jaksa mitään ja on itku silmässä koko ajan. Jospa sitä itsekin alkaisi taas osallistumaan lasten kanssa oloon muulloinkin kuin päivisin, niin tuo ei ihan kokonaan järkeään menetä.

Joskus on otettava kovat keinot käyttöön, että toinenkin oppii ymmärtämään ja arvostamaan, mitä se perheenäiti tekee vuodesta toiseen perheen eteen.

Mutta tuolla sun logiikallasi aloittajan olisi pitänyt ottaa hatkat, koska hän kantaa muutenkin päävastuun lapsesta.

Kaikkea hyvää lapsillenne, toivottavasti eivät ala oireilla kun joutuvat olemaan pelinappulananne.

Lähtijä on aina se jota kiinnostaa vähemmän.

Vierailija
34/43 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin olen pyytänyt. Kysynyt eikö ole yhtään ikävä meitä, puhelimessakin on puhuttu ja kysynyt rakastaako meitä - ei vastausta sanoo vaan "oliks jotain muuta asiaa". Naimisissa ollaan niin jättäminen ei ole oikein, vaikka toinen tekis jotain mikä ei itseä mielytä. Muutama harmituksen ilmauskin vaimolle menny. Lapsesta kuvia ja videoita ole lähettänyt - kuulemma vähempikin riittäisi.

Asiat tuntuu kuitenkin hoituvain ilman tätä vaimoa kotona paremmin joskaan ei vielä helpommin. Siitä on iso apu kun joku tekee edes jotakin.

Aikaa ei pahemmin ole nyt, mutta ei ollut aikaisemminkaan.

Kymmenisen päivää on matkassa ollut - se on aika pitkä aika.

ap

Vierailija
35/43 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai tämä oikeasti ole totta että on ollut jo melkein pari viikkoa poissa alle kaksivuotiaan lapsensa luolta? Olethan jo ottanut yhteyttä ainakin neuvolaan tai johonkin vastaavaan?!

Vierailija
36/43 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se siis kertonu mihin meni? Hullua tollanen toiminta.

Vierailija
37/43 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en osallistu enää piereskelykilpailuihin(vaimon alottamiin) jotka olen voittanut. Olen nälvinyt tee jotain, kun vaimo ei ole muuta tehnyt kun räplännyt kännykkää - ehkä en sitten nälvi. Vaimo ei ole juuri vaippaa vaihtanut tai osallistunut lapsen hoitoon, niin on paha tehdä siinä enemmän sama koskee myös siivousta. Ehkä kiitän ruuasta jota teki meillekin samalla kun teki itselle(jos pyysi jotain extraa niin kitkeränä saattoi sen saada auttamaan). Koska on lapsen äiti niin olen koittanut sanoa tule kotiin-ehkä se riittä, mutta ei tosin auta tilannetta just nyt, itse tietty kaipaan eniten vaimoani ja lapsi ei ole ollut moksiskaan.

ap

Jo tästä viestin sävystä näkee, ettet ymmärrä lainkaan. Todennäköisesti vaimosi halusi vain hengittää, tai sitten auttaa sinua ymmärtämään, mikä on hänen merkityksensä perheenne elämässä. Etpä sitä kovin kummoisena näe.

Itse en varmaan voisi elää suhteessa, jossa minua arvostettaisiin noin vähän. Toki ottaisin lapset mukaan mennessäni.

Vierailija
38/43 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto sentään mitä vastauksia. Kyllä se mies on vanhempi ihan siinä missä nainenkin. Ei se nainen välttämättä lähtenyt koska halusi todistaa jotain tai toisen miehen luokse. Ehkä se vaan on mulkku, niitä on kuulkaa ihan molemmissa sukupuolissa. 

Tsemppiä ap, älä roiku paskassa suhteessa, lapsi on kaikki mitä tarvitset juuri nyt:)

Vierailija
39/43 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää aloitus oli provo, älkää nyt tyhmät ämmät jaksako jauhaa tästä enempää.

Vierailija
40/43 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan omituistakin keskustelua täällä. No siellä se on kohta ollut kuukauden. Olen viestitelly ja lähetellyt kuvia sekä videoita lapsesta joka päivä ja pyydellyt takaisin. Ei tule viestejä takasin. Lapsella oli 38 lämpöäkin toissa päivänä ja ilmoittelin ei mitään reaktioa (eilen päädyin siihen, että neljä tulevaa hammasta sitä lämpöä on nostanut).  Puhelimeen satunnaisesti ja lyhytsanaisesti on vastannut ja sitten luuria nopeesti korvaan.

No tiistaina aamuna kävin oven takana(tiedän missä hän on, anopin kämpäällä eli äitinsä luona) ja sain muutaman sanan keskusteltua samalla kun hän katsoi videoa. Uusi ulkomaalainen mies on hänellä sängyssä ollut edellisenä päivänä ja ummärtämäni mukaan suhde on kestänyt jo viikkoja. Että sillä tavalla. Tähän asti oli valehdellut ette toisia ollut ollut.

Itsellä ekan viikon jälkeen kanssa oli naisen tarve mielessä(olihan meillä kuitenkin ollut aktiivista seksielämää vaimon kanssa muutamia kertoja viikossa ja kyllähän sen sisällöstä oltiin tai olin tinkinyt kun reilu puolitoista vuotias vei lähes kaiken ajan) , mutta parin viikon jälkeen ne seksuaalisethuolet meni pois mielestä. Vaikee on ketään toista edes ajatella, kun ei viimeseen kaheksaan vuoteen ole edes ajatellut ketään toista ja masturboinut en ole ollenkaan en vaimon aikana enkä nyt hänen  jälkeenkään.

Yritän nyt panostaa täysillä lapseen.

Vaimon kanssa keskusteleminen käy vaiokeammaksi näin ajan kanssa, en tiedä onko uusi ukko sitten jotenkin mustasukkainen tai mitä muuta sen naisen mielessä on. Olen sanonut että olen onnellinen kun hän on onnellinen eikä minulla ole mitään hänen tahtoa vastaan, mutta kuitenkin olen sanonut että hänellä on perhe ja pyytänyt häntä rakentamaan perhettä yhteen. Tyly on kuitenkin tuo nainen. Olen varannut neuveotteluun ajan, se on kuukauden päästä.

Ei tässä enempiä ole aikaa kirjoitella. Nyt lapsen kanssa kylpyyn.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi