Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vaimo lähti päivän varotusajalla, isänä alle 2v kanssa odotellaan vaimoa/äitiä kotiin

jätetty
19.02.2016 |

Miteä tehdä kun lapsen äiti ja vaimo lähtee päivän varotusajalla?

Ollut reilun viikon "matkalla"(omien sanojensa mukaan äitinsä ja kavereiden luona). Lapsen kanssa kaikki menee jopa paremmin kuin aikaisemmin, mutta vähän hitaammin(kyllä se siitä...)

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekee tuota jatkuvasti, ja se on miesten mielestä ihan ok ja normaalia.

Vierailija
2/43 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarvitsi hengähdystauon. Mitäs meinasit tehdä jatkossa, ettei toistu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveä tilanne, mutta kyllä lapselle on totuus kerrottava, jollei äiti enää ole tulossa takaisin.

Vierailija
4/43 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, keskustele sen vaimon kaa onko ero tulossa vai onko suhteellanne jatkoa. Miksi läksi?

Vierailija
5/43 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko eka lima ikinä? Etkö lomaile ilman lasta vaimon kaa? Entä saako vaimo ilta tai viikonloppu vapaita ?

Vierailija
6/43 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tekee tuota jatkuvasti, ja se on miesten mielestä ihan ok ja normaalia.

Ei kyllä tee eikä ole normaalia niissä piireissä joissa mä pyörin.

Vierailija
7/43 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eipä siinä muu auta kuin tyytyä kohtaloonsa ja toivoa vain että rouva muuttaa mielensä ja palaa lähtöruutuun, joudut tosin muuttamaan tapojasi radikaalisti että saat hänet takaisin, mieti mitä teit väärin ja mitä voit muuttaa itsessäsi.

Voisiko tilanne liittyä talouteenne jotenkin? Oletko kenties vähätuloinen?

Vierailija
8/43 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en osallistu enää piereskelykilpailuihin(vaimon alottamiin) jotka olen voittanut. Olen nälvinyt tee jotain, kun vaimo ei ole muuta tehnyt kun räplännyt kännykkää - ehkä en sitten nälvi. Vaimo ei ole juuri vaippaa vaihtanut tai osallistunut lapsen hoitoon, niin on paha tehdä siinä enemmän sama koskee myös siivousta. Ehkä kiitän ruuasta jota teki meillekin samalla kun teki itselle(jos pyysi jotain extraa niin kitkeränä saattoi sen saada auttamaan). Koska on lapsen äiti niin olen koittanut sanoa tule kotiin-ehkä se riittä, mutta ei tosin auta tilannetta just nyt, itse tietty kaipaan eniten vaimoani ja lapsi ei ole ollut moksiskaan.

ap

Vierailija
9/43 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerro, eikä kerro tuleeko takasin tai ei. ap

Vierailija
10/43 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kusipäisiä miesvihavastauksia. kyllä ois äijä haukuttu maanrakoon kuola valuen, jos aloittaja olisi nainen jonka puoliso on ottanut hatkat. sukupuolesta riippumatta ihminen voi olla kelpaamaton vanhemmaksi, ja olla silkka kusipää, ei siinä sen kummempaa analyysia tarvita

Vierailija
11/43 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ihan normaalia että miehellä on oltava hengähdystaukoja perhe-elämästä. Minä olenkin ottanut asenteen että myös minulla on, erotuksena aloitukseen minä olen kotona, mutta teen omia juttuja. Mies on tällä hetkellä väsynyt kaikkeen, vain viikon jälkeen! Siis viikon! Ei jaksa mitään ja on itku silmässä koko ajan. Jospa sitä itsekin alkaisi taas osallistumaan lasten kanssa oloon muulloinkin kuin päivisin, niin tuo ei ihan kokonaan järkeään menetä.

Joskus on otettava kovat keinot käyttöön, että toinenkin oppii ymmärtämään ja arvostamaan, mitä se perheenäiti tekee vuodesta toiseen perheen eteen.

Vierailija
12/43 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites voi lomailla kahdestaan vaimon kanssa, kun lapsi alle 2 vuotias? Täällähän revitään pelihousut, jos joku meinaa olla poissa enemmän kuin yhden yön.

Vierailija
13/43 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastatko vaimoasi? Jos et, niin anna sen mennä. Kyllä te pärjäätte!

Vierailija
14/43 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kusipäisiä miesvihavastauksia. kyllä ois äijä haukuttu maanrakoon kuola valuen, jos aloittaja olisi nainen jonka puoliso on ottanut hatkat. sukupuolesta riippumatta ihminen voi olla kelpaamaton vanhemmaksi, ja olla silkka kusipää, ei siinä sen kummempaa analyysia tarvita

Jos nainen lähtee ja jättää lapsenkin, täytyy olla todella väsynyt elämäänsä. Ap. antaa kuvan ettei oikein tiedä edes syytä moiseen. Olisi mukava kuulla ap:n selitys edes asiaan. Tottakai voi olla kyse myös tuosta, mitä väität.

Vierailija
15/43 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko

Vierailija
16/43 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. Aina, kun hankkii lapsia, täytyy varautua myös siihen, että joutuu pärjäämään lapsen kanssa kahdestaan.

Vierailija
17/43 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä ihan normaalia että miehellä on oltava hengähdystaukoja perhe-elämästä. Minä olenkin ottanut asenteen että myös minulla on, erotuksena aloitukseen minä olen kotona, mutta teen omia juttuja. Mies on tällä hetkellä väsynyt kaikkeen, vain viikon jälkeen! Siis viikon! Ei jaksa mitään ja on itku silmässä koko ajan. Jospa sitä itsekin alkaisi taas osallistumaan lasten kanssa oloon muulloinkin kuin päivisin, niin tuo ei ihan kokonaan järkeään menetä.

Joskus on otettava kovat keinot käyttöön, että toinenkin oppii ymmärtämään ja arvostamaan, mitä se perheenäiti tekee vuodesta toiseen perheen eteen.

Mutta tuolla sun logiikallasi aloittajan olisi pitänyt ottaa hatkat, koska hän kantaa muutenkin päävastuun lapsesta.

Kaikkea hyvää lapsillenne, toivottavasti eivät ala oireilla kun joutuvat olemaan pelinappulananne.

Vierailija
18/43 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olisi synnytyksen jalkeista masennusta. Miten saisit hanet laakariin?

Vierailija
19/43 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos sulla hyvin sujuu lapsen kans, niin väliäkö tuolla sitten on? 

Vierailija
20/43 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jäisi roikkumaan löysässä hirressä ilman mitään syytä. Aikuinen ihminen tietää tuleeko kotiin vielä vai ei ja tarkan päivänkin, koska tulee. Aikuinen ja vastuullinen ihminen sanoo myöskin suhteen tilan ääneen. Tuollainen "en tiedä" ei menisi läpi ja sanoisin vain, että tein päätöksen hänen puolestaan ja pysyköön poissa. Ei tuollaista tarvitse katsella. Sillä on toinen ukko kuitenkin.

N32v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi