Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi voittaa tuijotuskilpailun: sinä vai kissasi? :)

Vierailija
19.02.2016 |

kertokaa kissoistanne hauskoja juttuja muutenkin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kissaa ei näkynyt missään,etsiskelin aikani sitten herra löytyi muovikassin sisältä . Kassi roikkui tyhjänä tuolin selustalla ja sinne oli kissa itsensä pakannut.

Vierailija
2/10 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt haluais nipottaa, mutta kissojen kanssa ei pitäisi pitää tuijotuskilpailuita. Kissat kokevat rävähtämättömän tuijotuksen uhkaavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua alkaa tuijottaa kissaani, se tuntisi olonsa varmaan uhatuksi. Mutta päivittäin me siristellään silmiä toisillemme ja nostetaan leukaa. Saan varmaan ekat rypyt tämän takia, mutta menköön...

Istun nyt nojatuolissa ja kissa tuli tapansa mukaan selkänojalle makaamaan niin että voin painaa pääni sen kylkeen. Huriseva ystävällinen niskatyyny.

Vierailija
4/10 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuijotella kissoja, se on uhkaava ele eikä yhtään hauskaa. Kohteliaasti vaan siristellään silmiä.

Vierailija
5/10 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voitan silmänsiristyskilpailun. Kissa luovuttaa aina jo parin sekunnin päästä ja tulee puskemaan päällään naamaani. 

Vierailija
6/10 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla ollessa huomattiin yhtäkkiä, että kissa ja koira oli karanneet talosta pihalle. Kissa oli aukaissut oven ja päästänyt koirankin siitä ulos. Koira laukkasi kahdeksikkoa nurmikolla, kissa seisoi samaisella nurmella kuin suolapatsas ja rääkyi kuin viimeistä päivää. En tiedä miksi, ei sillä vaikuttanut mikään hätä olevan kun mentiin  hakemaan niitä sisälle. 

Vierailija
7/10 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tuijotusleikki kissan kanssa menee seuraavasti:

Huomaan, että kissa katselee minua jostain kauempaa pöydän alta tms. Nostan eteeni lehden tai kirjan, tai vaikka tyynyn tai peitteen, ja kurkistelen välillä eri puolilta sen takaa. Kissa ei voi vastustaa kiusausta, vaan aina kun olen piilossa ja en näe sitä, se hiipii lähemmäksi. Sitten kun se on riittävän lähellä, se hyökkää. Läppää ehkä tassulla, mutta ilman kynsiä, ja joko jää silitettäväksi tai ryntää pakoon.

Jollain tavalla se tuolla leikillä harjoittelee saalistamista, mutta hauskaa sillä ilmeisesti on. Niin minullakin. 

Vierailija
8/10 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo asteittainen lähemmäs hiipiminen on tuttua meilläkin. Toimii nurkan takaa, tai sohvan selkänojan takaa.

Vierailija
9/10 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina voittanut kaikki kissat.

Vierailija
10/10 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jostain syystä aina tasapeli, tai en osaa sanoa. Kissoja on erilaisia, mutta mulla on lähes jatkuvasti katsekontaktiani hakeva kissa. Suloinen ystävä.