Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eksä ja elämäni rakkaus

Vierailija
19.02.2016 |

On siis yksi ja sama henkilö.

Olen naimisissa ja kohta 10v ollut mieheni kanssa, lapsia on useampia. Mieheni on hyvä mies ja isä, rakastan häntä todella paljon ja olen onnellinen hänen kanssaan.

Mutta eksäni on ollut sellainen elämäni tulinen rakkaus (ei ensirakkaus, mutta kuitenkin). Meillä oli hyvin tunteikas suhde alusta alkaen. Ihmisenä hän oli kuitenkin aika rauhallinen ja ehkäpä vähän ujo. Ehkäpä siksi aikanaan minulle tulikin täytenä yllätyksenä, että hän petti minua (oli kuulemma yhden yön juttu). No en pystynyt tätä antamaan anteeksi, joten erosimme.

Pian tämän jälkeen tapasinkin mieheni ja siitä lähtien ollaan yhdessä oltu.

No muutama päivä sitten törmäsin eksääni kaupassa (asutaan samalla paikkakunnalla, mutta ei olla kertaakaan eron jälkeen törmätty toisiimme kasvotusten, ihan muutaman kerran olen nähnyt tyyliin toisella puolella katua vilaukselta). Olin siellä kaikkien lasten kanssa ja yllätys jokainen muksuista painoi eri puolella ja yritin heitä huudella lähemmäs samalla kun keräsin ostoksia kärryyn pienimmän kanssa. En siis yhtään keskittynyt muuhun ja yhtäkkiä olinkin ihan eksässä kiinni (en tiedä miksei hän huomannut minua). Tunsi varmasti, kun tervehti nimellä ja katsoi suoraan silmiin. Mä häkellyin täysin, sanoin vaan moi ja jatkoin matkaa.

Ei tässä muuten mitään, mutta illalla sain häneltä viestin. "Olipas kiva törmätä, oon aina välillä ajatellut sua. Tuli mieleen, että jos en olis aikoinaan ollut k*sipää, niin nää ois voinu olla meidän muksuja. Mehän puhuttiin lapsista."

Ei mitään kysymystä, vaan tuollaisia toteamuksia. En ole mitään vastannut. Kuitenkin hän on tästä lähtien pyörinyt mielessä (siitä nyt 3 päivää). En siis pohdi mieheni jättämistä tai mitään. Ärsyttää vaan, kun saa mut miettiin menneitä, jotenkin epäreilua. Kerran jo tein työn, että unohdin hänet, niin mielestäni ei oo mitään oikeutta hällä lähettää tuollaista viestiä naimisissa olevalle (varmasti tietää mun olevan naimisissa).

En tie miks tänne kirjotan. Tai ehkä siks, et en haluu puida tätä kavereidenkaan kanssa. Mutta eikö toi oo aika väärin?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko omatunto jäänyt kolkuttamaan ja jokin haikeus sai lähettämään viestin. Jos itse on ollut k***pää, on syyllisyys ehkä saanut muistelemaan teitä. Yrittäisikö pyytää tuolla tavalla anteeksi? Mut ei ole reilua noin intiimiin sävyyn ottaa yhteyttä. Ei tuollaista viestiä laiteta vuosien puhumattomuuden jälkeen. Laita takaisin asiallinen vastaus ja jätä yhteydenpito siihen. Niin itse tekisin.

Vierailija
2/51 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea tilanne sulle. Kannattaa sun kuitenkin pysytellä nyt järjessä, eikä tehdä mitään hätiköityä. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin uskoa kokevani samoin tuossa tilanteessa. Että on epäreilua viitata mahdollisiin lapsiin jne. kun on itse aiheuttanut suhteen hajoamisen (vaikka sinä teitkin eropäätöksen). Vastaisin kyllä jotain, mutta en tiedä mitä.

Vierailija
4/51 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignooraa. Tietty jos oot huomiohuora ni petät miestäs. Toivottavasti et oo nii tyhmä. Mut aika vähäpätösest viestist mieles järkkyy! Ruoho ei oo vihreempää aidan toisella puolella.

Vierailija
5/51 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli heti mieleen, että eksäsi näki että sinulla on lapsia eli uusi elämä ja perhe, ja yritti SILTI välittömästi alkaa vikittelemään sinua. Hän luottaa siihen, että et osaa kunnioittaa itseäsi pysymällä kaukana pettävästä miehestä joka jo kerran sinua kohteli huonosti. Mies paljasti välittömästi sen luontonsa, minkä jo kerran kantapään kautta opit; älä hyvä nainen anna hänen satuttaa sinua uudestaan (varsinkaan kun on lapsia elämässä).

Vierailija
6/51 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei oo tullut mieleenkään, että miestäni pettäisin. Lähinnä vaan halusin purkaa tänne ärsyyntymistäni. En tiedä, voisko toi sit olla vaan joku todella huono anteeksipyyntöyritys, kuten joku ehdotti.

Oon edelleenkin sillä kannalla, etten vastaisi mitään. Pettämistä lukuun ottamatta oli ihana mies ja toivoisin, että hänkin löytäis onnen.

Ap

Vierailija
7/51 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa. Onko miehellä itsellään lapsia? Haluaisi vielä hajoittaa uuden suhteesikin, älä mene lankaan.

Vierailija
8/51 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kuullostaa siltä et haluaa katsoa miten paljon saa siimaa. Vastaa miehelle että niin makaa kuin petaa, mutta parempi ettet vastaa ollenkaan. Kuinka paljon aikaa teidän erosta on? 

Vierailija
9/51 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo lapsia eikä ainakaan mun tietoon oo vakavampaa suhdettakaan. On rakentanut itelleen omakotitalon muutama vuosi sitten. (Tiedän jotain asioita hänestä vieläkin, kun on töissä samassa firmassa kuin mun kaverin mies).

Ap

Vierailija
10/51 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä käytöstä tasapainottomille miehille, jotka on ns. jäänyt jumiin nuoruuteensa.

Sama juttu mun exän kanssa. Joskus (tyyliin kerran viidessä vuodessa) ollaan ohimennen nähty, yleensä baarissa ja vaihdettu tervehdys ja max pari sanaa. Sen jälkeen tuleekin kaipaavia viestejä, miten oli ja olisi kiva taas nähdä uudelleen ja munlaisia on vain yksi miljardissa. Jos olisin ns. heikompi ja moraalittomampi, olisin varmaan hormonimyrskyissäni antanut siimaa ja ehkä tavannutkin miestä vanhojen aikojen vuoksi. En voisi kuitenkaan koskaan tehdä sitä miehelleni, nuo exän lähettämät viestitkin piilotan. Kuitenkin, juuri tuon exäni kanssa, mulle on eniten tullut sielunkumppanuus mieleen: siis kun toisen kanssa on helppo olla, pystyttiin puhumaan ihan mistä vaan, kaikki osa-alueet toimi, molemmat oltiin samalla tavalla vaihtelunhaluisia ja tasavertaisia yksilöitä. Hän edusti mulle maskuliinista, turvallista miestä, jonka käsivarsilla saatoin kerrankin olla heikko.

Kai siinä joku kaipaus menneeseen yhdistyy vietteihin? Mies ei uransa lisäksi ole juurikaan päässyt elämässään eteenpäin: tyttöystävät nuorenevat kerta toisensa jälkeen, lyhyestä suhteesta uuteen, etsii varmaan ikuisesti sitä alkuhuuman kipinää ja kun se haihtuu ja arki astuu kuvaan, mies ahdistuu ja etsii itselleen uuden huuman lähteen. Mulla taas nykyisin on perhe, lapsia, tasaisempaa arkea, vakituinen (ja ikuinen) rakkaussuhde aviomieheeni...

Vierailija
11/51 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta aikaa aika lailla tasan 10 vuotta (oon seurustelu oman mieheni kanssa reilu 9 vuotta).

Ap

Vierailija
12/51 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostat huomiohuoralta. Ja ny koitat analysoida sen viestiä 😁 Anna olla jo! Ignore. Todista toisin ja kerro miehelles viestistä? Ja mammafoorumikeskustelusta?

Vierailija
13/51 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasii naisii tääl oikee o? Yks viesti ni päät iha sekasin! Itteetä ei voi vähempää kiinnostaa exät! Ettekö saa oikee huomioo nykyseltänne??? Kattokaa peilii ja vähä itsekunnioitusta. Ja kunnioitusta miestä ja lapsia kohtaan! Ja kehtaattekin sanoo niit exii sielunkumppaneiks ja elämänrakkauksiks! Ei ne oo! Siks ne o exii!

Vierailija
14/51 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Huono sellainen. Ehkä samalta kuin se, joka halusi tehdä vauvan exänsä kanssa?

Vierailija
15/51 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen elämä on jäänyt taakse ja nyt on nyt.

Sitoutuminen ja uskollisuus on kova juttu, vaikkei nykymenoa katsoessa ehkä uskois,

tyvärr

Vierailija
16/51 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aika epäuskottavaa että ette ole tervehtimistörmänneet tässä välissä ja vähän liikaa selitystä siitä miten sitten aivan yllättäen naamanne oikein olivat vastakkain ja aivan liikaa tunteikasta maalailua edelleen rakkaudestanne ja siihen nähden epälooginen ÄRSYYNTYMINEN tuollaisesta koko tilanteeseen nähden aivan ap:tä über-mieleistelevä viesti. Aivan kuin kukaan itkis pillusi perään, horo. Saati kakaroittesi.

Jos oikeasti kävisi niin, että exältä tulisi yhden naamanäkemisen jälkeen noin siirappinen viesti, olisit salaa imarreltu etkä tippaakaan ärsyyntynyt. Jos miettisit mitään.

Vierailija
17/51 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat ei aina ole niin mustavalkoisia. On ihan luonnollista, että miehen nähdessään AP:lle tuli muistoja mieleen, hyviäkin. Ilmeisesti miehellekin, kun jaksoi nähdä vaivaa viestitelläkseen. Ei kai viestittelemisessä sinänsä ole mitään pahaa? Kyllähän ihmisellä voi olla eri sukupuolta olevia ystäviä ihan platonisellakin tasolla. Ihan kiva elehän se mieheltä loppujen lopuksi oli!

AP:na lähettäisin miehelle mahdollisimman neutraalin viestin, jolla tavallaan ilmaisisin, ettei kannata kuvitella mitään kummempaa ja elämässä on menty eteenpäin. Joku: "Niinhän me joskus puhuttiin. Mutta menneet on menneitä. Hyvää jatkoa elämääsi!"

Voihan olla että mies tuolla viestillään kokeili kepillä jäätä, eli onko AP:lla vielä tunteita häntä kohtaan.

Vierailija
18/51 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo provo ja en kyllä haluis eksän kanssa tehdä vauvaakaan. Lapsia on ihan tarpeeks oman miehen kanssa.

Ja huomionhausta... Toivoin asiallisia viestejä ja tuntui kivemmalta pohtia asiaa täällä. Mun parhaat kaverit on yläasteelta lähtöisin, joten tuntevat mun eksän. En oikein halunnut heidän kanssa puhua, kun tiedän heidän olevan hyvin puolueellisia ja olisivat varmasti kaikesta mun kanssa samaa mieltä.

Ehkä mä tosiaan annan liikaa painoarvoa asialle, mut se nyt vaan jäi vaivaan mua. Anteeks niille, joille tää on ongelma.

Ap

Vierailija
19/51 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiat ei aina ole niin mustavalkoisia. On ihan luonnollista, että miehen nähdessään AP:lle tuli muistoja mieleen, hyviäkin. Ilmeisesti miehellekin, kun jaksoi nähdä vaivaa viestitelläkseen. Ei kai viestittelemisessä sinänsä ole mitään pahaa? Kyllähän ihmisellä voi olla eri sukupuolta olevia ystäviä ihan platonisellakin tasolla. Ihan kiva elehän se mieheltä loppujen lopuksi oli!

AP:na lähettäisin miehelle mahdollisimman neutraalin viestin, jolla tavallaan ilmaisisin, ettei kannata kuvitella mitään kummempaa ja elämässä on menty eteenpäin. Joku: "Niinhän me joskus puhuttiin. Mutta menneet on menneitä. Hyvää jatkoa elämääsi!"

Voihan olla että mies tuolla viestillään kokeili kepillä jäätä, eli onko AP:lla vielä tunteita häntä kohtaan.

No paskanmarjat, provoa koko juttu, jossa joku säälittävä nainen kerjää anonyymiä rakastamisensa kehuskelua. Kyllä se sua niiiiiiiiin halusi, mutta et sä enää mitään voi. Voi voi, ei se sua kuule nyt yhtäkkiä halua, jos ette ole eronne jälkeen puhuneet sanaakaan ja nyt muka näki sut huom. ÄITINÄ lastesi kanssa. Siis selkeää, että on varatusta kysymys. Aika epähaluttava skenaario kaikenkaikkiaan jos olisin mies.

Vierailija
20/51 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo provo ja en kyllä haluis eksän kanssa tehdä vauvaakaan. Lapsia on ihan tarpeeks oman miehen kanssa.

Ja huomionhausta... Toivoin asiallisia viestejä ja tuntui kivemmalta pohtia asiaa täällä. Mun parhaat kaverit on yläasteelta lähtöisin, joten tuntevat mun eksän. En oikein halunnut heidän kanssa puhua, kun tiedän heidän olevan hyvin puolueellisia ja olisivat varmasti kaikesta mun kanssa samaa mieltä.

Ehkä mä tosiaan annan liikaa painoarvoa asialle, mut se nyt vaan jäi vaivaan mua. Anteeks niille, joille tää on ongelma.

Ap

Oot itse vastaillut itsellesikin muutaman, niin sait sopivasti niitä asiallisia - ja muutaman epäasiallisen, jotta me muut mammat voidaan kumota ne ja jatkaa sun ylistämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi