Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eksä ja elämäni rakkaus

Vierailija
19.02.2016 |

On siis yksi ja sama henkilö.

Olen naimisissa ja kohta 10v ollut mieheni kanssa, lapsia on useampia. Mieheni on hyvä mies ja isä, rakastan häntä todella paljon ja olen onnellinen hänen kanssaan.

Mutta eksäni on ollut sellainen elämäni tulinen rakkaus (ei ensirakkaus, mutta kuitenkin). Meillä oli hyvin tunteikas suhde alusta alkaen. Ihmisenä hän oli kuitenkin aika rauhallinen ja ehkäpä vähän ujo. Ehkäpä siksi aikanaan minulle tulikin täytenä yllätyksenä, että hän petti minua (oli kuulemma yhden yön juttu). No en pystynyt tätä antamaan anteeksi, joten erosimme.

Pian tämän jälkeen tapasinkin mieheni ja siitä lähtien ollaan yhdessä oltu.

No muutama päivä sitten törmäsin eksääni kaupassa (asutaan samalla paikkakunnalla, mutta ei olla kertaakaan eron jälkeen törmätty toisiimme kasvotusten, ihan muutaman kerran olen nähnyt tyyliin toisella puolella katua vilaukselta). Olin siellä kaikkien lasten kanssa ja yllätys jokainen muksuista painoi eri puolella ja yritin heitä huudella lähemmäs samalla kun keräsin ostoksia kärryyn pienimmän kanssa. En siis yhtään keskittynyt muuhun ja yhtäkkiä olinkin ihan eksässä kiinni (en tiedä miksei hän huomannut minua). Tunsi varmasti, kun tervehti nimellä ja katsoi suoraan silmiin. Mä häkellyin täysin, sanoin vaan moi ja jatkoin matkaa.

Ei tässä muuten mitään, mutta illalla sain häneltä viestin. "Olipas kiva törmätä, oon aina välillä ajatellut sua. Tuli mieleen, että jos en olis aikoinaan ollut k*sipää, niin nää ois voinu olla meidän muksuja. Mehän puhuttiin lapsista."

Ei mitään kysymystä, vaan tuollaisia toteamuksia. En ole mitään vastannut. Kuitenkin hän on tästä lähtien pyörinyt mielessä (siitä nyt 3 päivää). En siis pohdi mieheni jättämistä tai mitään. Ärsyttää vaan, kun saa mut miettiin menneitä, jotenkin epäreilua. Kerran jo tein työn, että unohdin hänet, niin mielestäni ei oo mitään oikeutta hällä lähettää tuollaista viestiä naimisissa olevalle (varmasti tietää mun olevan naimisissa).

En tie miks tänne kirjotan. Tai ehkä siks, et en haluu puida tätä kavereidenkaan kanssa. Mutta eikö toi oo aika väärin?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo onneks kuulunu mitään, ehkä oli joku mielenhäiriö häneltä.

Oma mies lähinnä naureskeli, että on tainnu hyvän vaimon ja kivat lapset saada, ku muillekin kelpais. :)

Ap

Vierailija
42/51 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli exä tervehti kaupassa iloisesti ja laittoi viestin, jossa kertoi avoimesti ihan positiivisista ajatuksista joita hänellä oli tapaamisesta herännyt, arvaamatta ilmeisesti lainkaan että asia voisi herättää jotain myllerrystä ap:ssa. Minusta vaikuttaa, että tämä exä on sinut itsensä ja elämänsä kanssa ehkäpä hiukan enemmän kuin jotkut tässä ketjussa :D.

Minullakin on muutama exä, joista muut tavatessa tervehtivät iloisesti ja näyttelevät lastensa kuvia yms. normaalia, mutta yksi kaarsi pakoon kuin paniikkikohtauksen vallassa, kun törmäsimme vuosien jälkeen ensimmäistä kertaa. Tarve tuollaiseen outoon välttelyyn kertoo vääjäämättä, että henkilö ei ole päässyt asioista yli eikä ole onnellinen elämässään - kuten tässä tapauksessa osoittautui muutamaankin kertaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli exä tervehti kaupassa iloisesti ja laittoi viestin, jossa kertoi avoimesti ihan positiivisista ajatuksista joita hänellä oli tapaamisesta herännyt, arvaamatta ilmeisesti lainkaan että asia voisi herättää jotain myllerrystä ap:ssa. Minusta vaikuttaa, että tämä exä on sinut itsensä ja elämänsä kanssa ehkäpä hiukan enemmän kuin jotkut tässä ketjussa :D.

Minullakin on muutama exä, joista muut tavatessa tervehtivät iloisesti ja näyttelevät lastensa kuvia yms. normaalia, mutta yksi kaarsi pakoon kuin paniikkikohtauksen vallassa, kun törmäsimme vuosien jälkeen ensimmäistä kertaa. Tarve tuollaiseen outoon välttelyyn kertoo vääjäämättä, että henkilö ei ole päässyt asioista yli eikä ole onnellinen elämässään - kuten tässä tapauksessa osoittautui muutamaankin kertaan.

Sisäistitköhän sä olleenkaan tota aloitusta? Ap ei kertonut suhteen pituutta, mut ei ollut selvästikään mikään viikon tapailu, et jotain ihan eri kaliiberia... Ja toi viestin sisältö... Eks se ois voinu olla vaikka: Olipa kiva tavata, kiva et sulla näyttää menevän hyvin. Tms... Ei 10 vuoden hiljaisuuden jälkeen laiteta tuollaista mitä jos viestiä... Sulla ei oo tainnut olla kauheen vakavia suhteita, miehet aina kaikonnu ja löytäny jonku paremman...

Vierailija
44/51 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei mullakaan mitään vastaan oo, että eksän (tai eksien) kanssa tervehditään, mutta kyllä mä häkellyin, kun ei olla tosiaan lainkaan eron jälkeen tervehditty (meillä oli hyvin erilaiset piirit, että sattumalta baarissa aikoinaan törmättiin, joten eron jälkeen ei oo ollut mitään syytä olla tekemisissä).

Viesti kyllä ihmetyttää, jos hän olis vaan positiivisia ajatuksia halunnut ilmaista, niin eikö olis voinut kirjoittaa, että "kiva, kun näytät onnelliselta ja oot saanut lapsia, joita olet aina halunnut"? Miksi piti alkaa pohtimaan, että mitä jos asiat ois menny toisin? Kyllä toi mun mielestä kuulostaa enemmän siltä, ettei ole päässyt elämässä eteenpäin. (Myös mä oon aina ollut lapsirakas ja me puhuttiin paljon omistakin lapsista eksän kanssa, käytännössä asuttiin yhdessä, mutta en silti vielä ollut antanut mun kämppää pois, ettei tosiaan ollut mikään pikainen juttu meillä, vaan ihan vakavissaan olin).

Ja ei tää nyt mitään mun elämässä muuta, kunhan nyt tuli kaikki vanhat asiat mieleen. Oon onnellinen mun miehen kanssa enkä halua ees miettiä elämää ilman häntä ja meidän lapsia. Joku laittoikin kivasti, että kyllä se mun aviomies on mun elämän rakkaus, vaikka toisenkin kanssa on tullut roihua koettua.

Ap

Vierailija
45/51 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää sun exältä laittaa mitään viestiä näin pitkän ajan jälkeen, olis vaan moikannut ja jatkanut niinkuin tähänki asti! Miehet!

Vierailija
46/51 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ja kamala tää ex tilanne, apua en tiiä mitä tekisin jos sattuis mun kohdalle... Oon naimisissa ja meillä on yks teini-ikäinen lapsi... Meillä ei oo riitelyä tai mitään sellasta, mutta viime aikoina oon alkanu kaipaan elämään jotain muuta... Oon paljon miettiny mun exää... Ja se oli kunnon hulttio, joi, poltti, tappeli ja petti, mutta meidän seksi oli räiskyvää!! Nykyisin seksiä ehkä kerran kuussa, pimeässä, pari minuuttia ja siinä kaikki... Tuntuu että oma mies olis vaan kämppis... Varmaan pettäisin miestäni, jos tulis tilaisuus exän kanssa, ehkä voisin kokonaan lähteä exän matkaan, kun lapsikin jo niin iso...

Aplle hatunnosto, että ei haikaile exää...

Vierailija
47/51 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli vissiin ollut viihteellä viime yönä, kun oli tullut puoli neljän maissa viestiä. "Et sitten vastannut mulle mitään. Mun pitäis siitä varmaan tajuta, et sulla menee kivasti elämässä. Mut kyl mä oon sua edelleen kaivannu takaisin. Et varmaan tähänkään vastaa, mutta odotan silti."

Siis oikeesti?! Mitä tää nyt odottaa? Että mä vastaan jotain sen viestiin? Ja mitä? Help me! Mitä mun pitäis vastata vai jätänkö vaan vastaamatta mitään?

Mä haluan vaan unohtaa koko tyypin ja jatkaa mun arkea niinkuin se oli!

Ap

Vierailija
48/51 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tyyliin, et oon jatkanu elämääni ja oikein onnellinen nyt, toivottavasti hänkin vois jatkaa omaansa, unohtaa menneet ja jättää sut rauhaan.

Vierailija
49/51 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa vaan et niinhän sun ois pitäny tajuta...

Vierailija
50/51 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa mitään!

Vierailija
51/51 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up