Mitä uutta friend zonessa muka on?
Mulla ainakin on mieskavereita jotka ei yhtään nappaa seksuaalisesti, ihan samalla tavalla on naiskavereiden kanssa (olen bi). Mikä tässä on niin ihmeellistä?
Friend zone-itkusta tulee ihan Nice Guy Syndrome mieleen. Siis tämä ilmiö jossa miehet olettavat että naiset ovat velvollisia harrastamaan seksiä heidän kanssaan ihan vaan koska mies on ollut naista kohtaan "kiva". Äärimmilleen vietynä päädytään sitten tekemään elliotrodgerit kun ollaan niiiiin mukavia miehiä.
Kommentit (5)
Tuossahan on tarkoituksena yrittää halventaa sen naisen tarjoamaa ystävyyttä. Eli jos parisuhdetta ei ole tulossa, alkaa friend zonesta valittaminen että naiselle tulisi täysin selväksi, että hän on kiinnostava ainoastaan parisuhdemielessä ja ystävyys hänen kanssaan olisi vastenmielistä. Eli nainen torjuu romanttisen kiinnostuksen ja kostoksi mies torjuu tarjotun ystävyyden.
Vierailija kirjoitti:
Jos molemmat ovat ihan kaveripohjalta, niin eihän siinä mitään ongelmaa olekkaan. Mutta sitten on niitä naisia, jotka käyttävät "friend zone" tilannetta hyväkseen. Uskotellaan tilanteen olevan jotain muuta ja sitten reppanat miehet tekevät kaikkensa pitääkseen tilannetta yllä. No toisaalta, omapahan on häpeänsä.
M38
Aivan,kiitos selvennyksestä!
Mulle on käynyt noin ihan yhtä paljon miesten kuin naistenkin kanssa, ja täytyy kyllä sanoa että oli se omaakin tyhmyyttä kun en heti tajunnut tilannetta...
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos molemmat ovat ihan kaveripohjalta, niin eihän siinä mitään ongelmaa olekkaan. Mutta sitten on niitä naisia, jotka käyttävät "friend zone" tilannetta hyväkseen. Uskotellaan tilanteen olevan jotain muuta ja sitten reppanat miehet tekevät kaikkensa pitääkseen tilannetta yllä. No toisaalta, omapahan on häpeänsä.
M38
Mulle on käynyt noin ihan yhtä paljon miesten kuin naistenkin kanssa, ja täytyy kyllä sanoa että oli se omaakin tyhmyyttä kun en heti tajunnut tilannetta...
- ap
Tämä oli uusi asia. Siis yleisesti ottaen "friend zone" tarkoittaa, juuri poikein höynäyttämistä. Tästä löytyy kasa koomisia kuvia googlesta. Tässä yksi hyvä esimerkki :D
http://cdn29.elitedaily.com/content/uploads/2015/08/13093529/friend-zon…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M38
- apTämä oli uusi asia. Siis yleisesti ottaen "friend zone" tarkoittaa, juuri poikein höynäyttämistä. Tästä löytyy kasa koomisia kuvia googlesta. Tässä yksi hyvä esimerkki :D
http://cdn29.elitedaily.com/content/uploads/2015/08/13093529/friend-zon…
Apua, aika ääriesimerkki kyllä!
Mutta kyllä mulle kaverimiehet on tehneet ihan samaa (ei ehkä noin äärimmilleen vietynä mutta...). Olisi heti pitänyt tajuta, että toista ei kiinnosta. - ap
M38