Kuinka oppia olla pelkäämättä miehiä?
Miten osaisin olla luontevasti miesten seurassa? Haluaisin käyttäyttä normaalisti heidän seurassaan eli olla rennosti ja jutella heidän kanssaan ilman ahdistumista. Haluaisin kovasti parisuhteen, mutta ei tällä menolla sellaista ole odotettavissa. :/
Apua kaivattas.
Kommentit (46)
Jos hankkisit vaikka yhden kaverin miespuolisesta ihmisestä niin näkisit heidätkin vain ihmisinä? Netissä on helpompi tutustua.
Onko isäsi ollut väkivaltainen tai onko sinua käytetty hyväksi?
Ei suurin osa ihmisistä suhtaudu vastakkaiseen sukupuoleen niin kuin omansa edustajiin. Siinä on aina erilainen vire. Valta osa rennoista joutuu keskittymään siihen rennolta vaikuttamiseen. Ellei tietysti kyseessä ole hyvä tuttu.
Me miehet olemme lempeitä. Keskimäärin paljon mukavampia randomeille kuin naiset. Ei siis syytä pelätä :D
Koeta oppia tuntemaan joku mukava mies, jossa ei ole mitään pelättävää, mutta joka ei myöskään tulisi kyseeseen pariitumismielessä? Joku vanha papparainen, jolla muistoja ja juttuja riittää?
Kaikki miehet haluavat vain seksiä. Kun opit hyväksymään sen, niin homma sujuu paljon rauhallisemmin ja pienemmittä peloitta.
Täällä toinen miespelkääjä. Minua ei ole hyväksikäytetty tai muuta kamalaa, mutta yläasteiässä koin väkivallan uhkaa ikätoveripoikien osalta, pariinkin otteeseen yksi ikäiseni poika oli pahoinpidellä minut syystä että olin hänen mielestä niin kovin ruma. Kerran opettaja keskeytti tilanteen ja kerran puolustauduin itse nyrkein.
Tämä johti siihen että lukiossa en osannut käyttäytyä normaalisti poikien kanssa lainkaan. Jos joku poika kysyi minulta normaalisti jotain, tiuskin takaisin ja pukeuduin vielä epäviehättävämmin jos mahdollista.
Korkeakouluun hakeuduin naisvaltaiselle alalle, tosin en tarkoituksella, mutta eipä ainakaan tullut mieskontakteja.
Päädyin kuitenkin työhön, jossa tehdään tiivistä (fyysisestikin) parityöskentelyä myös miesten kanssa. Aluksi kammosin varsinkin nuorempien ja hyvännäköisten miesten kanssa työskentelyä ja kädet tärisivät eikä edellisiltana meinannut unikaan tulla. Nämä miehet olivat tietenkin ihan ystävällisiä ja normaaleja ihmisiä, mutta ajattelin (ja osittain ajattelen yhä) että he vain teeskentelevät ja olen heidän mielestään kuvottava ja että he tekisivät mieluummin töitä viehättävämpien kollegoideni kanssa. Tunnistan ajatteluni naurettavuuden, mutta en voi sille oikein mitään. Olen kuitenkin tsempannut ja kanssakäymiseni on nykyään normaalia tuttujen miesten kanssa.
Ihme kyllä parisuhteen löysin opiskeluaikoina, mutta jos joutuisin uudestaan miehenetsintään, voisi olla hieman haasteellista.
En tiedä, mikä heissä niin pelottaa. Miehet ovat pääpiirteissään huomattavasti mukavampia ja rennompia kuin naiset. Miehen iällä tai ulkonäöllä ei ole mitään väliä. Pelkään silti. En myöskään näe joka ikisessä miehessä mahdollista kumppania, joten se ei syy ole.
-Ap
Miehet haluu vaan seksiä. Tissit tiskiin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet haluavat vain seksiä. Kun opit hyväksymään sen, niin homma sujuu paljon rauhallisemmin ja pienemmittä peloitta.
Miksi miehet sitten menevät naimisiin? Eikö olisi vain parempi jatkaa sitä rietasta sinkkuelämää, jossa kaadetaan 3-5 naista/viikko?
Onko kyse kaikista miehistä, vai erityisesti hyvännäköisistä? Pelkäätkö että he tekevät sinulle jotain pahaa vai pelkäätkö että nolaat itsesi heidän silmissään?
Näkikö kukaan niitä David Gandyn (oikeasti seksikäs huippumalli) kuvia, joissa hän osallistui hyväntekeväisyyteen maalaamalla jotain taloja tms.? Vieressä oli ihan tavallisia naisia, jotka tuijottivat Gandya ja heidän maalipensselinsä osuivat minne sattui...
Mieheni on (toki subjektiivinen mielipide) komeampi kuin Gandy ja ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun joku nainen kompastelee kenkiinsä, kaataa kahvin, änkyttää, punastuu tms. kun pitäisi olla tekemisissä mieheni kanssa. Nämä naiset ovat ihan normaaleja esim. minun kanssaan asioidessaan. Pitänee tosin tunnustaa, että olin itse samanlainen kun mieheni tapasin...
Mutta sitten on taas se toinen puoli, yksi ystäväni on kokenut miesten puolelta väkivaltaa lapsuudessaan ja aikuisena ja hän pelkää erityisesti miestäni. Mies on pitkä, lihaksikas, matalaääninen (vrt. vaikka Vin Diesel), ja aika hallitsevan oloinen (?). Vaikka itse tiedän miehen olevan lempeä ja ihana, ei se ystävääni lohduta. Olen kertonut miehelleni ystäväni pelkäävän häntä ja mies katoaa aika nopeasti työhuoneeseen tai kirjastoon tervehdittyään jos sattuu tulemaan kotiin kun ystäväni on kylässä. En tiedä kuinka auttaa ystävääni. Hän käy terapiassa, mutta ei tässä ole vuosiin muutosta tapahtunut. En tiedä tapahtuuko koskaan. Tuntuu kamalalle hänen puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä niin pelottaa?
kikkeli
Miesten pelkääminen on suotavaa ja normaalia. Miehistähän suurin osa on täysiä psykopaatteja. Pelko kannattaa kuitenkin kääntää aina mahdollisuuksien mukaan aggressioksi miehiä kohtaan jos ei heitä välttämäänkään pysty. Tämä on minun mielipiteeni.
Täyspäisen ihmisen pitäisi pystyä hankkiutumaan eroon irrationaalisista peloista.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyse kaikista miehistä, vai erityisesti hyvännäköisistä? Pelkäätkö että he tekevät sinulle jotain pahaa vai pelkäätkö että nolaat itsesi heidän silmissään?
Näkikö kukaan niitä David Gandyn (oikeasti seksikäs huippumalli) kuvia, joissa hän osallistui hyväntekeväisyyteen maalaamalla jotain taloja tms.? Vieressä oli ihan tavallisia naisia, jotka tuijottivat Gandya ja heidän maalipensselinsä osuivat minne sattui...
Mieheni on (toki subjektiivinen mielipide) komeampi kuin Gandy ja ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun joku nainen kompastelee kenkiinsä, kaataa kahvin, änkyttää, punastuu tms. kun pitäisi olla tekemisissä mieheni kanssa. Nämä naiset ovat ihan normaaleja esim. minun kanssaan asioidessaan. Pitänee tosin tunnustaa, että olin itse samanlainen kun mieheni tapasin...
Mutta sitten on taas se toinen puoli, yksi ystäväni on kokenut miesten puolelta väkivaltaa lapsuudessaan ja aikuisena ja hän pelkää erityisesti miestäni. Mies on pitkä, lihaksikas, matalaääninen (vrt. vaikka Vin Diesel), ja aika hallitsevan oloinen (?). Vaikka itse tiedän miehen olevan lempeä ja ihana, ei se ystävääni lohduta. Olen kertonut miehelleni ystäväni pelkäävän häntä ja mies katoaa aika nopeasti työhuoneeseen tai kirjastoon tervehdittyään jos sattuu tulemaan kotiin kun ystäväni on kylässä. En tiedä kuinka auttaa ystävääni. Hän käy terapiassa, mutta ei tässä ole vuosiin muutosta tapahtunut. En tiedä tapahtuuko koskaan. Tuntuu kamalalle hänen puolestaan.
Kyseeseen tulee kaikki miehet. En oikein osaa sanoa, että mitä heissä pelkään.. ehkä nöyryytystä tai satuttamista.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Täyspäisen ihmisen pitäisi pystyä hankkiutumaan eroon irrationaalisista peloista.
No, sitten en varmaankaan ole täyspäinen ihminen.
-Ap
Tutustu johonkin lassukkaan. Siitä saat kiltin ja hyvän miehen ja opit pois tuosta pelosta
Ihmettelen enemmän miten naiset eivät pelkää meitä kuitenkaan sen laajemmin!
Miehet ovat paljon isompia kuin naiset, emme näytä iloisilta - monet päinvastoin vihaisilta, suurin osa randomeja tappavista ja hakkaavista on miehiä ja näitä tekoja revitellään mediassa.
Mutta olisihan se toki haitallista lajin kannalta jos pelkäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet sitten menevät naimisiin? Eikö olisi vain parempi jatkaa sitä rietasta sinkkuelämää, jossa kaadetaan 3-5 naista/viikko?
Koska edes jännämiehet eivät saa seksuä noin usein. Vain naisille seksin saanti on helppoa kuin voileivän teko.
Kilteille miehille parisuhde on käytännössä ainoa tapa saada seksiä. Avioliittoon mennään yleensä naisen mieliksi ja samalla varmistetaan varma pillu.
Tosikiltit miehet ("lassukat") eivät juuri koskaan saa edes parisuhdetta ja siten seksiä sitä kautta.
Mikä niissä niin pelottaa?