Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka oppia olla pelkäämättä miehiä?

Vierailija
19.02.2016 |

Miten osaisin olla luontevasti miesten seurassa? Haluaisin käyttäyttä normaalisti heidän seurassaan eli olla rennosti ja jutella heidän kanssaan ilman ahdistumista. Haluaisin kovasti parisuhteen, mutta ei tällä menolla sellaista ole odotettavissa. :/
Apua kaivattas.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyspäisen ihmisen pitäisi pystyä hankkiutumaan eroon irrationaalisista peloista.

No, sitten en varmaankaan ole täyspäinen ihminen.

-Ap

Nyt olisi vaan hyvä, kun joku kertoisi, että miten se täysipäinen ihminen hankkiutuu siitä irrationaalisesta pelosta eroon. Ap:n lisäksi minullakin olisi käyttöä tälle tiedolle.

Vierailija
22/46 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustu johonkin lassukkaan. Siitä saat kiltin ja hyvän miehen ja opit pois tuosta pelosta

Lassukat ainakin aiheuttaisivat minulle miespelkoa, jos en tuntisi ihania, normaaleja, feministimiehiä. Lassukat vihaavat naisia ja haluavat heille pahaa. Lassukat eivät ole kilttejä miehiä eikä hyviä miehiä. Minun mieheni on feministi ja antoi juuri potkut eräälle redpill-miehelle, koska lanseerasi naistenvastaista kampanjaa töissä.

t. nro 12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täyspäisen ihmisen pitäisi pystyä hankkiutumaan eroon irrationaalisista peloista.

No, sitten en varmaankaan ole täyspäinen ihminen.

-Ap

Nyt olisi vaan hyvä, kun joku kertoisi, että miten se täysipäinen ihminen hankkiutuu siitä irrationaalisesta pelosta eroon. Ap:n lisäksi minullakin olisi käyttöä tälle tiedolle.

Monella muullakin täyspäisellä olisi

Vierailija
24/46 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutustu johonkin lassukkaan. Siitä saat kiltin ja hyvän miehen ja opit pois tuosta pelosta

Lassukat ainakin aiheuttaisivat minulle miespelkoa, jos en tuntisi ihania, normaaleja, feministimiehiä. Lassukat vihaavat naisia ja haluavat heille pahaa. Lassukat eivät ole kilttejä miehiä eikä hyviä miehiä. Minun mieheni on feministi ja antoi juuri potkut eräälle redpill-miehelle, koska lanseerasi naistenvastaista kampanjaa töissä.

t. nro 12

Lassukat on feministisempiä kuin feministimiehet. Feministimiehet on yleensä verhotusti naisvihaajia kuten on feministinaisetkin. Lassukoiden ongelmat naisten kanssa johtuukin yleensä siitä että lassukat pitää naisia tasaveroisina miesten kanssa toisin kuin feministit ja suurin osa naisista jotka pitää naisia miehiä parempana.

Vierailija
25/46 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en varsinaisesti pelkää miehiä, mutta en ollenkaan osaa olla heidän kanssaan. Mulla ei ole koskaan ollut miespuolista kaveria. Isäsuhde on ihan hyvä eikä varsinaisesti ole mitään traumoja, mitä nyt koulussa olin kaikkien poikien mielestä ällöttävä ja sitä alinta kastia.

Vähän tyhmää, kun ei ollenkaan osaa olla miesten kanssa esim. jossain opiskelutehtävissä. En todellakaan tiedä mistä voisin saada miespuolisen kaverin...

Vierailija
26/46 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. nro 12

Lassukat on feministisempiä kuin feministimiehet. Feministimiehet on yleensä verhotusti naisvihaajia kuten on feministinaisetkin. Lassukoiden ongelmat naisten kanssa johtuukin yleensä siitä että lassukat pitää naisia tasaveroisina miesten kanssa toisin kuin feministit ja suurin osa naisista jotka pitää naisia miehiä parempana.

:D Lassukat haukkuvat naisia ja puhuvat heistä niin rumasti että oksettaa. Se ei ole tasa-arvoisena pitämistä. Lassukoiden ongelmat naisten kanssa johtuvat siitä, että he pitävät itseään oikeutettuna harrastamaan seksiä kauniiden naisten kanssa vain koska jollain kieroutuneella tavalla pitävät itseään kiltteinä ja kunnollisina. 

Minä en feministinä todellakaan vihaa naisia, enkä miehiä. Ja millä perusteella esim feministimieheni (tai kukaan muukaan feministi) voisi olla verhottu naistenvihaaja, kun mahdollistaa firmassaan tasa-arvoisen kohtelun molemmille sukupuolille? Kun nainen jäi kiinni samasta virheestä kuin eräs mies, nainen sai samalla tavalla potkut. Kolmessa viidestä osastosta on naisjohtaja, perustuen ehdottomasti pätevyyteen. Kohtelee minua kuin maailman kallisarvoisinta asiaa - aivan kuin minäkin häntä. 

Vierailija
27/46 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö, että miehet eivät suhtaudu vuorovaikutustilanteisiin samalla tavalla kuin naiset ja siksi et osaa olla heidän seurassa? Vaikka niin että miehillä olisi aina pyrkimys muuhun kuin keskusteluhetkeen kanssasi.

Vierailija
28/46 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet haluavat vain seksiä. Kun opit hyväksymään sen, niin homma sujuu paljon rauhallisemmin ja pienemmittä peloitta.

Miksi miehet sitten menevät naimisiin? Eikö olisi vain parempi jatkaa sitä rietasta sinkkuelämää, jossa kaadetaan 3-5 naista/viikko?

Koska edes jännämiehet eivät saa seksuä noin usein. Vain naisille seksin saanti on helppoa kuin voileivän teko.

Kilteille miehille parisuhde on käytännössä ainoa tapa saada seksiä. Avioliittoon mennään yleensä naisen mieliksi ja samalla varmistetaan varma pillu.

Tosikiltit miehet ("lassukat") eivät juuri koskaan saa edes parisuhdetta ja siten seksiä sitä kautta.

En ole ihan varma mikä "jännämies" on, koska en asu Suomessa kuin välillä, mutta kyllä ihan kiltitkin miehet saavat niin paljon kuin haluavat. Ikävä kyllä myös minun mieheni. Tarpeeksi komea ja seksikäs mies, aina kohtelias ja kunnioittava ja vieläpä muilla sektoreilla haluttu, niin kyllä vientiä riittää. Sitten vielä fwb:t päälle, niin ei miehen tarvinnut seksin takia mennä naimisiin. 

Ei mene päivääkään kaupungilla, ettenkö varmaan törmää jossain naiseen, jonka kanssa mieheni on harrastanut seksiä. Ja tämä on aika pirun iso kaupunki. 

Nykyään mies on ihana aviomies ja meillä on kaksi ihanaa lasta. Mies halusi mennä naimisiin, että taloudellinen tilanteeni olisi turvattu jos hänelle jotain sattuisi. 

Rehellisesti, minä olin aika epätoivoinen 18-vuotiaana ja olisin lähtenyt baaristakin kenen tahansa mukaan joka minut olisi vain halunnut. Kertaakaan kukaan ei pyytänyt mukaan, ei vaikka otin kontaktia ja yritin jutella. Ei se lassukoiden maailmankuva ole aina realistinen. Olin ihan normaalipainoinen, hymyilevä ja iloinen, ihan norminätti tyttö. Onneksi keskityin sitten itseeni ja lähdin maailmalle. 

Vierailija
29/46 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäätkö, että miehet eivät suhtaudu vuorovaikutustilanteisiin samalla tavalla kuin naiset ja siksi et osaa olla heidän seurassa? Vaikka niin että miehillä olisi aina pyrkimys muuhun kuin keskusteluhetkeen kanssasi.

En todellakaan haluaisi, että miehet olisivat samanlaisia vuorovaikutustilanteissa. O.o

Naisiin en luota ja kaveruuteen on pitkä tie.

Todellakin tiedostan, että miehet eivät halua mitään muuta, kuin keskusteluhetken, enkä halua minäkään.

-Ap

Vierailija
30/46 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täyspäisellä ihmisellä irrationaalisia pelkoja?

Vierailija
31/46 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monellakin. Ei se täyspäisyyttä katso.

Vierailija
32/46 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs ap käyttäytyy humalassa? Toimisiko tuhti suojakänni?

Vierailija
33/46 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut humalassa. En juo usein enkä humalaan asti.

-Ap

Vierailija
34/46 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vänkääkö täyspäinen ihminen tällaisesta asiasta vai miettisikö ehkä syitä niiden pelkojen takana. Vai miksi luulet että tämä keskustelu on edes aloitettu? ohis

Vierailija
35/46 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan AV:lla käyvä täyspäinen? ohis

Vierailija
36/46 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Kerta se on ensimmäinenkin. Alkoon ehtii vielä.

Vierailija
37/46 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

:D Enhän minä voi 24/7 olla kännissä. Joku muu ratkaisu olis kiva. :/

Vierailija
38/46 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Harrastatko jotain? Entä jos etsisit mieluisan harrastuksen ja hakeutuisit comfort zonesi ulkopuolelle ja juttelisit siellä jonkun miehen kanssa? Samasta harrastuksesta on helppo jutella, että ainakin aihe olisi valmiina.

Vierailija
39/46 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä niin pelottaa?

kikkeli

ai se naperkulliainenko?

Vierailija
40/46 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Ei kai nyt jatkuvasti tartte olla perseet. Muutamana iltana vaan, että pääset alkuun jutusteluissa. Ehkä sitten ei pelota enää selvänäkään niin paljon.