Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luottotiedot meni määräajaksi. Mitä nyt? :(

väritön
19.02.2016 |

Mulla meni luottotiedot kahdeksi vuokseksi. Eli luottokorttimaksu jäi päivän verran myöhäiseksi. Sinne rekisteriin on laitettu tieto että summa on maksettu. Mitä nyt?
En saa lainanlyhennystä. Entäs mitään luottoa? Tarve olisi...
Oon aika k...ssa. Onko kohtalotovereita? Antaako mikään pankki luottoa?
Vinkkejä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinun mahdollista lainata vanhemmilta, isovanhemmilta, keneltä vaan sen lisälainan verran? Pienetkin summat auttavat eteenpäin. Oikeasti kaiva kaikki kaapit ja myy turhat tavarat pois, voit saada aika hyvin rahaa. Tuossa tilanteessa tietysti haluaa mahdollisimman paljon rahaa kerralla, että saa maksettua enemmän pois mutta pienetkin summat vie eteenpäin! Olisiko mahdollista hankkia toinen työ?

Vierailija
22/27 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi sama. Jätin omaa tyhmyyttäni laskut maksamatta ja käytin ne rahat kaikkeen muuhun. Laskuja tuli ja tuli ja maksoin lopulta niistä aika kovan summan vaikka olisin päässyt halvemmalla vaan maksamalla ne alunperin. Luottotiedot ei sentään menneet, kun tuli käräjäoikeudelta kirje, että maksat siihen ja siihen mennessä tai menee luottotiedot niin jotain naksahti päässä, oli vaan pakko hoitaa ne asiat. Häpesin niin paljon omaa sekoiluani, etten meinannut uskaltaa pyytää apua. Kerroin kuitenkin lopulta äidilleni joka auttoi maksamaan kaikki pois ja sovimme, että maksan äidille takaisin kun vaan pystyn. Nykyisin elämä on ihan jees, olen hyvässä työssä ja on asunto ja varaa ostaa kivoja tavaroita ja maksaa laskut. Ero entiseen on, se ettei koko ajan ahdista ne hoitamattomat asiat. Ja sain maksettua kaiken äidillenikin takaisin ja olen ikuisesti kiitollinen avusta.

Että mun neuvo on, että pyydä apua vanhemmilta tai keneltä vaan. Se on ihan kauhean noloa ja hävettää, mutta ainakin saat sen laskukierteen katkaistua. Tsemppiä ihan kauheesti!

Martina, moi.

On mullakin joskus aikoinaan nimi ollu hyllyllä, mutta maksoin kaikki velat itse pois. Paljon mukavampaa, kun tietää, että pystyy hoitamaan itse omat asiansa.

Raha-asioiden kanssa pitää aina kuitenkin säilyttää suhteellisuudentaju; ne eivät ole maatakaatavia asioita. Tilanteista voi selvitä, ja yleensä selviääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskuja ei tule jollei osta mitään.

Nyt sovit niistä maksuista, että maksat osan, ja sitten hoidat ne velat pois.

Ei ostoksia, ei matkoja, ei tuhlaamista ja yli varojen elämistä.

Vierailija
24/27 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Kiitos niille jotka vastailivat asiallisesti. Persettä en meinannut alkaa myymään kuitenkaan.

Ei oikeastaan väliä ole sillä miten näin kävi, monen huonon yhteensattuman summana kuitenkin.

Ei intetä siitä onko mahdollista vai ei, kun se nyt näin on. Se oli pieni printti luottokorttisopimuksessa.

Tilanne on nyt rahallisesti sellainen, etten selviä maksuista. Siihen hätään hain lyhennysvapaata tuloksetta. Isoja maksuja tulee joka tuutista, enkä selviä niistä.

Mulla on pari pikkulainaa, jotka haluaisin yhdistää juuri korkojen saastämiseksi. Tietääkö kukaan onko tämä mahdollista.

Freedom rahoitus mainostaa yhdistelevänsä lainoja. Toimiiko se jos ei ole luottotietoja, sitä en tiedä.

Vierailija
25/27 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa tilanteessa tosiaan enää luottoja saa. Ei auta kuin kuluttaa se 2 vuotta loppuun ja katsoa ettei lisämerkintöjä tule, ne pidentää lusimisaikaa.

Vierailija
26/27 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, ihan kaikki luotonmyöntäjät tarkistavat luottotiedot. Eli ei auta Freedom tai mikään muukaan kuin aika ja että sen kuluessa opit käyttämään rahaa.

Vierailija
27/27 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankit ovat tulleet todella tarkoiksi luotonannon kanssa. Minulta syynäsivät tiliotteet oikein tarkasti. Negatiivisena näkivät sen, että minulla on dinerclubin maksuaikakortti, olin ostanut ellokselta laskulle, olin tilannut kirjoja klarnalle, mikään ei kuitenkaan ollut osamaksuna tai tilinä. En ollut ottanut vippejä, enkä ollut rahapulassa. En saanut pankista lainaa. Olin ilmeisesti riskiasiakas noiden seikkojen takia. Palkka on ok ja luottotiedot kunnossa.

Että vielä vaikeampaa varmaan saada lainaa, jos on luottotiedot menneet. Nämä on vaikeita aikoja.

Tsemppiä ap:lle. Ota kaikki vinkit käyttöön. Senttiä voi venyttää oikeasti ihan loputtomiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi