Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Potilaskertomuksesta omakannassa, mitä hittoa tarkoittaa yleensä terve? :DDDDD

Vierailija
19.02.2016 |

Minulla lukee tuossa alussa :D

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että et ole usein kipeä eikä sinulla ole pitkäaikaisia sairauksia

Vierailija
2/13 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joku ei ymmärrä, mitä tarkoittaa yleensä terve? Siis onko sulla jokin kirjoitusvirhe tuossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä sitten pitäisi lukea? Useimmiten terve?

Vierailija
4/13 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut siis mitä ne tekee sillä tiedolla että en ole paljon sairaana'? :D tuo oli lähete erikoisläääkärille

Vierailija
5/13 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla luki, että olen täysin terve aikuinen. Merkintä huvitti minua.

Olin saanut useamman vuoden ajan kaikki tarjolla olevat infektiot, mutta minulla ei olle esimerkiksi diabetestä tai sydänongelmia.

Olin muuten terve, mutta minulla oli syöpä.

Vierailija
6/13 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut siis mitä ne tekee sillä tiedolla että en ole paljon sairaana'? :D tuo oli lähete erikoisläääkärille

Niin no mitähän lääkärit yleensä tekevät terveystiedoilla? ":DDDD"

Vierailija
7/13 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tarkoitus ilmaista, ettei sinulla ole ns. perussairauksia.

Vierailija
8/13 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen päättänyt olla lukematta noita, koska en halua nähdä mitä hullua siellä lukee. Oletettavasti jotain omituista kuitenkin.

Äitini sairaskertomuksessa luki, että potilas on vankka. Siis ihan normaalipainoinen oli, ilmeisesti tarkoitti sitä, että oli tosi terve ja reipas syöpää lukuun ottamatta. 

Vierailija
9/13 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollaan jännän äärellä 😀😀😀. Mitähän ne tosiaan tekee sillä tiedolla. Ja miksi terveystietoihin merkitään tietoja terveydestä 😃😃😃

Vierailija
10/13 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollaan jännän äärellä 😀😀😀. Mitähän ne tosiaan tekee sillä tiedolla. Ja miksi terveystietoihin merkitään tietoja terveydestä 😃😃😃

No kun siis tuo lähete ei liity mitenkään siihen että paljonko olen sairaana. Yleensä lukee että perusterve tms niin oli hauskasti sanottu kun luki yleensä terve :D

Vierailija
11/13 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olet perusterve!!! Voi tsiisus. Jonkun kohdalla siinä lukee diabetes, verenpainetauti,migreeni , toistuvia ylähengitystieinfektioita ym ym se kato nääs vaikuttaa siihen sairauden selvittämiseen / hoitoon

Vierailija
12/13 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyi lääkäri vuosi sitten, miten yleensä voin ja olenko ollut terveenä. Mulkaisin moista utelijaa pahasti, enkä ole tuon tapauksen jälkeen lääkäriin jalallani astunut.

Vierailija
13/13 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän lääkäreillä ole mitään käsitystä terveydestä :DD

Eihän ne tajua mitään tutkimuksistakaan :DD

Vuosia sitten, eli vuonna 2007 julkaistiin tutkimus mitä amerikkalainen NIH on saanut aikaiseksi:

The human microbiome project: exploring the microbial part of ourselves in a changing world

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3709439/

Karu tulos: mikrobeja löytyi ihmisessä 10-kertainen määrä soluihin verrattuna, eli puhutaan triljoonista vähintään. Sen sijaan että olisi mietitty miten näistä kaikista mikrobeista pääsee eroon, niin nämä URPOT LÄÄKETIETEILIJÄT ovat keskittyneet kehumaan niitä miten hyödyllisiä ne ovat. Ilman todisteita tietysti. Ei tarvitse olla mikään Einstein että huomaa sen, että nämähän ne on, jotka nakertavat terveyttä vähitellen, ja näyttäytyvät perussairauksina heikoissa yksilöissä jne.