Miksi nuoret naiset pitää meitä vanhempia miehiä enkeleinä?
Miksi he suhtautuu meihin kuin joihinkin ylimaallisiin enkeleihin ja suorastaan palvovat maata jalkojemme alla? Ihan ihmisiä me keski-ikäiset miehet ollaan. Miksi meillä on sellainen vaikutus nuoriin naisiin?
Kommentit (27)
Tää aloitus sai huulet koviin tältä viiskymppiseltä, katkerahkolta naiselta. Kiitos aloittaja, nyt voin hyvillä mielin painua petiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska teillä on kaikki mitä me nuoret naiset tarvitaan. Te ootte ihania sängyssä ja osaatte käsitellä naista muutenkin. Te huomioitte meitä ihan eritavalla, ku nuoremmat. Mutta se suurin syy sille minkä takia mä oon koukussa teihin "keski-ikäsiin" on se, että te meette meistä ihan sekasin, ootte niin himokkaita, että teijän silmät vaan kiiluu. Ei meidän ikäset miehet osaa haluta naista samalla tavalla, ku te.. Niille on ihan sama, että mihin naiseen ne elimensä upottaa, mut te osaatte nauttia meistä kokonaisvaltasesti ja se tapa millä te otatte.. aah!
N21
Oikeasti olen keski-ikäinen mies.
Ja mikähän tässä on niin epäuskottavaa? Mä en oo mikään missi tai muutenkaan hyvän näköinen, ihan perus hoikkavartaloinen, eli en todellakaan voi kilpailla niitten mun ikästen hyvän näkösten naisten sarjassa. Ja todellakin mulla on ihan normi naisen halut ja tarpeet. Tuntuu hyvältä nähdä, et joku haluaa mua silleen, ku vanhemmat miehet haluaa.
N21
Ulikka ei olekaan ainoa "mies" joka tulee palstalle näkemään päiväunia. :D
Vierailija kirjoitti:
Koska teillä on kaikki mitä me nuoret naiset tarvitaan. Te ootte ihania sängyssä ja osaatte käsitellä naista muutenkin. Te huomioitte meitä ihan eritavalla, ku nuoremmat. Mutta se suurin syy sille minkä takia mä oon koukussa teihin "keski-ikäsiin" on se, että te meette meistä ihan sekasin, ootte niin himokkaita, että teijän silmät vaan kiiluu. Ei meidän ikäset miehet osaa haluta naista samalla tavalla, ku te.. Niille on ihan sama, että mihin naiseen ne elimensä upottaa, mut te osaatte nauttia meistä kokonaisvaltasesti ja se tapa millä te otatte.. aah!
N21
Voi miten suloista, ap vastailee itselleen!
Koska nuorelle naiselle vanha mies on vanha mies. Hänessä ei ole mitään eroottista nuoren naisen mielestä. Siksi nuori nainen luulee ettei vanhaa miestä naiset kiinnosta millään tavalla.
Nuoren mielestä seksi on vain nuorille tarkoitettua hupia.
Huutonaurua! Me nuoret naiset jumaloidaan niitä nuoria miehiä teidän vanhojen miesten takana. :D