Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Välttele negatiivisia ihmisiä"

Vierailija
18.02.2016 |

Mitä mieltä olette kyseisestä ohjeesta? Löytyy monista positiivisuusoppaista. Minusta jotenkin hämmentävä. Välit poikki, jos ystävällä menee huonosti?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ääripäät on pahasta. 

Vierailija
82/92 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala noudattaa, kun kaikki lähipiirissä on negatiivisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good vibes only - hyvien hetkien jakaja. Turhin ja pinnallisin ihmisolento jota leipä elättää.

Vierailija
84/92 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Good vibes only - hyvien hetkien jakaja. Turhin ja pinnallisin ihmisolento jota leipä elättää.

Bad vibes only - hyvien hetkien tuhoaja. Turhin ja raskain ihmisolento jota leipä elättää.

Vierailija
85/92 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeuttajia ei jaksa kukaan!

Vierailija
86/92 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negatiivinen ihminen voi myös jossain vaiheessa muuttua positiiviseksi - ja varmasti myös toisin päin. Eli elämä muokkaa meitä koko ajan, eikä nuo piirteet välttämättä ole pysyviä.

Itse olen muuttunut elämänkokemusten myötä negatiivisesta vähintäänkin "normaaliksi". Moni ystävä ja tuttava hylkäsi, kun olin negatiivinen.

Joskus ihmisten kanssa kannattaa olla kärsivällinen, eikä karsia heitä ympäriltään erillisistä syistä niin kuin minimalisti karsii tavaroita. Kyllähän ystävyyteen kuuluu sekin, että niille ystäville itketään murheita puolin ja toisin.

Vierailija
87/92 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Negatiivinen ihminen voi myös jossain vaiheessa muuttua positiiviseksi - ja varmasti myös toisin päin. Eli elämä muokkaa meitä koko ajan, eikä nuo piirteet välttämättä ole pysyviä.

Itse olen muuttunut elämänkokemusten myötä negatiivisesta vähintäänkin "normaaliksi". Moni ystävä ja tuttava hylkäsi, kun olin negatiivinen.

Joskus ihmisten kanssa kannattaa olla kärsivällinen, eikä karsia heitä ympäriltään erillisistä syistä niin kuin minimalisti karsii tavaroita. Kyllähän ystävyyteen kuuluu sekin, että niille ystäville itketään murheita puolin ja toisin.

Ei tuolla negatiivisuudella ole tekemistä sen kanssa että meneekö tuollaisella ihmisellä hyvin vai huonosti. Jotkut ihmiset vain ovat sellaisia että aina pitää saada valittaa ja olla ankea.

Aivan eri asia kuin että jos jollain normaalilla ihmisellä menee joskus huonosti. Tuo tuntuu olevan aivan luonteenpiirre, ei häviä ihmisestä.

Näiltä yleensä myös puuttuu tilannetaju. Esim ristiäisissä jonka pitäisi olla iloinen juhla tällainen ihminen kertoilee siitä kuinka oma elämä on niin surkeaa ja kurjaa kun ei ole mitään iloa.

Verrattavissa esim siihen että yltiöpositiivinen alkaisi hautajaisissa juhlistamaan lottovoittoaan.

Vierailija
88/92 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein näin! Anoppini on negatiivinen, vaikea, vaatii meiltä sitä sun tätä ja pahoittaa kaikkien mielen. Itse yritin vuosia pitää hyvää suhdetta yllä, mutta lopulta raivostutti liikaa ja katkaisin välit. Nyt on todella hyvä olla, kun ei tarvitse olla tekemisissä.

Ainoastaan on vaikea katsoa miehen pahaa oloa, kun hän on edelleen äitinsä kanssa tekemisissä ja sama negatiivisuuden kaataminen mieheni niskaan jatkuu edelleen.

Vierailija
89/92 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä välttelen yltiöpositiivisia ja heidän kultareunus-tarinoitaan.

Vierailija
90/92 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani negatiiviset ihmiset tietävät erittäin hyvin olevansa negatiivisia. Eivätkä missään nimessä aio muuttua. Siitä johtuvat nämä kommentit, missä vaaditaan ymmärtämään.

Vierailija
91/92 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi välttelen wokeja ja vihervassareita. Eivät tee muuta kuin valittavat, valittavat ja valittavat. Ja haukkuvat kaikkea minkä tuomitsevat vääränlaiseksi. Eli melkein kaikkea.

Vierailija
92/92 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi välttelen wokeja ja vihervassareita. Eivät tee muuta kuin valittavat, valittavat ja valittavat. Ja haukkuvat kaikkea minkä tuomitsevat vääränlaiseksi. Eli melkein kaikkea.

Minua ei haittaa vitsit sotaveteraaneista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi