Mitä voin tehdä kun miehen kanssa menee sukset ristiin kaikessa
Onko tällainen käytös normaalia, mies valittaa ihan kaikesta, aina on joku esine hänen tiellään, pitää koko ajan olla ihan haukkana korjaamaan asioita ja esineitä, ettei mies kilahda. Riittää kun on nostanut lehden pöydälle luettavaksi niin mies kysyy mitä toi lehti tossa nököttää.
Vaatteissa sama, esimerkiksi kengät ovat jääneet eteiseen jos olen tullut sisään , niin potkaisee ne tieltään.
Hänen vaatteita kuitenkin pyörii pitkin lattiaa ja ne saavat siellä ilmeisesti lojua.
Mies suuttuu myös jos olen kotona ja jos en ole töissä, sitten taas jos olen töissä niin olen liian pitkään.
Kaikki on aina minun jäliiltä, tiskit, muruset pöydällä, ihan kaikki. Eikö muka mies koskaan ikinä aiheuta mitään.
Sinä mies , joka käyttäydyt näin, voitko mennä itseesi ja kysyä että enkö todellakaan tee tiskiä ikinä, etkä jätä sitä teekupposta pöydälle koskaan, ethän!!
eikö sinun elämisestäni tule muka pölyä , jota ei tarvitse ikinä pyyhkiä telkan päältä, sekö on vain toisen aiheuttamaa!?
Että minun ei tarvitse kaivaa sitä helkutin imuria ikinä koska minähän en mitään pölyä kerrytä.
Anteeksi vain, mutta en kerrytä minäkään. Miksi oletat, että se olen minä joka kaivaa sen kaapista joka ikisen päivän jälkeen ja miksi oletat, että se olen minä joka tekee ruoan, käy kaupassa ja maksaa ostokset. Sinäkö tulet vain valmiiseen pöytään ja olet kuin herran kukkarossa. Se ei ainakaan oikeuta sinua sanomaan minulle, että miksi minun lukemani lehti on pöydällä!
Siksi kun LUEN sitä! Ja vaikka en juuri sillä hetkellä lukisi, niin se ei oikeuta sinua vaatimaan korjaamaan sitä. Korjaan heti, kun nostat omat vaatteesi lattioilta pyörimästä. Et ole enää pikkulapsi , joka ei osaa viedä niitä koneeseen ja pestä niitä. Jos et todellakaan osaa, muuta takas äitisi luokse, ja pyydä häntä pesemään.
Jos et kestä elämä epäjärjestystä, niin muuta kalseaan yksiöösi, mihin et tarvitse mitään tavaraa, jos et kestä toisen esineitä elämässäsi.
Siellähän sitä pölyäkään ei sitten tule.
Mietipä ihan tarkkaan, mistä tässä nyt on kysymys.
Aloita vaikka otsikkosi kohdasta "sukset ristissä". Perusoletus on se, että kummallakin teistä on omat suksensa, joilla hiihtelee mihin hiitelee.
Vaan miten teillä? Aloituksesta saa sen käsityksen, että sinä olet miehelle vain kotiapulainen, mutta tarinan puolivälissä yllättäen muutat rooliasi.
Jos tämä on totta, niin tulosta aloituksesi kolme viimeistä kappaletta ja liimaa ne ulko-oveen, jotta miehesi näkee ne ensimmäiseksi kotiin tullessaan.
Sen verran voit vielä auttaa häntä, että pakkaat tavaroita valmiiksi, ja huomenna "jänikset" ovat odottamassa häntä oven ulkopuolella.