Minä olen ihan yksin keskellä metsää.
Täällä ei ole yhtään muita ihmisiä varmasti sadan kilometrin säteellä. Vietän eräänlaista talvilepoa pienessä mökissäni täällä keskellä metsää. En poistu ulos muuta kuin käymälään, hakemaan polttopuita, hakemaan järvestä vettä ja kerran kuukaudessa käydessäni saunassa. Ruokaakin täällä on paljon, sillä ammuin edellisenä kesänä kolme karhua, 8 hirveä, 6 ilvestä, 3 sutta, ainakin 20 kettua ja valtavan määrän pienempiä eläimiä, kuten oravia, hiiriä, rottia, jäniksiä ja lintuja. Niiden turkiksista olen saanut vaatteita ja lihasta ruokaa, jota syön keräämieni sienten, marjojen ja syötävien juurten kanssa. Leipänä minulla on puiden kaarna. En ole itse asiassa nähnyt muita ihmisiä sen jälkeen kun vanhemmat minut tänne metsään parivuotiaana unohtivat ja olen nyt ainakin noin 85-90 vuotta. Kovin varma en iästäni tosin voi olla, kun en ole kouluun koskaan päässyt.
Kommentit (2)
KIva, että se nettiyhteys pelittää, vaikka silläkin lienee ikää jo saman verran kuin sinulla.
Kirjoittamaan olet kuitenkin oppinut, vaikka 2-vuotiaana jäit yksin metsään, et ole sen jälkeen muita ihmisiä tavannut ja et ole päässyt kouluun? Ja entä se mökki, missä sinä asut? Oliko se siellä valmiina kun jäit sinne yksin vai itsekö olet sen rakentanut? Ihan ilman työkalujako sekin valmistui vai jätettiinkö sinulle niitä sinne metsään? Miten olet osannut laskea esimerkiksi sen, että olet ampunut juuri 8 hirveä, mutta ikääsi et ole osannut laskea kouluttamattomuuden vuoksi?