Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinhuoltaja.

KK
17.02.2016 |

En tiedä mistä aloitta mutta haluaisin vaan puhu jonkulle. Anteeksi kun tule kirjoitus virheitä mun äidin kieli ei ole suomen kieli. Tykkän asu suomessa, tykkan tästä maasta ja ihmisistä.
Miksi kirjoitan olen elokuussa eronut nainen. Mulla on kolme lasta 6v kaksoiset ja 3v poikka. Olen elokuusta alkaen olnut lasten kanssa koko ajan, eksäni ei ole kertakaan ottanut lapsia omalle hoitoon. Silloin tällöin viikkoloppuisin käy mun luona lapsia katsomassa. Mä vaan tunnen että en jaksa enä naitä päiviä pyöritä. Haluisin puhua jonku aikuisen kanssa. Oikeasti haluaisin löydä jonkun yksinhuoltaja äidi keneen kanssa jutella.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.

Todella paska ja tylsä yritys. Noin tyhmä ei ole edes oikea mamuli.

Provoasiantuntija

Vierailija
2/6 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ilkeästi vastattu mutta ei se mitään elämä jatkuu. En ole ikinä mihinkä kirjoitanut omasta elämasta mutta see kyllä jää viimeiseksi. Kiitos ymmärsin minkälaiset nämä keskustelu palstat on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5.

Todella paska ja tylsä yritys. Noin tyhmä ei ole edes oikea mamuli.

Provoasiantuntija

Sinä joka tämän kirjoitit. Toivottavasti jo nyt häpeät kirjoittamaasi.

Vierailija
4/6 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KK kirjoitti:

Tosi ilkeästi vastattu mutta ei se mitään elämä jatkuu. En ole ikinä mihinkä kirjoitanut omasta elämasta mutta see kyllä jää viimeiseksi. Kiitos ymmärsin minkälaiset nämä keskustelu palstat on.

Hyvä. Opit aika nopeasti kirjoittamaan parempaa suomea.

Tsemppiä harjoitteluun.

Vierailija
5/6 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KK kirjoitti:

Tsemppiä harjoitteluun.

Puhumattakaan siitä, että yhden viestin perusteella jo ymmärsi millainen palsta kyseessä.

Vierailija
6/6 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KK kirjoitti:

Tsemppiä harjoitteluun.

Puhumattakaan siitä, että yhden viestin perusteella jo ymmärsi millainen palsta kyseessä.

Harmi jos sait huonoa palautetta tällä palstalla. / vilivallaton

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme