Panacod kipuun.
Miten nopeasti Panacod 500/30mg vaikuttaa kipuun? Eilen otin sairaalassa ekan ja se vei kivut vain tunnin ajaks. Eiks sen pitäs oikeesti vaikuttaa kauemmin? Ja sen tunnin kivuttomuuden aikana jos yhtään liikutti jalkaa, ni tuli viiltävää/pistävää kipua mut ei koskenu ku ei liikuttanu? Väsyttääks se hirveenä?
Kommentit (28)
alkup kirjoitti:
Mä otin tunti sit sen panacodin ja nyt tuntuu ku joku vanne tmv puristais otsan kohdalta. Ei kovasti mut jonkin verran. Sama vaikutus tuli siitä eilenkii.
Mulla se tuntuu päälaen kohdalla syvemmällä ikävänä raskaana mölttinä.
Jos on luukipua, silloin ainakaan minulla ei panacod auttanut juurikaan. Jätin leikkaukseni jälkeen panacodin pois ja korvasin sen grammaisella panadolilla kolmeen kertaan päivässä+ samalla tiheydellä buranaa vuorotellen. Sairaalassa yrittivät siis ensin panacodilla, kun se ei auttanut, antoivat kipupiikin ja sen päälle vuorotellen 1g panadol+800 burana. Toimi ensimmäisen viikon leikkauksen jälkeen, kunnes tuli tulehdus ja sitten sain Tramalia, josta siirryin vajaassa viikossa takaisin Tuohon panadol ja burana yhdistelmään.
Miten te ootte onnistuneet saamaan Panacodia leikkaus- ym. kipuihin? Mulla umpparileikkauksen jälkeen annettiin 500 mg panadolia ja 400 mg buranaa. Annostus nostettiin mun priksiantamattomuuden jälkeen 1g/800 mg mutta ei noikaan mihinkään auttanut kun vatsassa oli vajaa 10 cm viilto tehty. Ei siis leikattu tähystyksellä. Kipuihini suhtauduttiin väheksyen ja kerrottiin vain, että kyllä noilla lääkkeillä pitäisi pärjätä. Onneksi miehelläni oli panacodia ja kotona otin niitä kipuun. Mulla panacod auttoi taittamaan sen pahimman kivun, mutta ei kuitenkaan oloa autuaaksi tehnyt. Toimi kuitenkin paremmin kuin pelkkä panadol-burana cocktail.
Onko muilla käynyt näin, että alussa panacod auttoi kipuun, mut sit muutaman (5) päivän käytön jälkeen ei oo enää siitä mitään hyötyä? Oon syönyt viitenä päivänä sitä kerran päivässä, kun tartti ottaa vaan illalla se ennen nukkumaanmenoo. No eipä auta enää. Tänään otin sit aamulla myös, 3-tuntii sit otettu, mut ei vaikutusta vieläkään.
Ja tota pitäs syyä vielä 1,5-viikkoo vaikkei enää mitää apua ole. Mä en jaksa kohta enää! Olisko itsemurha parempi ratkaisu ku syödä jotain nappeja jotka ei edes auta ? :'(
Olispa mulla nyt panacodii. Erottelisin kodeiinin. Ja sitten leijuisin turvallisessa hälläväliä-pumpulissa. <3
Älyttömintä on se, että reseptillä 50 kpl panacodia tulee saman hintaiseksi kuin 10 kpl. Mulle jäi niitä nyt 40 kpl leikkauksen jälkeen laatikkoon. Ilmeisesti ne pitäis nyt sitten myydä katukaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Älyttömintä on se, että reseptillä 50 kpl panacodia tulee saman hintaiseksi kuin 10 kpl. Mulle jäi niitä nyt 40 kpl leikkauksen jälkeen laatikkoon. Ilmeisesti ne pitäis nyt sitten myydä katukaupassa.
Ja sama juttu diapamin kanssa. Mulla on avaamaton 100kpl laatikossa kun se tuli halvemmaksi kuin 10 kpl kun varuiksi ostin enkä tarvinnu.
Missähän huumekauppaa olis helpointa harrastaa?
Sitten kun vielä lääkärit uskoisivat tämän, että panacod on yhtä tyhjän kanssa kivunhoidossa. Mulla siis ei myöskään auta kipuun ja mahahaavan takia en voi mm. ibuprofeenia syödä. Leikkauskipuihin tarjotaan ensin pelkkää 1 g parasetamolia ja sen jälkeen pitkin hampain panacodia, kun se parasetamoli ei auta. Lääkäreiden mielestä muuta ei ole tarjota kuin nämä kaksi vaihtoehtoa kipuun. Nyt on edessä iso vatsan alueen leikkaus ja hirvittää jo valmiiksi, miten tulen selviämään kivuista.