Mistä tietää, onko valmis isäksi tai haluaako ylipäätään isäksi?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen tietää, jos lapsia haluaa. Jos ei tiedä, haluaako, ei halua. Puolivaloilla ei kannata lähteä liikenteeseen.
Näin se kaiketi on. Mietin nyt asiaa jokusen viikon tai kuukauden ja päätän sitten hankkia joko lapsen tai sterilisaation. Olen yli kolmikymppinen jo, eikä tällaista asiaa viitsi vatvoa vuosikausia. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen tietää, jos lapsia haluaa. Jos ei tiedä, haluaako, ei halua. Puolivaloilla ei kannata lähteä liikenteeseen.
Näin se kaiketi on. Mietin nyt asiaa jokusen viikon tai kuukauden ja päätän sitten hankkia joko lapsen tai sterilisaation. Olen yli kolmikymppinen jo, eikä tällaista asiaa viitsi vatvoa vuosikausia. ap
Kuten tuossa onkin aikaisemmin sanottu, niin tilannetta kannattaa testata vaikka jonkun tuttujen lasten kanssa. Jos ei lainkaan tule toimeen heidän kanssaan, niin ei näytä hyvältä. Ja kannattaa tosissaan miettiä mitä se vaikuttaa parisuhteeseen ja onko itse valmis niihin muutoksiin.