Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää, onko valmis isäksi tai haluaako ylipäätään isäksi?

Vierailija
17.02.2016 |

Onko jotain ajatuskokeita, joita voisi tehdä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen tietää, jos lapsia haluaa. Jos ei tiedä, haluaako, ei halua. Puolivaloilla ei kannata lähteä liikenteeseen.

Vierailija
22/23 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen tietää, jos lapsia haluaa. Jos ei tiedä, haluaako, ei halua. Puolivaloilla ei kannata lähteä liikenteeseen.

Näin se kaiketi on. Mietin nyt asiaa jokusen viikon tai kuukauden ja päätän sitten hankkia joko lapsen tai sterilisaation. Olen yli kolmikymppinen jo, eikä tällaista asiaa viitsi vatvoa vuosikausia. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se kaiketi on. Mietin nyt asiaa jokusen viikon tai kuukauden ja päätän sitten hankkia joko lapsen tai sterilisaation. Olen yli kolmikymppinen jo, eikä tällaista asiaa viitsi vatvoa vuosikausia. ap

Kuten tuossa onkin aikaisemmin sanottu, niin tilannetta kannattaa testata vaikka jonkun tuttujen lasten kanssa. Jos ei lainkaan tule toimeen heidän kanssaan, niin ei näytä hyvältä. Ja kannattaa tosissaan miettiä mitä se vaikuttaa parisuhteeseen ja onko itse valmis niihin muutoksiin.