Tinder treffailua: Olen 30v. ja ilmeisesti" liian vanha "38v. miehelle
Tinderistä ja swn kautta treffailuista havaittua: erästä 38v. miestä kiinnostaa vain minua nuoremmat max. 25v. tytöt. Olen sinkku ja en olisi uskonut olevani itseäni 8v vanhemmalle "liian vanha". Minusta kiinnostuu itseäni paljon nuoremmat 20v ikäiset pojat, oman ikäiset sekä itseäni vanhemmat Tinderin perusteella. Millainen melkein 40v. mies haluaa vain itseään 15-20 v nuorempia?
Kommentit (18)
Älä jaksa. Jos yksi ei sinusta kiinnostu, niin pieni sipaisu näytöllä ja seuraava on jo edessä.
Mulle taas sanottiin, että olen liian nuori :) 38v. Mutta järjellä ajatellen jokin muu minussa ei napannut, kaveri vaan oli keksinyt että tämä olisi imartelevin tapa antaa rukkaset.
Ihan normaali mies. Mutta minkälainen mies kiinnostuu 18 vuotta vanhemmasta naisesta? Etsii ehkä äitiä?
Älä välitä, et tuollaista 38-vuotiasta oikeasti edes haluaisi. Jos mies on kehitykseltään samalla asteella - edes omasta mielestään - 20 vuotta itseään nuorempien kanssa, niin jätä hänet ihan vapaasti etsimään nuorempaa.
Semmoinen mies, joka luulee olevansa ikuisesti nuori, eikä tajua realiteetteja. Voin omalta kohdaltani sanoa, että 20-28 vuotiaana ei kiinnostanut kaljuuntuvat keski-ikäiset ex-vaimoineen ja kakaroineen ja elatusmaksuineen pätkääkään, tai puvun taskussa olevine vihkisormuksineen. Ja voi luoja, kyllä niitä yritteliäitä desperadoja riitti!
Kyse oli siitä, että tällä ko. melkein 40v. miehellä on vain 20v. tytöt mielessä, ja olin ilmeisesti hänen makuunsa liian vanha. Jos olisin itse samanikäinen kuin hän, niin ehkä ymmärtäisin mutta kun olen 8v nuorempi 😃
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä, et tuollaista 38-vuotiasta oikeasti edes haluaisi. Jos mies on kehitykseltään samalla asteella - edes omasta mielestään - 20 vuotta itseään nuorempien kanssa, niin jätä hänet ihan vapaasti etsimään nuorempaa.
Tuo on kyllä ihan totta, ihmisen täytyy olla itse jäänyt 20- vuotiaan tasolle. Kiitos. T: ap
Näillä vanhemmilla miehillä on usein päässään mielikuva parikymppisistä timmivartaloisista ja seksuaalisesti aktiivisista (mutta silti siveistä!) naisista, jotka ovat heidän mielestään sitten "laadukkaita". Valitettavasti he vuorostaan pitävät itseään yhtä "laadukkaina" ja houkuttelevina, jolloin heillä olisi olevinaan ns. valinnanvaraa näiden parikymppistenkin keskuudessa. Usein he vain ovat niitä reppanoita, jotka eivät kelpaa omanikäisilleen tai oikeastaan kenellekään.
Mutta mikä saa 20v. tytöt kiinnostumaan 40v. miehestä? Jos mietin itseäni 20v. niin tuli oksennus suuhun, jos joku vanha ukko tuli yrittämään. Oman ikäiset kiinnosti eikö nuoremmat tai vanhemmat.
Älä välitä. Jätä tuollaiset miehet omaan arvoonsa etsimään niitä nuoria naisia. Löydät kyllä varmasti fiksun miehen, jolla on realiteetit kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä saa 20v. tytöt kiinnostumaan 40v. miehestä? Jos mietin itseäni 20v. niin tuli oksennus suuhun, jos joku vanha ukko tuli yrittämään. Oman ikäiset kiinnosti eikö nuoremmat tai vanhemmat.
Sama juttu. 18-vuotiaana oli omg niin kamalaa, kun 27-vuotias mies tuli iskemään. Oli muka niin vanha. :D Ja kyllähän se 18-vuotiaalle vanha olikin, melkein kymmenen vuotta ikäeroa. Sanoinkin tämän suoraan sille pokaamaan tulleelle. nelikymppinen -tai edes kolmikymppinen mies olisi silloin ollut jo mielestäni ikäloppu. Vieläkään en kyllä näin 26-vuotiaana ihan heti lähtisi 40-vuotiasta tapailemaan, tai saisi olla oikein erityisen mukava persoona.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen mies, joka luulee olevansa ikuisesti nuori, eikä tajua realiteetteja. Voin omalta kohdaltani sanoa, että 20-28 vuotiaana ei kiinnostanut kaljuuntuvat keski-ikäiset ex-vaimoineen ja kakaroineen ja elatusmaksuineen pätkääkään, tai puvun taskussa olevine vihkisormuksineen. Ja voi luoja, kyllä niitä yritteliäitä desperadoja riitti!
Siinähän se oleellisin. Voidaan vielä hövelisti sanoa, että olet luultavasti samaa mieltä kuin vähintään 90% 20-28vuotiaista. Kysyminen ei kuitenkaan maksa mitään, joten niin kauan kuin joku 20-28v on valmis vanhemman miehen mukaan lähtemään, kannattaa kokeilla.
Tunnen miehen, joka pitkähkön mutta hyvin vaikean avioliiton ja sitä seuranneen helpottavan eron jälkeen tavoitteli toiveikkaana sellaisia itseään 20 vuotta nuorempia (mutta selvästi aikuisia) naisia. Ilmeisesti ihan vaan siksi, että siihen oli vihdoin mahdollisuus ja vaikea suhde oli runnellut itsetunnon niin, että kaipasi nuorempien naisten huomiota. Muisteli miten nuorempana oli ollut paljon vientiä.
Ilmeisesti lopulta elämän realiteetit tuli selville, ja huomasi ettei naiset nyt niin kovasti vanhemmista miehistä innostu. Nykyään itsestään huolehtivat ja elämäniloiset oman ikäiset kelpaavat herralle hyvin. Eli oli vähän tuollainen kokeiluvaihe suuren elämänmuutoksen yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Itse 36 v mietin että 6v ikäero on liian suuri.
Onko 6v iso ikäero esim. 30v. ja 36v.? Missä ikäero käytännössä näkyy?
Mies oli kuitenkin määritellyt hakuasetuksensa niin, että teistä tuli match? Tinderin parhaita puolia on se, että siinä voi itse asettaa haun ikähaarukan, ja sovellus näyttää vain sellaisia käyttäjiä, joiden haarukat sopivat toisiinsa. Näin voi sulkea "setämiehet" jo etukäteen pois.
Itse tapasin baarissa 42 v miehen, ja jossain vaiheessa kun tuli iästä puhetta ja kerroin olevani 36, niin hän jotenkin vähän 'pettyi' - luuli siis että olin nuorempi - ehkä olisin ollut parempi saalis jos olisin ollut vielä nuorempi... toisaalta taas itselläni on riittänyt aina vientiä sekä nuoremmista (20+) (liian) vanhoihin...
Yleensä siis mua kyllä luullaan nuoremmaksi, aikaisemmat miehet on sanonut että näytän nuoremmalta mutta tää 42 v sanoi 'että käyttäydyin nuoremman oloisesti' - mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan :D. Joka tapauksessa monet miehet ainakin luulee haluavansa selvästi nuoremman, mutta itse näin 36 vuotiaana, kahden teini-ikää lähestyvän lapsen äitinä, olen todennut olevani melko 'suosittu' sillä harvoin ne eronneet noin 40-vuotiaat haluaa enää lisää lapsia / toimia pikkulasten isäpuolena. Toinen juttu on sitten nämä 40-v ikisinkut jotka haluaa vielä lapsia, ne ei mua kiinnosta ja ymmärrän että tossa vaiheessa on fiksumpaa että etsivät niitä nuorempia...
ainahan ne haluaa sitä mitä ei voi saada