Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinusta on kyllä tosi paljon kiusaa

Vierailija
16.02.2006 |

sanoi mieheni lapsellemme tänään :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kyl musta tuntuu et jokainen joskus sanoo lapsilleen jotain mitä ei tarkoita!!!

...

Vierailija
2/13 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Kyl musta tuntuu et jokainen joskus sanoo lapsilleen jotain mitä ei tarkoita!!!

...

Humalassa kenties, muttei väsyneenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyneenä ja/tai kiukkuisenahan sitä just sanotaan mitä TARKOITETAAN. Silloin juuri ne ikävät totuudet kuullaan.

Mä ainakin väsyyneenä lauon mitä sattuu enkä todellakaan tarkoita. Kiukkusena keksin keksimällä et saisin toisen suuttuu enkä tosiaankaan tarkoita..

Vierailija
4/13 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kylläkään hänen kuultensa... ja riesojahan ne lapset välistä ovatkin, jokainen rehellinen ihminen sen myöntää. Mutta niin ihania ja rakkaita riesoja ettei niistä luopuisi :)

Vierailija
5/13 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olematta tosi torkea miehestasi...

Vierailija
6/13 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyneenä tulee sammakoita suusta... ei se niin vakavaa ole... Lapsen täytyy saada tietää ettei isä tarkoittanut pahaa, ja lasta rakastetaan varmasti...

Vierailija
7/13 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi voi ajatella, että on onnistunut tekemään hommansa kunnolla.

Vierailija
8/13 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vasta nyt tajunnut sen, että mies on aviomiehenä tosi ihana, mutta lasten isänä aivan toisenlainen kuin mitä ikinä olisin toivonut. Hän on tosi " vanhanaikainen" , negatiivisella tavalla. Pitää kovaa kuria, on alistava, ei mitään suhteellisuuden tajua.

Ymmärrän siis kurin, mutta en mielivaltaa. Minusta lapselle pitää olla esim. hellä ja huolehtiva jos hän on kipeä, mutta miehen mielestä se ei ole syy hellittelyyn.

Mieheni mielestä lasten pitäisi osata mennä itsenäisesti nukkumaan ja pesulle, sekä nousta aamulla kellon kanssa ja joutua kouluun ilman huolehtimista. Myös hoitaa itsenäisesti kaikki läksyt. Esikoinen käy kerran viikossa toimintaterapiassa ja sinne hänen pitäisi kulkea täysin yksin (ja hän joutuukin menemään, koska minä en pääse irrottautumaan töistä, isä pääsisi, mutta hänen mielestään ei ole tarvetta). Lapset ovat kaikki vielä alakoululaisia, esikoinen täyttää kohta 10 vuotta, terapiaan mennään bussilla.

Minä olen tottunut huolehtimaan vähän enemmän, en toki enää tässä vaiheessa nukuttaisi kädestä pitäen, mutta käyn pussaamassa poskelle ja juttelemassa ennen yöunia. Mieheni mielestä aivan turhaa :(

Vierailija
9/13 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa pulppusi äsken sammakoita. Olen niin väsynyt enkä saa lasta nukkumaan kun se on ollut jo monta päivää kipeä ja olen hölmö antanut hänen nukkua niin pitkään kun nukuttaa... ja nyt mua väsyttää..

Vierailija
10/13 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä lapset oikeasti ymmärrä, että se edes mitään huumoria olisi :(

Minä en ole tottunut puhumaan omista rakkaista tuolla tavalla edes vihaisena. Tottakai joskus suutun ja kimpaantuneena olen sanonut (varsinkin esikoiselle...), että älä ole aina noin paskapää...mutta IKINÄ en ole heille voivotellut, miten heistä on vaivaa ja kiusaa. Päinvastoin. He ovat oikeasti elämäni valoja ja päivänpaisteita, niin hyvässä kuin pahassa.

Ei meillä omassa lapsuudenkodissa koskaan sanottu toisesta törkeästi. Ehkä heiteltiin jotain " lällällää, Timo on idiootti" , mutta yritettiin ainakin olla kilttejä toisille. Niin pliisulta kuin se kuulostaakin. Siksi tuntuu kamalalta, kun oma isä sanoo lapsille, että heistä on kiusaa. Nuorin lapsista (tämä " uhri" on 4,5v).

Vierailija
11/13 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä ne meidän " isän" mielestä ole sammakoita, vaan totuuksia joita lasten sietää kuullakin.

t.ap

Vierailija
12/13 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö puhuminen auta, etkö voisi pyytää häntä lopettamaan lasten vähättelyn, mitätöinnin ja nitistämisen? Jos miehesi ei ymmärrä, eikä suostu muuttumaan, niin voit kuitenkin lohduttautua sillä, että sinä annat ehdotonta hyväksyntää ja rakkautta lapsille ja se korvaa jo paljon!

Miten lapset suhtautuvat isäänsä? Etäisesti, pelokkaasti jne.?

Vierailija
13/13 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä ei voi suuttua, kysyy/toteaa leikkimielisesti että ai olet riesojen kanssa kaupassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi