Miks mies ei vastaa heti viestiin?
Vastaa vasta monen tunnin päästä tai seuraavana päivänä? Ois vastaamatta kokonaan jos ei kiinnosta! Sitä kysyin viikonloppuna suoraankin ja sanoi et kiinnostaa. Ois voinut viimeistään siinä vaiheessa sanoa.
Kommentit (22)
Miehenä, -ikäänkuin sukupuolellani tässä kohtaa olisi väliä - kiinnostukseni saattaisi kaikota aika nopeastikin, jos nainen odottaisi, että minä olen hänelle koko maailma, joka vastaa heti kaikkeen, mitä ehtii tai haluaa kysyä minulta. On sitä muutakin tekemistä, joka ei aina mahdollista kännykän kyttäämistä jaa joskus saattaa mennä useampi tunti, ettei minulla yksinkertaisesti ole mahdollisuutta vastata. Arvostan naisessa niinkuin miehessä sitä, että hän osaa seistä omilla jaloillaan. Tai ennen kuin joku saivartelee täällä, jotain mm. rollaattoreja tai pyörätuoleja käyttävistä niin tarkennan, että edellämainittujen apuvälineitä käyttävieen kanssa voisi seurustella ja jakaa elämäni. Mutta jatkuva kyttääminen tai vahtiinen mitä teen missä tai miten teen on jotain, joka nyt vain on sellaista, mihin taivun hyvin huonosti. Ei liene yllätys, että työni asettaa sille omat rajansa.
Kasvaa toki, jos ikää on se 16v. Aikuinen ihminen ymmärtää aikuisen elämän oman tahdin.