Miks mies ei vastaa heti viestiin?
Vastaa vasta monen tunnin päästä tai seuraavana päivänä? Ois vastaamatta kokonaan jos ei kiinnosta! Sitä kysyin viikonloppuna suoraankin ja sanoi et kiinnostaa. Ois voinut viimeistään siinä vaiheessa sanoa.
Kommentit (22)
Miksi hitossa siihen vietiin pitäisi HETI vastata? Kai sitä miehellä muutakin elämää on kuin palvoa sinua toisena päivätyönään?
Itsellä sqma homma koska en aina huomaa jos viesti tulee ja vastaan vasta parin tunnin päästä. Älypuhelin ei oikein mahdu taskuun ja pidänkin sitä yleensä jossain pöydällä/laukussa.
Usko tai älä, edelleen löytyy ihmisiä, joille kännykkä ei ole kasvanut käteen kiinni.
Onhan noita syitä vaikka mitä: työt, autolla ajo, pitää vähän miettiä miten vastauksen muotoilisi, kiire muuten vaan. Mutta jos asiaa suoraan kysyt, niin olisihan mies tosiaan voinut siihen jotain vastatakin.
Soita mieluummin jos on kiireellistä asiaa. Minkälaisia viestejä olet lähettänyt? Itse saatan lukea viestin jossain huonossa paikassa jossa en heti ehdi vastata ja sitten se helposti unohtuu kokonaan.
Toivottavasti mies tajuaa juosta ja kovaa...
Minä olen asiaspalvelussa työssä niin pitääkö minun lopettaa asiakastapaaminen kesken ja vastata miehen viestiin, ettei hän luule etten ole kiinnostunut kun en heti vastaa? Joskus käy jopa niin, että unohdan saapuneen viestin ja vastaaminen menee seuraavaan päivään, kun on ollut liian myöhä vastata. Jotenkin näissä asioissa on etiketti unohtunut ja viestiä pitää yötämyöten laittaa. En taida vaan olla tarpeeksi kiinostunut, kun en ole koko ajan saatavilla, ja jopa unohtelen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita syitä vaikka mitä: työt, autolla ajo, pitää vähän miettiä miten vastauksen muotoilisi, kiire muuten vaan. Mutta jos asiaa suoraan kysyt, niin olisihan mies tosiaan voinut siihen jotain vastatakin.
Sain aloituksesta sen käsityksen, että olisi sanonut olevansa kiinnostunut...
Ehkä kuitenkin sinun pitäisi miettiä tuota omaa epävarmuuttasi.
Ehkä sillä on muutakin elämää kuin päivystää puhelimen vieressä 24/7.
Vastaa kun jaksaa. Et ole tärkeysjärjestyksessä eka, toka etkä vielä kolmaskaan. Tämä on karu totuus ja sen sijaan että jankkaat mieheltä "KIINNOSTAAKO?????" niin mitäs jos lopettaisit viestittelyn kokonaan joksikin ajaksi ja annat hänen osoittaa, kiinnostaako vaiko ei. Nyt olet säälittävä tyrkky.
Sori, tarkoitus ei ole loukata, vaan että lopetat tuon touhusi.
Tää voi tulla yllätyksenä, mutta on myös olemassa ihmisiä, jotka eivät häplää sitä puhelinta koko ajan, ja vahtaa jokaista piippausta. Itselläni ei puhelin ole koskaan vapaa-ajalla päällä, tai jos on, niin se on äänettömällä ja visusti pysyn siitä kaukana.
Mikä siinä ihan oikeasti on, kun ihmisistä on tullut todella riippuvaisia puhelimesta? Aina pitäs olla tavoitettavissa, tai jos juttelet jonkin kanssa kasvotusten, niin sitä hiton kapulaa pitää olla koko ajan näpläämässä ja häpläämässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain aloituksesta sen käsityksen, että olisi sanonut olevansa kiinnostunut...
Se on eri asia kuin kiinnostaako viesteihin vastailla ASAP ja raivotarta peläten.
Tapailin vähän aikaa sitten miestä joka laittoi monta turhaa viestiä päivässä ja jos en vastannut heti niin soitti kerrankin 20 (!!!) kertaa perään. Enpä vastannut niihin puheluihinkaan kun satuin olemaan sairaalassa läheistäni näkemässä. Varmisteli myös suunnilleen joka toinen päivä että olenko varmasti kiinnostunut. Se kiinnostus kyllä sammui tuon häiriköinnin ja varmistelun takia.
Ymmärrän kyllä että ko. käytös johtuu epävarmuudesta mutta mielestäni henkilön itse pitää yrittää korjata sitä itsekseen, ei niin että odottaa toisen korjaavan sen vakuuttelulla.
Minua ainakin ärsyttää, jos joku laittaa paljon viestejä. Yleensä jos siihen viestiin vastaa, niin heti perään tulee jo uusi. Teen sellaisille ihmisille usein tuota, että viivytän vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mies tajuaa juosta ja kovaa...
Voi, miten omaperäisesti lohkaistu!
Juttuhan on niin, että jos oikeasti kiinnostaa aivan sikana, niin mahdollisuuksien mukaan se kännykkä todellakin kasvaa käteen kiinni. Ja aikaa vastaamiseen löydetään. Ja ihan sama mitä kello on. Näin on ainakin omalla kohdallani.
Jos taas on vähän niin ja näin, että onhan toi ihan mukava ja silleen blaa blaa blaa, niin sitten vastaillaan kun keretään. Oot siis varmaan kiinnostava, et vaan niin kiinnostava, että aikaa vastaamiselle varsinaisesti haettaisiin.
Sun kiinnostavuutta ei lisää se, jos kyselet, että oletko kiinnostava.
Veikkaan, et oot varapyörä. Jos se on sulle ok, niin siitä vaan.
Oisitko varapyörä?