Kuka onkaan tämä 25-vuotias yrittäjä?
IL:n uutinen kertoo 25-vuotiaasta yrittäjästä joka raiskasi nuoren naisen asunnollaan Töölössä. Nyt ei kyllä soita kelloja yhtään kuka on kyseessä.. Pari tietämääni ravintoloitsijaa on yli 30-vuotiaita.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin samaa. Ja sai "vähemmän vakava raiskaus"-nimikkeen. Mistäköhän johtuu kys. termi? Siitä, että on ensin huumannut uhrin ja sen jälkeen raiskannut tiedotonta uhria?? Mitä v*****?
Hämmästyttävän hyvin huumattu ja tajuton uhri muistaa illan tapahtumat.
Miksi ei muistaisi? Lihasrelaksantti estää sinua toimimasta, mutta tiedät koko ajan, mitä sinulle tehdään. Todella julma tapa raiskata nainen, koska voi koko ajan kertoa, mitä on tulossa ja näkee naisen silmistä pelon. Tämä vain ei voi tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
taisi olla musa-alalla. kauheaa. ja vielä muu seurue nauranu kun kertonut tapahtuneesta. voin kuvitella, mitä "vip"-ihmisiä, juuri tuollaisia että valta menee päähän ja kuvitellaan että voidaan tehdä mitä vaan. sai onneksi tuomion, mutta ei juuri minkäänlainen, puoli vuotta ehdollista raiskauksesta ja huumauksesta. jos joku mies tulee ulisemaan nyt, että mitäs läksi tai vähän munalla koitettiin suuta, niin voi h...
Kaveri oli käsittääkseni kiinnostunut musamiehestä ja asunnon isäntä raiskatusta. Firmalla meni niin huonosti, että asui Etu-Töölössä..jep,jep..
Nyyh...Yrittäkää ymmärtää. Asuntoni on Etu-Töölössä ja firmalla menee niin huonosti, että avovaimokin on ulkomailla. Lisäksi mulla oli varaa juottaa jotain teinejä humalaan ja antaa pari essoa. Säälikää nyt mua kun mulla menee niiiiin huonosti. En voinut ottaa huoria kun meni niin huonosti *niisk*
Kyllä. Niin säälittävää että ei voi muuta kun ihmetellä. On kyllä niin absurdia p:tä syötetty käräjäoikeudelle että voi elämä. Lisäksi huumeet pystyisi kyllä saamaan selville verikokeen avulla. Näkyy veressä pitkään. Mutta käräjäoikeutta ei oo hirveesti kiinnostanu. Ne on sillä samalla linjalla mitä ne jotka sanoo, että "mitäs läksit"
Vierailija kirjoitti:
Käräjäoikeuden päätökset saa itse tilaamalla paperit kyseisestä käräjäoikeudesta.. Tapaus täytyy tietenkin ensin tietää, eli syytetyn nimi ja ajankohta. Suljettujen ovien takana tehtyjä päätöksiä ei luonnollisestikaan saa, mutta kaikki muu on "vapaata riistaa".
Mikä onkaan henkilön nimi?
Medialle jaetaan vireilletulolistat, joissa on kaikki tiettynä aikana käsittelyyn otettavat jutut. Sieltä voi bongata rikosnimikkeen perusteella tekijöitä. Hörkkö kuulemma jakanut listoja joskus apureilleen kun ei jaksa itse kahlata niitä läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käräjäoikeuden päätökset saa itse tilaamalla paperit kyseisestä käräjäoikeudesta.. Tapaus täytyy tietenkin ensin tietää, eli syytetyn nimi ja ajankohta. Suljettujen ovien takana tehtyjä päätöksiä ei luonnollisestikaan saa, mutta kaikki muu on "vapaata riistaa".
Medialle jaetaan vireilletulolistat, joissa on kaikki tiettynä aikana käsittelyyn otettavat jutut. Sieltä voi bongata rikosnimikkeen perusteella tekijöitä. Hörkkö kuulemma jakanut listoja joskus apureilleen kun ei jaksa itse kahlata niitä läpi.
Pääseekö yksityisenä noihin käsiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on tajuttoman tyhmiä joskus. Toisaalta hyvin järkeviä ja varovaisia, mutta sitten toisaalta ihan vietävissä kun joku isoleuka vähän vilauttaa setelinippua.
Koko jutusta käy kyllä selväksi, että kaveri houkutteli asunnolle. Ja muutenkin juttu ei kyllä mene kuin mitä kirjoitat. Lue juttu.
Keveriko ne ilmaiset viinatkin juotti väksin. Eiköhän aikuinen ole ihan itse vastuussa itsestään ja luulisi aikuisen naisen tietävän miten saattaa käydä. Mitenkän miehen tekoa puolustamatta niin luukiko nainen ihan oikeasti että menään kutomaan villasukkia hyväntekeväisyyteen.
Onko miehen raiskaus ok, jos mies sammuu kännissä jatkoilla?
Mitä, jos menisi jatkojen sijaan ihan omaan kotiinsa eikä lähtisi tuntemattomien tai puolituttujen matkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin samaa. Ja sai "vähemmän vakava raiskaus"-nimikkeen. Mistäköhän johtuu kys. termi? Siitä, että on ensin huumannut uhrin ja sen jälkeen raiskannut tiedotonta uhria?? Mitä v*****?
Hämmästyttävän hyvin huumattu ja tajuton uhri muistaa illan tapahtumat.
Miksi ei muistaisi? Lihasrelaksantti estää sinua toimimasta, mutta tiedät koko ajan, mitä sinulle tehdään. Todella julma tapa raiskata nainen, koska voi koko ajan kertoa, mitä on tulossa ja näkee naisen silmistä pelon. Tämä vain ei voi tehdä mitään.
Tajutonkin muistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on tajuttoman tyhmiä joskus. Toisaalta hyvin järkeviä ja varovaisia, mutta sitten toisaalta ihan vietävissä kun joku isoleuka vähän vilauttaa setelinippua.
Koko jutusta käy kyllä selväksi, että kaveri houkutteli asunnolle. Ja muutenkin juttu ei kyllä mene kuin mitä kirjoitat. Lue juttu.
Keveriko ne ilmaiset viinatkin juotti väksin. Eiköhän aikuinen ole ihan itse vastuussa itsestään ja luulisi aikuisen naisen tietävän miten saattaa käydä. Mitenkän miehen tekoa puolustamatta niin luukiko nainen ihan oikeasti että menään kutomaan villasukkia hyväntekeväisyyteen.
Mitä, jos menisi jatkojen sijaan ihan omaan kotiinsa eikä lähtisi tuntemattomien tai puolituttujen matkaan?
Eli on suositeltavaa raiskata jatkoilla, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on tarkoitettu vain medialle, mutta ainakin seiska on jakanut noita tyypeille jotka ei ole heillä työsuhteessa, vaan jotain nettisalapoliiseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on tarkoitettu vain medialle, mutta ainakin seiska on jakanut noita tyypeille jotka ei ole heillä työsuhteessa, vaan jotain nettisalapoliiseja.
Mielenkiintoista. Miten joku pääsee seiskalle nettisalapoliisiksi? Vaikka valitettavasti ei kyllä päädy ne kunnon lööppijutut siihen lehteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän tuossa luki...vai olisko suositeltavaa on mennä omaan kotiinsa niin ei tule raiskautksi. Eli raikauksia voidaan ennaltaehkäistä. Mutta tähän ei saa ääneen sanoa, kun se on uhrin syyllistämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa saa ne, kunhan pyytää. Ihan samalla tavalla voit joka viikko soittaa käräjäoikeuteen ja kysyä, onko Timppa ja Tumppi tehneet avioehdon tai laittaneet eron vireille. Se pitää kertoa, mutta ei tarvitse vastata kysymykseen, ketkä ovat tehneet avioehdon tai eroamassa. Notaari voi vastata kyllä tai ei -vastauksin, mutta ei nimillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän tuossa luki...vai olisko suositeltavaa on mennä omaan kotiinsa niin ei tule raiskautksi. Eli raikauksia voidaan ennaltaehkäistä. Mutta tähän ei saa ääneen sanoa, kun se on uhrin syyllistämistä.
niin että lakataan elämästä. raiskauksia voi ehkäistä poistumatta ikinä kotoa, kunhan kukaan ei hyökkää sinne eikä kutsu sinne ketään. ruokaakaan ei voi tilata kotiin, koska hän voi raiskata. kuole siinä nälkään sitten. ihan oikeasti, jos nyt lakattaisiin syyllistämästä naisia jotka eivät suostu elämään 50-luvulla ja neljän seinän sisällä. jos miehet eivät nyt vain raiskaisi, niin raiskauksia ei olisi. ei voida ajatella, niin että uhrin vika. aina raiskaajan. ei kukaan lähtisi jatkoille, jos luulisi tulevansa raiskatuksi. ja sitä paitsi tuollakin oli iso porukka..
Nyyh...Yrittäkää ymmärtää. Asuntoni on Etu-Töölössä ja firmalla menee niin huonosti, että avovaimokin on ulkomailla. Lisäksi mulla oli varaa juottaa jotain teinejä humalaan ja antaa pari essoa. Säälikää nyt mua kun mulla menee niiiiin huonosti. En voinut ottaa huoria kun meni niin huonosti *niisk*