Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tulisiko joku halaamaan?

Vierailija
16.02.2016 |

Kilttimies täällä ruikuttaa, kun kukaan ei halaa. Vaimoa voisin mennä halaamaan vaan ei se halaa takaisin. Kait se on liikaa vaadittu että joku osoittaisi hellyyttä joskus? Seksin lisäksi ei juuri läheisyyttä ole ellen minä aiheuta ahdistusta. Ei kuulosta kovinkaan miehekkäältä mutta ei jaksa olla miehekäs kun olo on väsynyt ja surullinen :(
Tai olen mies kun en näitä sano vaimolle vaan vaikenen. Kilttimies kun ei oo IN..

Hei mammat mieskin haluaa välillä tuntea olevansa tärkeä, onko se elämästä pois jos silloin tällöin halaa tai pussaa ihan vaan ohimennen?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olet vain ottanut väärän naisen itsellesi. Ei kaikille ole se läheisyys niin tärkeää ja sekin on ihan ok. Turha uhrina ruikuttaa.

Ehkä olen ja se alkaa kaduttamaan pikkuhiljaa. Onhan se ok, mutta kai sitä voisi seksin vastapainona olla myös läheisyyttä, ei se seksikään tuntuisi niin pakkopullalta vaan voisi sängyssäkin vaimo tulla kainaloon vain siksi että tahtoo olla mun lähellä. Joskus näin olikin, mutta nykyään esimerkiksi jos ei seksi kiinnosta niin sitä mennään vuoteen ääripäähän pakoon. Vaikka voisi olla siinä vierellä... Ja hei ei todellakaan tarvitse kokoajan olla iholla, mutta tässä puhutaankin nyt siitä että edes joskus ja se vähentäisi omaakin miellyttämisen tarvetta.

Helposti tässä muuttuu Kilttimieheksi kun vaimo ei halaile. Tulee sellainen pakottava miellyttämisen tarve ja tunne että pakko taas halata ettei se unohda mua jne. Jos se itse silloin tällöin halaisi tai tulisi lähelle niin tulisi heti miehisempi tunne. Vähän että wau se hakee turvaa ja lämpöä minulta, eikä että taas menen reppanana sitä halaamaan.

Kyllä se unelmien jännämieskin halauksia haluaa ja ehkä itsekin olin joskus semi jännämies, mutta tämä että ei saa toiselta huomionosoituksia muuttaa pikkuhiljaa täysin itseäni pullan tuoksuiseksi Kilttimieheksi.

Kuinka paljon vaadit kaikkea muutakin vaimolta? Varmaan hetki sitten täällä ruikuttanut, kun ei ole seksiä tarpeeksi? Sitten, kun yhden asian saa haluamalleen tavalleen, niin aletaan ruikuttaa uudesta asiasta. Eikö mikään riitä? Teillä on seksiä, eikö sekään riitä??

Ehkä vaimo vain ei ole kiinnostunut olemaan jatkuvasti kiinni toisessa. Eikö se merkkaa mitään? Täytyykö kaikki tehdä sinun tavallasi?

Hanki koira, niin saat halia ihan tarpeeksi. Tai vaikka pehmolelu.

Mahtavaa vainoharhaisuutta! Tais johonkin kalikka kalahtaa :D

Niin osuikin, koska mulla on juuri samalainen mies kuin tämä Kilttimies ja se on oikeasti ihan todella ahdistavaa.

Taitaa olla, että olet itse muovannut tuolla kylmyydelläsi siitä Kilttimiehen.

Kyllä se sun tuleva jännämieskin yhtälailla niitä haleja kaipaa.

Tsissus onneksi en ole tollaista kylmäkiskoista jäykkistä ottanut vaimokseni.

Vois se sun Kilttimieskin olla vähemmän kiltti jos tietäisi mitä ajattelet siitä! Ja ehkä se voisi olla myös vähemmän Kilttimies jos sä antaisit sen olla mies ja käyttäytyisit kuin nainen välillä halaamalla sitä.

Kyllähän mun mies saa olla mies niin paljon kuin haluaa. Eikä mua mikään kiltteys haittaa.

Vielä kun te kilttimiehet ymmärtäisitte, että on ihmisiä, joille riittää vähän vähempikin.

Vaan miten te kilttimiesten vaimot ymmärtäisitte ton mitä äsken kirjoitin?

Kittimieskin voi olla Mies, jos se vaimo näyttää hänelle tunteitaan. Varmasti vähenisi se yli yrittäminen ja jonkin todistelu jos vaimo tulisi itse halaamaan/koskemaan/pussaamaan tai vaikka käpertyy kainaloon sängyssä ihan vain osoittaakseen että hei mä oon nainen ja sä oot mies johon mä tukeudun.

Itse kilttimiehenä varmasti olisin ensinnäkin iloisempi, itsevarmempi ja ennenkaikkea antaisin enemmän tilaa jos näkisin että hei tää olentohan oikeesti kaipaa mua. Jos taas ei tule tällaisia spontaaneja kosketuksia niin sitä ajattelee että mitähän tää oikein minusta hakee ja se taas johtaa näihin miellyttämisiin jne.... Eli nainen anna sitä lämpöö, eihän se ole pois sulta ja ehkä sanon ehkä se parantaa sitä jo hyvää/huonoa suhdettanne. Ja tiedä vaikka kilttimiehestä kuoriutuu jotain jännää :)

Kyllä jokaisen ihmisen täytyy se itsevarmuus rakentaa ihan muutoin kuin toisen ihmisen kautta. Kukaan ei voi sitä sun puolesta sulle tehdä, aika löyhälle perustukselle se silloin rakentuu, jos se tulee toisen kautta.

Mulle riittää seksi ja sen aikana oleva läheisyys. Jos minä saisin päättää, niin seksinkään aikana ei olisi niin paljon hellää hellimistä kuin meillä nyt on. Ihan vain sen kilttimieheni vuoksi siinä "annan" hänelle sitä lämpöä. Ja sitten vielä täytyisi antaa enemmän? Ja sitten tulee taas uusi vaatimus perään, että vieläkin enemmän?

Jos toinen on hellyydenkipeä ja toinen ei, ja toinen on jo tullut siinä asiassa vastaan antamalla sitä hellyyttä, niin eiköhän sen toisenkin jo pitäisi hiukan tulla?

Totta on toi itsevarmuus, mutta siis ymmärrätkö pointin että joku voi haluta läheisyyttä myös seksin ulkopuolella. Ja sanon näin että melko varmasti kaikki haluaa jonkin verran.

Siksi mietin, että selvästi sä et halua tarjota miehellesi yhtään ylimääräistä onnea. Ja jos sulla hellyyden osoitukset vain seksin yhteydessä "pakosta", mikä jo kuulostaa kauhealta jos väität rakastavasi miestäsi. Niin sen loppuajan joka lienee aika paljon sun miehesi tulee sua vastaan... Eli laske siitä kumpi tulee enemmän vastaan? Ja tosiaan jos haluaisit että Kilttimiehesi olisi vähän jännempi niin kait se voisi tuntea enemmän jännyyttä jos sen vaimo välillä käpertyy sen kainaloon? Sä varmaan haluaisit tuntea välillä itsesi avuttomaksi neitoseksi jota mies suojelee, niin noinhan se käy?

Vierailija
22/22 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kuinka paljon vaadit kaikkea muutakin vaimolta? Varmaan hetki sitten täällä ruikuttanut, kun ei ole seksiä tarpeeksi? Sitten, kun yhden asian saa haluamalleen tavalleen, niin aletaan ruikuttaa uudesta asiasta. Eikö mikään riitä? Teillä on seksiä, eikö sekään riitä??

Ehkä vaimo vain ei ole kiinnostunut olemaan jatkuvasti kiinni toisessa. Eikö se merkkaa mitään? Täytyykö kaikki tehdä sinun tavallasi?

Hanki koira, niin saat halia ihan tarpeeksi. Tai vaikka pehmolelu.[/quote]

Tyhmä lehmä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi