Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, joilla imetyksen lätistämät rinnat palautuivat...

Vierailija
16.02.2016 |

Kauan siinä meni? En nyt tarkoita että täysin entiselleen mutta jos edes hieman täyttyivät. Imetystä vähentelen ja rinnat alkaa näyttää aika karulta.

Ja ei tartte niiden vastailla joiden tissit ei ollut moksiskaan...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puoli vuotta meni. Nykyään on täyteläinen 70F.

Vierailija
22/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu vuosi muistaakseni, tai ehkä muutamassa kuukaudessa jo se pahin tyhjyys helpotti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin jo pelķkä raskaus muutti rinnat litteiksi läpysköiksi. Se oli yksi syy, miksi en onnistunut imettämään, kun ei mun riipputissien ja sen sektion jälkeisen jättipallomahan väliin mitään vauvaa mahtunut :(

Mulla taas rinnat kasvo d-kupista f-kuppiin raskaana ja maidon noustessa kuppiin h!!! Nyt vuoden imettäneenä ovat e-kuppia...

Ap

Mulla kans tissit turposi ihan hillittömiksi raskausaikana heti alussa jo kuukausia ennen kuin vatsa alkoi näkymään, ja sitten synnytyksen jälkeen maidon noustessa oli semmoset kivikovat, raskaat jalkapallot ja muistan katselleeni sairaalan suihkun peilistä, että miks kukaan haluaa silikonit :D 

Vierailija
24/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, mutta tulivat ihan entiselleen ja ehkä vähän isommiksikin. Tai ainakin kuppikoko suureni reilusti, mutta ehkä johtuu vastemerkin vaihtamisesta. Olennaista on se, ettei käytä imetystä laihdutuskeinona. Imetysaikana söin kermavaahtoakin ym. vanhan ajan suositusten mukaan. Laihdutus vasta imetyksen loputtua.

Vierailija
25/25 |
15.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kuukausi ja sitten yhden Tallinnan reissun jälkeen ne olivat palautuneet.