Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vitsi mä vihaan ihmisiä

Vierailija
16.02.2016 |

Tai ainakin joidenkin joitakin vaiheita elämässä. :D ei se auta. Pitää päästä tästä jotenkin yli. Ei se tähänkään hyövytä jäähä vihaamaan :D saakeli. Keittää vaan vähän ja ottaa sekin päähän kun siihenkin kuluttaa aikaa ja voimaa. Siihen vihaamiseen ja keittämiseen j siihen että sekin ottaa päähän. Mikä kehä! :D damn :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta sen enempää kantaa tekstiisi;

Mä en vihaa, mutta mä en jotenkaan jaksa ihmisiä. Siis muita kuin perheeseen ja lähipiiriin kuuluvia. Enkä aina jotenkin niitäkään. Olen tällä hetkellä hoitovapaalla hoiva-alan työstäni ja odotan melkeinpä kauhulla sitä aikaa kun pitää palata takaisin töihin ja olla niin sosiaalinen ja mukava työtovereita ja asiakkaita kohtaan ja blaablaablaa. Mä en kestä. Jos saisin ni työskentelisin yksinäni jossain mettässä. Ei tarttis kuunnella kenenkään urpon höpöhöpötyksiä mitkä ei vain kiinnosta.

Vierailija
2/6 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on....välillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsin vitsi.

Vierailija
4/6 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan Suomea. Tämä on hirvee kommunistinen holhoamispaikka. Täynnä hulluja ja lisää syntyy kun ihmisiä ei pakoteta kantamaan vastuuta itsestään. 

Vihaan myös feministejä ja koko ideologiaa. Se on sairas. 

Vihaan myös vihreitä, vasureita, vegaaneja ja sossupummeja. 

Vihaan suurinta osaa naisista ja ja miehistä, koska ovat niin helvetin tyhmiä.

Onhan tämä vihaaminen myrkyllistä, mut minkäs teet. 

Vierailija
5/6 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, tai ainakaan en joskus millään jaksaisi ihmisiä. Joidenkin seurasta toki nauttii välillä, mutta yksinäisyys on kultaa.

Vierailija
6/6 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa ketään, olen vapaaehtoisesti sinkku, jos omistaisin sen verran rahaa, että voisin ostaa jostain maaseudun rauhasta pienen "mummonmökin", jossa kasvattaa kukkia sekä vihanneksia ja parin eläinsuojeluyhdistyksestä pelastetun kissan kanssa elää rauhallista, tasapainoista elämää, olisin maailman onnellisin ihminen.