Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut mieheen jota en tunne, miten edetä?

Vierailija
16.02.2016 |

Tiedän vain hänet ja olen kiinnostunut tutustumaan lähemmin. Miten käytännössä tällaisessa tilanteessa pitäisi edetä, vai kannattaako ollenkaan?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda, eiköhän hänellä ole perhe jne.

Vierailija
2/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole perhettä, tiedän koska stalkkasin kaikki tiedot :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä stalkkasit? Mekin asuimme vuosia erillämme naimisissa ollessamme, eikä sitä millään stalkkaamisella olisi saanut selville.

Vierailija
4/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä stalkkasit? Mekin asuimme vuosia erillämme naimisissa ollessamme, eikä sitä millään stalkkaamisella olisi saanut selville.

Olen 100% että mies on sinkku, usko pois. Mutta miten edetä?

Vierailija
5/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisähaastetta tuo ettei mies tiedä luultavasti minua ollenkaan, liikumme vain osittain samoissa piireissä. Onko lähestyminen todella outoa?

Vierailija
6/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh. Sitten se en ole ainakaan minä ja mitä väliä sillä on onko naimisissa tai seurustelee?

Vierailija
7/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh. Sitten se en ole ainakaan minä ja mitä väliä sillä on onko naimisissa tai seurustelee?

Oletko ihan terve

Vierailija
8/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, mulla sama tilanne :D

Vierailija
9/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi kohtalotoveri! Toivottavasti ketjuun tulee jotain vinkkejä tai kokemuksia aiheesta.

Vierailija
10/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit ihastua jos et tunne?

Vierailija
11/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt vähän enemmän. Miten tiiät miehen? Onko yhteisiä kavereita? Sama työpaikka?

Vierailija
12/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sielunkumppani?

Vierailija
13/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt vähän enemmän. Miten tiiät miehen? Onko yhteisiä kavereita? Sama työpaikka?

Näitä tietoja myös kaipailisin niin neuvoja ois helpompi antaa.

Vierailija
14/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi kohtalotoveri! Toivottavasti ketjuun tulee jotain vinkkejä tai kokemuksia aiheesta.

Niinpä. Kunpa uskaltaisi vaan pyytää vaikka kahville..

Vierailija
15/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne henkilökohtaisesti mutta tiedän millainen hän on ja olen kiinnostunut. Varmaankin olen ihastunut mielikuvaan jonka loin hänestä, mutta tutustumallahan se selviäisi voisinko ihastua oikeasti. Vaan miten oikeasti lähestytään ihmistä jota et tunne ollenkaan? Onko muutenkin huono idea jos nainen tekee aloitteen?

Vierailija
16/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä tietoja myös kaipailisin niin neuvoja ois helpompi antaa.

On vain yhteisiä tuttuja, ei edes kavereita. Tuttujen kautta tiedän ja henkilö herätti heti kiinnostukseni. Otin hänestä selvää ja tunne vain vahvistui että tähän ihmiseen haluaisin tutustua. Viimeksi koin samalla tavalla exäni kohdalla.

Ei olla samalla työpaikalla.

Vierailija
17/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu jossakin tilanteessa hänen lähettyvilleen ja sano vähän vahingossa jotain.

Vierailija
18/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilet, kävelet hänen luokseen reippaasti ja toteat, että voisitte lähteä vaikka drinkeille. Tämä tuntuu olevan nyt muodissa, ainakin Nykissä. En tiedä yhtään miestä, joka panisi pahakseen naisen lähestymistä, vaikkei nainen omaan makuun olisikaan. 

Taidetaan miehen kanssa olla aika epäsopusuhtainen pari, koska miestäni tullaan vähän väliä iskemään, vaikka olen vieressä :D Tosin täällä naiset ovat oppineet aktiivisemmiksi, koska naisia on enemmistö. Kyllä miestä on pyytänyt ulos/ehdotellut seksiä sellaisetkin naiset, joiden kanssa on säännöllisesti töiden kautta tekemisissä. Ei se ole elämää haitannut, kunhan ei jää jankkaamaan.

Rohkeasti vaan :)

Vierailija
19/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyilet, kävelet hänen luokseen reippaasti ja toteat, että voisitte lähteä vaikka drinkeille. Tämä tuntuu olevan nyt muodissa, ainakin Nykissä. En tiedä yhtään miestä, joka panisi pahakseen naisen lähestymistä, vaikkei nainen omaan makuun olisikaan. 

Taidetaan miehen kanssa olla aika epäsopusuhtainen pari, koska miestäni tullaan vähän väliä iskemään, vaikka olen vieressä :D Tosin täällä naiset ovat oppineet aktiivisemmiksi, koska naisia on enemmistö. Kyllä miestä on pyytänyt ulos/ehdotellut seksiä sellaisetkin naiset, joiden kanssa on säännöllisesti töiden kautta tekemisissä. Ei se ole elämää haitannut, kunhan ei jää jankkaamaan.

Rohkeasti vaan :)

Voi asuisimpa jenkeissä, deittailukulttuuri on paljon rennompaa siellä. Täällä Suomessa jännitän aivan kauheasti eikä ihmiset muutenkaan helposti lähesty toisiaan.

Vierailija
20/22 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu jossakin tilanteessa hänen lähettyvilleen ja sano vähän vahingossa jotain.

Hmm, mitä voisin sanoa? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän