Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö turkkilaista miestä saa kohta tuoda maahan kuin rikkaat?

Vierailija
15.02.2016 |

Entä miten saa vaimon peräkammarin poika Venäjältä tai Thaimaasta ?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilaisesta miehestä tulee statussymbooli. Ei ollut naapurin Lissulla varaa ulkolaiseen, sen piti tyytyä tuohon ilmaiseen Hessuun.

Vierailija
2/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö kukaan saa enää muuttaa toiseen maahan? Mitä jos tämä turkkilainen haluaisi muuttaa Suomeen vaikka työn perässä ilman mitään suomipirkkoa odottamassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI 1700 e/kk ansaitseva ole rikas!!!!!!!!!!!!

Vierailija
4/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö kukaan saa enää muuttaa toiseen maahan? Mitä jos tämä turkkilainen haluaisi muuttaa Suomeen vaikka työn perässä ilman mitään suomipirkkoa odottamassa?

Jos sillä on työpaikka niin tietysti saa muuttaa. Silloin saa olla Pirkon kanssakin ihan vapaasti.

Vierailija
5/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turkkilaisesta miehestä tulee statussymbooli. Ei ollut naapurin Lissulla varaa ulkolaiseen, sen piti tyytyä tuohon ilmaiseen Hessuun.

EEEEEEEIIIIHHH!!! Mun mies on Heikki :D :D :D Ai kamala, kehtaanko mä enää lähteä minnekään sen kanssa vai onko hävettävää kulkea ilmaisen Hessun kanssa? :D :D Toivottavasti mun kaverit ei seuraa AV-palstaa.... muuten ajattelevat pian, että "jaahas, siellä se Marja taas menee ilmaisen Hessunsa kanssa, sääliksi käy Marjaa."

Vierailija
6/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EEEEEEEIIIIHHH!!! Mun mies on Heikki :D :D :D Ai kamala, kehtaanko mä enää lähteä minnekään sen kanssa vai onko hävettävää kulkea ilmaisen Hessun kanssa? :D :D Toivottavasti mun kaverit ei seuraa AV-palstaa.... muuten ajattelevat pian, että "jaahas, siellä se Marja taas menee ilmaisen Hessunsa kanssa, sääliksi käy Marjaa."

Eikö sulla raukalla edes turkkilaiseen ollut varaa?

Vierailija
7/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut :( 

Vierailija
8/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut :( 

Voi voi, vähän nyt säälittää.

Vierailija
9/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota seuraavaksi ruotsalainen, nekin on ilmaisia mutta ulkkis on aina vähän hienompi!

Vierailija
10/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onkin gambialainen. Lompakko pullottaa.

t. tk-lääkäri

Vierailija
11/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1700euroa kuukaudessa ja rikas? Ok.

Vierailija
12/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ota seuraavaksi ruotsalainen, nekin on ilmaisia mutta ulkkis on aina vähän hienompi!

Ulkkis = ulkomaalainen. Ruotsalaisetko eivät ole ulkomaalaisia? Ihan yhtälailla nekin on mamuja. Ja ne ihkut brititki/italialaiset/ranskalaisetki on mamuja jos ne muuttaa Suomeen. Diilatkaa sen kanssa.

Vierailija
13/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EI 1700 e/kk ansaitseva ole rikas!!!!!!!!!!!!

Mun eläke verojen jälkeen on vähän yli 1600.

Ja en kyllä yrittäisi pärjätä yksinäänkään Suomessa tolla rahalla.

Elän nyt Virossa jossa minulla on puoliso. Ei haittaa vaikka hän jäi työttömäksi ja tuet täällä on minimaalisia, täällä pystyn elättämään tuolla rahalla toisenkin.

Suomessa just köyhänä olisin yksinkin.

Vierailija
14/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennenhän niitä toi lähinnä rumat, läskit ja köyhät wt-norsut. Taitaa maahantuonti tyrehtyä kummasti.

Vierailija
15/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tänne tuon muutoksen astuessa voimaan saisi edelleen raahata miehen tai vaimon mistä vaan.

Ja ihan hyvä ja tervetullut paikka katsoa peiliin ja ryhdistäytyä, jos ei vaatimus elatuskyvystä täyty. Kyllä aikuisen ihmisen pitää pystyä sen verran kantamaan vastuuta itsestään ja perheestään, että saa omansa elätettyä ilman muiden rahoja.

Vierailija
16/16 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävän tulotason vaatiminen on minusta aivan OK. Ei siis tuoda Suomeen ryöttömiksi ostovaimoja tai turkkilaisia miehiä ellei itse tuota verotuloja syntyvien kulujen kattamiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi