Muita, jotka rakastavat colajuomia?
Kuinka paljon juotte cokista päivässä? :) Minä en juo päivittäin, mutta joka kolmas päivä ostan pullollisen. Parasta on tietenkin aito cokis, mutta Lidlin Siti-cola ajaa melkein saman asian.
Kommentit (4)
Minä! Aikoinaan meni useampi 1.5 litran pullo Pepsi Maxia viikossa, nykyään menee pari tölkkiä Coca Cola Zeroa/kk. Eniten tykkään juuri tuosta Zerosta, jos sitä ei ole saatavilla, yleensä en osta sitten mitään muuta colaa.
Tykkään, mutta vain oikeasta cokiksesta. Olen yrittänyt näitä light-versioita, mutta ei, sokeria sen olla pitää.
Melkein joka päivä juon puoli litraa ja jonkin suolaisen kanssa nimenomaan. Pizza ykkönen, mutta popparit tai ihan hyvät voileivätkin käyvät. Muuten syön terveellisesti ja olen ihan hoikka. Pidän pahettani hyvin pienenä sellaisena.
N49
Itse olen kokeillut tarjolla olevat kolat ja kolankorvikkeet. Ykkösenä edelleen se aito ja oikea Coca Cola ja tiukasti kakkossijalla Lidlin Siti - kola. Pepsiä en diggaa. Tuon sitikolan litrahinta on 0.25 euroa ja kun sen kaataa isosta pullosta kolmeen puolen litran pikkupulloon niin ei edes pääse väljähtymään vajaassa pullossa. Minusta 0.125 euroa puolen litran kolapullosta on hyvä hinta. Jos kolaa tekee itse uutteesta Sodastreamilla niin pelkkä hiilidioksidi tulee litraa kohti kalliimmaksi...
Pirkka Cola on karsein kolankorvike mitä koskaan olen maistanut, hirveää myrkkyä. Kakkosena karseudessa Xtra Light cola. Rainbow Cola pääsee korvikkeena suunnilleen samoihin Sodastreamin vakiokolan kanssa.
Joisin enemmänkin mutta jo nykyinen käyttö näkyy hampaissa. Hammaslääkäri varoittelee eroosion jäljistä ja mahdollisesta vihlomisesta.
Minä! Mun mielestä parasta on Pepsi Max, mutta Rainbowin light-cola kelpaa silloin kun nuukuus iskee. Yritän kyllä päästä tuosta paheesta eroon ja ostaa mahdollisimman harvoin. Mutta kun se on vaan niin hyvää :)