Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mies tuntee tyttöystäväänsä kohtaan, kun sanoo

Niinaus
15.02.2016 |

pitävänsä pitkäaikaisesta tyttöystävästään erittäin paljon, mutta että he käyttävät rakkaus-sanaa hyvin harkiten. Eivät myöskään juhli merkkipäiviään mitenkään tai oikeastaan edes muista vuosipäiväänsä. Omituista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo varmaan lähinnä, että se on mies. Miehillä joko ei ole tunteita, tai sitten niitä ei osoiteta, ikinä.

Vierailija
2/8 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, ihan normaalia. Ei kaikkia ole mitään romantikkoja. Minä olen nainen joka ei muista edes mitään vuosipäiviä, enkä halua mitään kukkapuskia tai sormusta, jopa joululahjat toisillenne päätettiin lakata ostamasta. miksi ei saisi olla onnellinen sellaisessa suhteessa kuin on? Miksi kaikkien suhteiden täytyisi olla sellaisia että vannotaan joka käänteessä rakkautta ja juhlistetaan vuosipäiviä? Mä voin vannoa etten edes hirveästi rakkaudesta tiedä, en siis itse mihinkään romanttiseen rakkauteen jaksa edes uskoa, mutta meillä on loistava yhteinen elämä ja viihdytään toistemme seurassa sekä seksi on upeaa. Mitä muuta tähän pitäisi väkisin vääntää kun näin on ihan hyvä. Ei meillä silti tunnetta puutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo varmaan lähinnä, että se on mies. Miehillä joko ei ole tunteita, tai sitten niitä ei osoiteta, ikinä.

Typerää yleistämistä.

Vierailija
4/8 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh.Joo Seurustelevat ovat naimisissa yksi lapsi hyvältä kuulostaa eteenpäin! mars mars

Vierailija
5/8 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö. Me ollaan miehen kanssa oltu 8 vuotta pariskunta, tehty 2 lastakin. Silti ei juhlita parisuhteen merkkipäiviä taI huudella joka puheluun rakastamisia. Kyllä me silti ihan tosissaan rakastetaan, vaikka ei kumpikaan olla sellaisia "elokuvaromanttisia". Enpä ole koskaa ajatellutkaan että joku voisi ihmetellä tätä?

Vierailija
6/8 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole koskaa ajatellutkaan että joku voisi ihmetellä tätä?

Kertonee jotain sun älykkyydestä.

Vierailija
7/8 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on heidän suhteensa, hittoako siitä murehdit, hommaa oma suhde tai keksi joku harrastus/tekemistä.

Vierailija
8/8 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole koskaa ajatellutkaan että joku voisi ihmetellä tätä?

Kertonee jotain sun älykkyydestä.

Hyvin mahdollista. Haluatko sä vähän avata sun suurta viisautta kun tosta viestistä se ei tullut mitenkään ilmi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan