Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt se on loppu, kertakaikkiaan! Ei enää sokeria!

Vierailija
15.02.2016 |

Lähteekö joku mukaan tähän projektiin?

Aloitin tänään sokerittoman. (yön vain kerran viikossa herkkuja).
Pannassa myös vaalea vilja.

Yritän kehitellä opiskeluihin uuden riippuvuuden.

Olen ollut tämän päivän ilman sokeria ja nyt jo olo huomattavasti parempi.

Hyi mua. Miten havahduin tähän vasta nyt?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilen samaa. En ihan kokonaan jätä sokeria pois, mutta huomattavasti vähemmän syön, kuin ennen. Esim. kahvisokeri jäi pois, se tekee jo monta tl päivässä.. Kyllä eron huomasi heti, nimittäin vierotusoireista. pääkipu, nyt jo helpottaa..

Vierailija
2/10 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ekan viikon ihan järkyttävä sokerin himo, koko hereillä olo ajan. Sitten alkoi helpottaa. Kuukauden olin ilman ja kun maistoin lemppariherkkujani niin hyi hitto miten kauhealta se teollisuusmössö maistui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin alkaa karkittomalle. Hedelmiä aion syödä jatkuvasti ja ton leipäpussin loppuun, kun mies osti. Yleensä en leipää jaksa vetää. Mun pahe on just vaan ne perkeleen karkit, suklaat ja leivonnaiset

Vierailija
4/10 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio luopua sokerista.

En juo enää, en polta enkä käytä muitakaan päihteitä. (Ok, valehtelin, oon koffeinisti.)

Jos haluan herkkuja, syön herkkuja.

Jos haluan leipoa, leivon.

Jos haluan karkkeja kun katson leffaa, syön niitä.

En vain jaksaisi sellaista elämää etten soisi itselleni mitään mitä haluan.

Vierailija
5/10 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pääasiassa ilman lisättyä sokeria ja vehnää. Näillä mennään aika pitkälle. 

Vierailija
6/10 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin alkaa karkittomalle. Hedelmiä aion syödä jatkuvasti ja ton leipäpussin loppuun, kun mies osti. Yleensä en leipää jaksa vetää. Mun pahe on just vaan ne perkeleen karkit, suklaat ja leivonnaiset

Minulla sama. Karkkia, suklaata ja sokerisia juomia tulee todella usein nautittua. Ja sen huomaa vartalosta. Ei nyt mitään kymmenien kilojen ylipainoa, mutta sellainen turvotus koko ajan. Hedelmiä aion jatkossakin syödä, mutta kaiken turhan makean yritän karsia eli mukana olen!

Vierailija
7/10 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sokeriton tammikuu. Himosin suolaa, ahmin poppareita ja sipsejä. Loppukuusta alkoi tehdä mieli lihaa. Olen ollut pescovege seitsemän vuotta... Nyt takaisin vanhassa sokerinsyönnissä.

Vierailija
8/10 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon teillä sokeria sitten oikein kuluu? Itsellä taitaa mennä aika vähän. Tänään söin pojalta jääneen puolikkaan kismetin, sitä ennen söin jouluna suklaata. Viikonloppuna lisäsin myös pari teelusikkaa sokeria maustamattomaan jugurttiin. Ihan mielenkiinnosta siis, paljonko syötte normaalisti sitten?

Vierailija
9/10 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaliruuassa ei sitä sokeria tule mitään kauheita määriä. Minulla se ongelma on nimenomaan noissa herkuissa joita on "pakko" syödä. Olen siis sokerikoukussa.

Vierailija
10/10 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos mulla menee ainakin neljä kuppia kahvia päivässä, se tekee jo 8 teelusikkaa sokeria. Ja siihen vielä joku leivos työpäivän jälkeen (mies ostaa :D). Nyt olen siis luopunut kahvisokereista ja koitan noita leivoksiakin vältellä.. Jos on pakko jotain makeaa, niin voi vaikka itse äkkiä tehdä muffinsit, jotka maustetaan hunajalla. t. 1

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi