Eka kertaa kokovartalohierontaan
En ole siis ennen käynyt hieronnassa ja varasin ajan. Ollaanko siinä pöydällä alusvaatteissa? Onko viisainta laittaa perus alkkarit vai narut? Odotan innolla sillä on vähän hartiakipua :)
Kommentit (19)
Pikkarisilleen riisut. Ei oo väliä hierojan kannalta onko naru- vai mummotyyliset.
Joo alusvaateissa ollaan ja hieroja peittelee sut pyyhkeillä tms. alkkareiden mallilla ei ole väliä mutta ritsikat olisi hyvä olla selänpuolta avattavat jotta hartiahieronta käy kätevämmin.
Mie oon käynyt hieronassa kymmeniä kertoja, helpottaa kyllä. Ihan perus alusvaatteissa. Miun 22v urheilikapoika käyttää stringejä ja hän kysyi että kehtaako mennä hierojalle ne jalassa? Mie vähän olin epäröivä. Mitäs te sanotte?
Vierailija kirjoitti:
Mie oon käynyt hieronassa kymmeniä kertoja, helpottaa kyllä. Ihan perus alusvaatteissa. Miun 22v urheilikapoika käyttää stringejä ja hän kysyi että kehtaako mennä hierojalle ne jalassa? Mie vähän olin epäröivä. Mitäs te sanotte?
Kyllä kait niissä voi, ei väliä.
Miten niin rintsikat olis hyvä olla takaa avattavat? Nehän otetaan ihan itse pois ennenkun mennään siihen plintille makaamaan, eli ihan sama mistä ne avataan..
Kunniallinen nainen ei koskaan mene vieraan miehen hierottavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kunniallinen nainen ei koskaan mene vieraan miehen hierottavaksi.
Kuka tässä nyt menekään VAAN hierottavaks!
Kyllä siihen plintille mennään ihan rintsikat päällä ja hieroja sitten aukaisee ne hakaset. Pyyhkeillä peitetään ne vartalon osat, joita ei käsitellä sillä hetkellä. Hierojan tulee toimia erittäin hienovaraisesti ja ihmisen intimiteettisuojaa kunnioittaen. En toki tiedä millaisilla hierojilla olette käyneet, mutta näin meille koulussa (fysioterapia) opetettiin.
minulla ainakin on hyvin hienotunteinen naishieroja ja hän haluaa että menen liivit päällä pedille ja hän avaa liivit, pakarat hän hieroo housujen päältä ja pitää ihanasti lämpöisten pehmeiden lakanoiden alla kaikki muut kropan osat eli jos hieroo vasenta jalkaa se on ainoa mikä on peittojen alta pois. Välillä kylminä päivinä hän on pitänyt kuumavesipulloa peittojen välissä.
Lisäksi hänellä on ihana tapa olla koko ajan kiinni hierottavassa eli kun siirtyy toiselle puolelle pitää kättä kokoajan esim selän päällä, sama kun ottaa lisää hieronta öljyä. Ja vaikka hän hieroo omassa huoneistossa yksin ei hänellä koskaan ole puhelin päällä kun hän hieroo.
Olen kyllä ollut kaiken maailman törppöjenkin hierottavana, kerrankin yksi mieshieroja höppötteli koko ajan ja lopulta tuli mielikuva että ollaan joskus liikuttu samoissa nuorisoporukoissa, vaikka minä en mitenkään häntä tuntenut, oli kyllä ahdistava kokemus maata alastomana, pikku pöksyissä, sängyllä miettien kuka tuo lääppijä muka on, pitäisikö tuntea.
Mä en ole koskaan tykännyt tuollaisesta "virallisesta" lääppimisestä!
Voiko siis miun poika mennä stringeissä nais-hierojalle? Hän ei muita tykkää käyttää (tiedän kun pesen pyykit) ja asuu vielä meiän luona..
Täällähän on hyviä kommentteja kiitos. Tv: Aloittaja
Olenkohan tehnyt pahan etikettivirheen, kun olen riisunut rintsikat ennen pöydälle menoa? Olen ajatellut että se helpottaisi hierojan työtä, kun ei kesken kaiken tarvitse availla rintaliivejä. En ole ujo, joten minua ei haittaa siinä tilanteessa olla hetken rinnat paljaina, ja olen ajatellut ettei hierojaakaan haittaa, kun varmasti on nähnyt erilaisia vartaloita.
Tarkoitus ei ole mitenkään esitellä itseäni, eipä näissä A-kupin rinnoissa mitään esiteltävää olisikaan.
Olen tasan yhden kerran jättänyt rintsikat päälle, jolloin hieroja pyysi itse minua avaamaan ne. Ja sitten noin 50 kertaa ottanut kokonaan pois, eihän siitä mitään tule kun ne olkaimet siinä seilaa ja pitäis vielä kääntyä ympärikin jossain vaiheessa... Pyyhkeillä peitellään niin ettei hieroja kyllä mitään ylimääräistä näe.
Kyllä voi laittaa on helpompi hieroa.
Hieronnalla ei ole mitään kliinisesti todettua vaikutusta joten ihan turhaan siellä juoksette. Jos on kipuja niin ne lähtee raittiilla ilmalla ja liikkumalla, tai sitten lääkärissä jos jotain todellista vaivaa.
Hieronta ei korjaa mitään, hierojat lähinnä vie ihmisiltä rahat ja sitten lääppii jonkun aikaa, ja porukka menee sinne uudelleen ja uudelleen kun ollaan niin vieraannuttu todellisesta elämästä että se muka tuntuu hyvältä. Kyllä jämpti on niin että ainoa henkilö joka pääsee itseensä koskemaan on oma aviopuoliso.
Kylläpä sitä nyt salarakkaasta maalaillaan ;)