Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies lakkasi vastaamasta viesteihin..

Vierailija
15.02.2016 |

..ekan seksikertamme jälkeen. On niin likainen ja surkea olo :( luulen, etten ikinä enää tapaile miehiä. Näen kuitenkin, että mies on lukenut/nähnyt viestini.. mikä sika.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko huono pano?

Vierailija
2/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit huono pano. Ensi kerralla annat ryppyreikää, saa panna tissien väliin ja sitten nielet kiltisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit olla vaan sille yhen kerran hauskuutta. Mut oottele, se ottaa kyl uudestaan taas yhteyttä kun sen tekee mieli lisää.

Vierailija
4/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mikä sika toi sun "mies".. ja nynny! Olis munaa ees sanoo suoraan jos ei halua sua tapailla enää :(

Häntä pystyyn, hani, vaikka hakaneulalla :)

Vierailija
5/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ollut tyytyväinen seksiin. Eipä siinä sen ihmeempää. Pää pystyyn ja uutta etsimään. :)

Vierailija
6/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perusmeininkiä miehiltä. Tuotahanse usein on.. Tuliko jotenkin yllärinä?

Vierailija
7/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisit olla vaan sille yhen kerran hauskuutta. Mut oottele, se ottaa kyl uudestaan taas yhteyttä kun sen tekee mieli lisää.

Ja sitten ET vastaa tuollaiselle miehelle mitään.

Vierailija
8/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailtiinkohan me samaa miestä..

Vierailija
9/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin. 

Vierailija
10/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se tyyppi arvoonsa ja katsele eteenpäin. Plenty of fish in the sea :) Ja jos haluat olla kostoksi ilkeä, niin puhut yhteisille tutuille (jos heitä on) vähän surkuttelevaan sävyyn, kun miehellä oli niin pieni  :D 

Vierailija
11/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa antamasta eka treffeillä, lortot!

Vierailija
12/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa antamasta eka treffeillä, lortot!

Naisvihaaja.

Miehet voivat halutessaan tehdä noin parinkin kuukauden tapailun jälkeen jos niillä on mielessä vain yksi motiivi.

Vierailija
13/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu

Vierailija
14/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu

Tuon tempun ainakin minulle teki yksi oikeasti ja varmasti sinkku.

Vierailija
15/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailemani mies on viilentynyt muutaman päivän aikana. Seksiä ei ole vielä ollut. Tapasimme viimeksi perjantaina ja olimme hyvin tyytyväisiä iltaamme.  Minulla oli viikonloppuna oma aiemmin sovittu meno ja sen jälkeen mies ei ole ollut oma itsensä. Tuo meno oli sovittu jo ennen kuin olin tätä miestä tavannutkaan. 

Vierailija
16/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää vältellen saada sinut ymmärtämään että se oli vain pyllyttelyä yhden kerran eikä mitään muuta.

Tietysti voisi sen kyllä sanoa ihan suoraankin niin asia tulisi sinullekin kerralla selväksi etkä haikailisi tai jaarittelisi sen perään.

Ilmeisesti sinulle jäi erilainen käsitys teistä kuin hänelle.

Nykyään paukutetaan heti ekoilla treffeillä eletään sentään jo vuotta 2016 romantiikkaa ja muu kuhertelu saa jäädä.

Kieli suuhun ja mulkku puohon ja katsotaan miten onnistui että tuleeko toisia treffejä vai ei :D

Vierailija
17/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailemani mies on viilentynyt muutaman päivän aikana. Seksiä ei ole vielä ollut. Tapasimme viimeksi perjantaina ja olimme hyvin tyytyväisiä iltaamme.  Minulla oli viikonloppuna oma aiemmin sovittu meno ja sen jälkeen mies ei ole ollut oma itsensä. Tuo meno oli sovittu jo ennen kuin olin tätä miestä tavannutkaan. 

Oiskohan muutoksen takana joku miehen oma 'meno' viikonloppuna kuin niinkään sinun menosi?

Vierailija
18/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parempi nyt kun kuukauden päästä. Paska mikä paska ja tuskinpa mikään löytö, joten ota opiksesi ja jatka matkaa.

Vierailija
19/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan.  Mies olisi halunnut panna perseeseen ja sinä kieltäydyit jyrkästi

Vierailija
20/66 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, kuinkahan monta kertaa noita tuli menneisyydessä vastaan. :D Turha noita on murehtia, ei niissä ole mitään menettänyt. Kyllä niitä kunnollisia ja mukaviakin miehiä piisaa, että älä nyt heitä pyyhettä kehään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme