Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua "määrittää suhdetta"

murheellinen rakastaja
15.02.2016 |

Olemme reilu parikymppinen pari. Olemme tapailleet reilu 4kk. Eilen kysyin mieheltä että haluaako hän että me seurustelemme tai saanko kutsua häntä minun poikaystäväksi. Vastaus oli : miksi kaikki pitää määrittää? Keskustelu eteni siihen että hän ei koe että seurustelemme, vaan että meillä on "juttua". Minusta tämä ei poikkea seurustelusta millään tapaa. Se että kutsuisin häntä poikaystäväkseni ja että seurustelisimme olisi minulle pelkkä muodollisuus, mutta en enää tiedä mitä ajatella. Olen itse umpirakastunut henkilöön, mutta pelkään että en saa vastarakkautta. Mies ei kykene puhumaan tunteistaan koska ei kuulema ole tottunut siihen. Ei anna ottaa kuvaa jossa olemme yhdessä tai muuta "pikkuromanttista". En enää jaksa uskoa että mies on tosissani kanssani tai että mitä hän pelkää.
Nyt apua ja vinkkejä miten toimia !

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis normaali prinsessaharhailija.

Vierailija
2/14 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole tarpeeksi kiinnostunut. Heivaa sut heti kun löytää paremman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissaan mies ei tunnu olevan. Oletteko sopineet ettei muita tapailla? Jos ette, niin sinuna rentoutuisin miehen kanssa, pyrkisin pitämään tunteeni aisoissa ja nauttimaan vapaudesta. Tapaile muita miehiä. Käy ainakin treffeillä. Mies voi muuttaa mielensä kun huomaa, ettet olekaan "varalla". Jos ei, niin ei. Toinen vaihtoehto on sanoa suoraan, ettei sinun ole hyvä tuollaisessa säädössä, eli joko homma määritellään paremmin tai sinä lähdet.

Vierailija
4/14 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä ettei mies ole yhtä ihastunut. Ja kuulostaa  muutenkin pöntöltä mieheltä :( Tuo ettei anna ottaa kuvaa jossa olette yhdessä kuulostaa tosi oudolta.

Vierailija
5/14 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehen kanssa samaa mieltä. Neljä kuukautta on joillekin tosi lyhyt aika ruveta kutsumaan tapailua parisuhteeksi. Varsinkin yhteiskuvien ottaminen voi olla vastenmielistä. Anna hänelle puoli vuotta aikaa ja kysy sitten uudelleen, jollet ole siihen mennessä huomannut käytännössä muutosta hänen asenteeseensa. Hiljaa hyvä tulee.

Vierailija
6/14 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä mies "juttuineen" mäkeen.

- Ei joko ole kiinnostunut sinusta tositarkoituksella

- Sitoutumiskammoinen

- Hänellä voi olla toinenkin nainen kierroksella, varsinkin jos ei anna ottaa kuvaa teistä.

Vierailija
7/14 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailee muitakin ja etsii parempaa. Heivaa se.

Vierailija
8/14 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme sopineet ettei tapailla muita, ja kyllä mies pussailee ja hiplailee muualtakin kuin pyllystä :D . kerran on sanonut pienen sanaharkan yhdeydessä että kyllä hän musta tykkää ja välittää, mutta ulosanti on hänelle hirveän vaikeaa. Olen miettinyt tuota samaa että joko annan miehelle vaihtoehdon että määrittää mikä suhteemme on tai lähden pois koko touhusta, mutta sitten pelkään että menetän hänet kokonaan. Mutta toisaalta onko se parempi sitten tässävaiheessa. 

Muutin juuri kuukausi sitten sattumalta samaan kaupunkiin jossa mies asuu työnperässä ja en tunne täältä oikein viellä ketään muita, ja sekin pelottaa ,että menetän samalla ainoan ihmisen jonka kanssa voisin vietää vapaa-aikaani.

YP

Vierailija
9/14 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua tuo kuvanotto jäi kanssa vaivaamaan todella paljon että mikä siinä on. Kysyin montakertaa ja sain vastaukseski että " en vain ole sellainen ihminen joka tykkää ottaa tuollaisia kuvia, niin sitten niitä ei myöskään oteta, ja vaikka kuinka jankkaisit et saa syvällisempää vastausta" .. se että hän myös kiihtyi siitä asiasta oli todella outoa käytöstä häneltä.

Vierailija
10/14 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutu kiireiseksi. Vastaa kaikkiin viesteihi, muttei heti. Älä tee aloitteita, ole koko ajan menossa ja tulossa. Älä ripustaudu.

Kun tapaatte, ole iloinen ja teipas, äläkä jauha suhdettanne. Käyttäydy kuin se olisi sulle vain yksi ajanviete muiden joukossa.

Uskon, että poitsu alkaa asumaan sun oven takana...

11/14 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä :) täytyy nyt yrittää ottaa vähän "kylmempi" asenne tähän suhteeseen.

Vierailija
12/14 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minua tuo kuvanotto jäi kanssa vaivaamaan todella paljon että mikä siinä on. Kysyin montakertaa ja sain vastaukseski että " en vain ole sellainen ihminen joka tykkää ottaa tuollaisia kuvia, niin sitten niitä ei myöskään oteta, ja vaikka kuinka jankkaisit et saa syvällisempää vastausta" .. se että hän myös kiihtyi siitä asiasta oli todella outoa käytöstä häneltä.

Minä en pidä siitä, että minusta otetaan kuvia, en ole koskaan pitänyt, edes pienenä. Eräs tuttuni on ottanut projektikseen ottaa kaverikuvan jokaisen tuttunsa kanssa, mutta minä en halua. Jouduin sanomaan lopulta, että minun kohdallani hän saa tehdä poikkeuksen, tai minä lähden. Kinuaminen loppui.

Ylempää saa selville, että olette tapailleet kaukosuhteessa neljä kuukautta ja että sattumalta muutit miehen kotikaupunkiin kuukausi sitten. Ja nyt sinua pelottaa olla ihan yksin uudessa kaupungissa, jos mies ei haluakaan olla poikaystäväsi.

Asetuopa nyt tuon miehen kenkiin mielikuvaharjoitteluun. Tapasit kivan miehen neljä kuukautta sitten ja olette tapailleet ja pussailleet ja hiplailleet, kun olette olleet samalla paikkakunnalla. Neljä viikkoa sitten mies muuttikin sattumalta asumaan sinun kotikaupunkiisi ja nyt haluaa ottaa yhteiskuvia ja vakiinnuttaa suhteenne seurusteluksi. Sinulla on omat kuviot, tottumukset, työ ja kaveripiiri, mutta mies haluaa muodollisesti poikaystäväksesi, koska hän ei muitakaan tunne ja häntä pelottaa, että hän menettää sen ainoan ihmisen, jonka kanssa viettää vapaa-aikaa.

Hidasta vauhtia äkkiä, jos haluat pitää miehen edes ystävänäsi. Minä nimittäin hänenä jo juoksisin, olet sinä semmoisen takiaisen itsestäsi tehnyt.

Nro 5

13/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tuommoinen tyyppi. Itse ennen nykyistä poikaystävääni jäin roikkumaan kaikenlaisiin surkimuksiin, etsien syitä jäädä roikkumaan, kuten sinäkin. Mielestäni 4kk on jo sellanen aika, että kyllä siinä tietää, haluaako toisen kanssa alkaa seurustelemaan jos ON OIKEASTI KIINNOSTUNUT. Vaikuttaa kaiken lisäksi, että hän tapailee muitakin naisia. Nyt varmasti tuntuu kauhelta menestykseltä jättää tämä mies, mutta usko pois, kun löydät jotain arvoistasi tämä ei ole kuin hassu muisto!

Vierailija
14/14 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä neljässä kuukaudessa tietää, kiinnostaako ja haluaako edetä enempään, vaikka olisi tapaillut vain kaukosuhteessakin. Eli hyväksyttävä on, että tämä mies ei nyt halua. Ehkä sillä on sitoutumiskammo, ehkä se etsii jollain tapaa sopivampaa naista, ehkä se haluaa olla poikamiehenä.

Ja toi valokuvajuttu: voi olla, että takana ei olekaan se, että hän ei halua mitään todisteita tedän olemattomasta suhteesta, mutta vaikkei olisikaan, niin ihmiset jotka rakentaa tuollaisia sekä omaa että muiden elämää rajoittavia periatteita valokuvaamisesta yms eivät ole ihan terveitä, eikä niiden kanssa elämästä tule miellyttävän helppoa ja mukavaa, vaan sellaista, jossa muistakin turhista asioista tehdään tarpeettoman vaikeita. (Siis oikeesti, Allahko se kuvittelee olevansa vai mikä sillä on?)

Sinänsä en kyllä itse muista, että nykyisen mieheni kanssa olisi koskaan käyty sellaista "suhteenmäärittelykeskustelua", jossa olisi todettu, että "nyt seurustellaan ja ollaan poikaystävä ja tyttöystävä". Oikeastaan meidän kihlaus ja hääpäivän päättäminenkin olivat sellaisia "jahas näin näyttäisi olevan" - tyyppisiä keskusteluja. Jotenkin kaikki vaan oli selvää sen enempää määrittelemättä - ja tulokset ovat kestäneet jo pari vuosikymmentä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi