Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinkut, milloin viimeksi olette saaneet

Vierailija
15.02.2016 |

nauttia seksistä? Siis muuten kuin omin avuin.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floridassa varmaan :)!

Vierailija
22/56 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 3kk aikaa. Sitä ennen säännöllisesti 20v, kun olin suhteessa.

Vierailija
24/56 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni siinä jotain puolitoista vuotta. Syynä oli se, etten halunnut uutta suhdetta, mutta irtosuhteista en saa mitään iloa.

Vierailija
25/56 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siitä yli vuosi, koska en saa irtonumeroista yhtikäs mitään irti ja taas sopivaa (kiinnostavaa) kumppaniehdokasta ei ole tullut vastaan. Mut eipä haittaa, useita kertoja viikossa omin avuin onneen, mulle (orkuissa) ei nimittäin ole mitään eroa yksin tai kaksin :) Läheisyyttä toki kaipaan, mutta sitäkään ei aidosti irtonumeroilta saa. 

Vierailija
26/56 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden marraskuussa, nyyh! Oli kyllä hyvää ja riittävästi.

Vierailija
27/56 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikonloppuna 3 krt. Lapset isällään :)

Kysymys oli osoitettu sinkuille, sinkuilla ei ole kakara laumaa...hus pois!!!!

Öh, no tottakai ihminen voi olla sinkku, jolla on lapsia. Kuka tahansa itseään sinkkuna pitävä voi mun mielestä vastata!!! Se parisuhteeton seksihän tässä oli pääasiassa, eikä se onko lapsia vai ei. 

Vierailija
28/56 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aiitä toista vuotta aikaa... Olenko outo vai vain yksi elävä todiste siitä, että seksi on joko yliarvostettua tai, ainakaan sen puutteeseen ei kuole... Toki olsihan se kiva, mutta, mutta taidan olla vähän nirso tai sitten käytän liian paljon aikaa muuhun. En näet jaksa hakemalla hakea itselleni seksikumppania. Ja totta. Kyllä hieman suorituspaineetkin ovat kasvaneet... En kuitenkaan koe että olsin ajanut itseni umpikujaan. Mieluummin  olen yksin kuin  huonossa seurassa..  

Vierailija
29/56 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siitä nyt jo yli kuukausi. Nyrkkikyllikki on tässä auttanut...

Vierailija
30/56 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen, jumalalle kiitos tinderistä! T. N27

Vierailija
31/56 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- - "Kysymys oli osoitettu sinkuille, sinkuilla ei ole kakara laumaa...hus pois!!!!"

Miksi ei voisi olla?  Nainen voi saada lapsia ilman, että lasten isä (mies) saa edes koskaan tierää, että hänen siittiöidensä kautta maailmaan synytynyt lapsi/_a. Mies tai nainen voi myös yksin adoptoida lapsen, tai mahd. jopa monikossa lapsia. Myös moni lasten kanssa yksinhuoltajaksi, tai yhteishuoltajaksi jäänyt kun avioliitto tai avoliitto on päättynyt voi minusta kutsua oikein hyvin sinkuksi. - Viehko tapa on nimitys uusioneiti, mutta uusio-poikamies (-herra) kuullostaa, ainakin minun korvaani vähän kömpelöltä. Jos aviliitto on päättynyt 2. kuolemaan, niin silloin tietysti voi kutsua (itseään) leskeksi, joka kyllä viittaa minusta enempi siihen, että on ollut aviossa. Mutta hieman kököltä kuullostaa ilmaisu avoleski, miksei siis sinkku?         

Vierailija
32/56 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuun alussa viime vuonna. En löydä oikeanlaista seurustelukumppania, joten tyydyn pelkkään seksisuhteeseenkin. Mistä vaan sellainen tulisi. Olen hoikka, urheilullinen ja kauniiksi sanottu nainen. 

Vierailija
33/56 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvulla, eli siis vuosikymmenellä. Vuotta en muista tarkkan, mutta se oli joko 07 tai 08.

Vierailija
34/56 |
17.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän on ,kun joillakin naisilla on useita miehiä kierroksessa yhtaikaa ja sitten meille osalle ei löydy sitä yhtäkään. Ja en ole ylipainoinen, ruma tai hoitamaton. Ehkä luonteessa sitten jotain epämukavaa.

Vierailija
35/56 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joulukuun alussa viime vuonna. En löydä oikeanlaista seurustelukumppania, joten tyydyn pelkkään seksisuhteeseenkin. Mistä vaan sellainen tulisi. Olen hoikka, urheilullinen ja kauniiksi sanottu nainen. 

Kaikkialta jos et nirsoile

Vierailija
36/56 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin viikko sitten viime viikon tiistaina. Sitä edellinen kerta oli joulukuun puolessa välissä.

Vierailija
37/56 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Vierailija
38/56 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkialta jos et nirsoile

Ei kai kenellekään käy kuka tahansa.

Vierailija
39/56 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi 2014 syyskuussa. Panettaa kllä kovasti mutta toisaalta en ehkä uutta parisuhdetta vielä halua ja pelkkä seksi ei oikein nappaa, vaikka sekin vaihtoehto alkaa tuntua hyvältä ajatukselta.

N32

Vierailija
40/56 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25v mies. Olen ollut sinkku koko elämäni ja varmaan myös loppuelämäni. Seksiä sain kerran kesällä 2009 ja 2010 ja heti perään syksyllä 2014 :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme