Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla kusipää mies?

Vierailija
15.02.2016 |

Mies on alkanut vihata koiraamme, joka on ollut meillä 8 vuotta . Koira on arka ja pelkää esim jäistä tietä (matkanteko on hidasta). Äsken itse halusi viedä sen ulos ja takaisin tullessa sanoi että haluaa laittaa koiran hautaan . Syyttää koiraa kaikesta, ettei muka harrasta mitään koiran takia (minä käytän koiraa 80% kerroista ulkona lasten kanssa!).

Mies kertoo aina "täytyy mennä aamukakalle" ja minua kiusaa jos huomaa että olen käynyt isommalla asialla. Siis sanoo jotain tyhmää "kävitkö paskalla" vaikka tietää etten pidä siitä.

Vonkaa seksiä joka ilta ja olettaa että jaksan vaikka teen kotona 90% kaikesta. Ei pidä huolta itsestään , juo joka ilta olutta, syö karkkia . Olen alkanut lenkkeillä ja mieheltä alkanut tulla outoja kommentteja asiaan liittyen esim "pohkees on kasvanut, nyt riittää".
Jne jne..

:(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä

Vierailija
2/10 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minulla oli varattu ehkäisyneuvolaan aika ja sanoin että mielelläni menisin yksin, jos mahdollista . Miehelle tuli työkiire ja minun piti ottaa vilkas taapero mukaan . Huokaisin, en valittanut tai haukkunut . Mies tähän että "oletko joku kehitysvammainen jos et lapsen kanssa voi lääkäriin mennä " . Ulkopuolisille mies on aina hirmu mukava ja supliikki tyyppi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Jätä se sika!

Vierailija
4/10 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei nyt ihan kusipää, niin aika tahditon ainakin!

Vierailija
5/10 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
6/10 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

on.

Vierailija
7/10 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat tietää vastauksen itsekin.

Vierailija
8/10 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sun oikeasti es kysyä? Siis ilmeisesti sä oot vähän yksinkertainen ja olet yhdessä kusipään kanssa, hieno liitto. Muuten mahtavaa mallia näytät lapsillesi siitä minkälainen käytös on parisuhteessa hyväksyttävää.

Vierailija
9/10 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo koiran vihaamista ole? Kunhan nyt purkaa kiukkuaan sinuun koira välikappaleena. Pyydä perustelemaan, miksi ei juuri koiran vuoksi voi harrastaa mitään?

Kakkajuttu kuulostaa sellaiselta huumoripitoiselta flirtiltä lähinnä. Mutta jos se ärsyttää, niin sitten pyydät suoraan lopettamaan. En nyt itse tuossa mitään niin kauheaa näe, että kusipääksi lähtisin nimittelemään. 

Jos olet kotona, niin minusta sinulle kuuluukin suurin osa kotitöistä. Se on selvä... ja miehet nyt tuppaavat vonkaamaan. Auta armias sitä päivää, kun ei enää vonkaakaan. Sitten sinulla vasta valittamisen aihetta täällä on. 

Vierailija
10/10 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vielä mitä hyvää on miehessä, joka välttelee kotihommia, makaa sohvalla kaljan ja karkin voimalla, on tökerö, seksiä vonkaava mulkku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan