Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myydäänkö missään aurinkolaseja vahvuuksilla, "valmislaseja", vastaavia kuin marketeissa lukulaseja?

Vierailija
15.02.2016 |

Tavarataloissa en ole nähnyt..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin optikolla, olikohan se Silmäasema, siellä olen nähnyt.

Vierailija
2/11 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta omien lasien päälle laitettavat. Ainakin silmäasemalla oli viime kesänä monta eri mallia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinuslaseja ei saa Suomessa myydä valmislaseina, vain pelkkiä lukulaseja. Muualta kuin Suomesta voi käsittääkseni ostaa myös miinuslaseja "Tiimari" -laseina.

Vierailija
4/11 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti :). Silmäasemalle siis katsomaan ja noita omien päälle laitettavia. 

Vierailija
5/11 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nissenillä oli viime keväänä myynnissä noita omien lasien päälle laitettavia aurinkolaseja. Oma pää on ilmeisesti liian pieni, möivät ei-oota kun kaikki olivat niin isoja :(

Vierailija
6/11 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nissenillä oli viime keväänä myynnissä noita omien lasien päälle laitettavia aurinkolaseja. Oma pää on ilmeisesti liian pieni, möivät ei-oota kun kaikki olivat niin isoja :(

Ääks, mullakin on pieni pää :D. Lastenkoon lukulasitkin passaa hyvin! 

Noo, käynpä katsomassa optikkoliikkeistä kuitenkin. Kesäisin on ollut hieman hankalaa, kun olen sovitellut kahdet lasit päällekkäin tarvittaessa. Hupaisa näky, ainakaan teinit eivät yhtään häpeä äitiään ;D.

Vierailija
7/11 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miinuslaseja ei saa Suomessa myydä valmislaseina, vain pelkkiä lukulaseja. Muualta kuin Suomesta voi käsittääkseni ostaa myös miinuslaseja "Tiimari" -laseina.

Näin marketissa miinuslaseja valmislaseina, joten kyllä niitä on, tosin ainoastaan tuon kerran olen nähnyt. 

Vierailija
8/11 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optikolta 50 eurolla

Vierailija
9/11 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valmislasit? Saahan niitä tilattua omilla voimakkuuksilla.

Vierailija
10/11 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista olen ostanut omani.  Maksaa joku 30€. Ja on hyvät.

Vierailija
11/11 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pammissa optikkoliikkeissä on myös sellaisia linssin päälle laitettavia klipsuja, jotka leikataan optikkoliikkeessa kyseisen linssin muotoon, oli sen linssin koko tai pokan mlli ihan mikä tahansa. Maksaa tosin viitisen kymppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme